Gå til innhold

Hvor ofte fantaserer du om kollegaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte tar du deg i å fantasere seksuelt om noen på jobben? Trenger ikke være noe du faktisk ønsker å gå for, bare en fantasi.. 

Og er du mann eller kvinne?

Selv er jeg en dame som ofte lar meg rive med av dagdrømmer om de som er ekstra dine.... 

Fantaserer ofte om en skikkelig kjekk fyr på jobb, hender jeg drømmer om han også, og da er det som regel sex. 

Anonymkode: 88743...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri fantasert om noen på jobb. Kan erkjenne at noen er attraktive, men det skal mye mer til før jeg får seksuelle tanker om andre mennesker. Da må det være en form for seksuell tilknytning der (aktiv flørting, seksuell prat, fysisk nærhet etc.) og jeg sørger for å aldri havne i en slik situasjon med en kollega. Ergo har jeg aldri kommet dit at jeg har fantasert om noen av dem.

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt aldri.

Anonymkode: a6a59...8cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, en sjeldent gang. Husker jeg hadde en periode der jeg drømte mye seksuelt om en nær men eldre kollega. Ble litt satt ut hver gang jeg våknet fra en sånn drøm 😂

K29 

Anonymkode: 4d5cf...e74

• Liker 1
Skrevet

M35. Lykkelig gift og ingen interesse av å faktisk ha sex med noen av mine kvinnelige kollegaer (eller noen andre enn min kone for den saks skyld), men jeg kan ikke benekte at jeg har fantasert om et par av dem mens jeg har onanert. Jeg tenker det er helt naturlig når det dreier som om mennesker som både er fysisk attraktive, og man har en god relasjon til dem, slik at man kan se at de er flotte mennesker også innvendig.

Anonymkode: af4d2...957

• Liker 2
Skrevet

Hver eneste dag. Har sex med ene kollegaen min flere ganger i uken 😉

Anonymkode: 6a6c4...7f2

• Liker 1
Skrevet

Der jeg jobbet før, fantaserte jeg om, og hadde sex med, en på jobb. Har fremdeles sex med han flere ganger i uka. Men så er jeg gift med han og da🥰

Anonymkode: f43c0...461

Skrevet

Av og til, rundt eggløsning kunne jeg hatt sex  med ganske mange forskjellige menn 🥰. Det har også skjedd, men ikke en kollega. Jobber i et stort bygg med mange bedrifter, har sextreff med andre av og til. Spennende og raskt utrolig hva man får til på rundt 15min..lett å gjemme seg bort på et så stort sted. Skjørt og stay-ups er tingen 😆

Anonymkode: 15d6b...f4b

• Liker 1
Skrevet

Har aldri noen sinne fantasert om mine kolleger. De er ikke ansett som mulige sexpartnere.

Anonymkode: cb3f1...6be

• Liker 1
Skrevet

Et par kvinnelige kolleger er veldig attraktive. Enten pga fysisk skjønnhet, og/eller den måten å være på, bevege seg på og være kvinne på som gjør at det rasler inni meg.

Anonymkode: f2b28...ae5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Av og til, rundt eggløsning kunne jeg hatt sex  med ganske mange forskjellige menn 🥰. Det har også skjedd, men ikke en kollega. Jobber i et stort bygg med mange bedrifter, har sextreff med andre av og til. Spennende og raskt utrolig hva man får til på rundt 15min..lett å gjemme seg bort på et så stort sted. Skjørt og stay-ups er tingen 😆

Jeg har aldri forstått hva som er gleden ved denne typen sex, 15 min med pes og stønn i en ubekvem stilling med halvveis ukjente mennesker? Nei gi meg heller noen timer i ei myk blomstereng, en varm sommerdag, med noen du elsker. 

Anonymkode: a3617...a0e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri forstått hva som er gleden ved denne typen sex, 15 min med pes og stønn i en ubekvem stilling med halvveis ukjente mennesker? Nei gi meg heller noen timer i ei myk blomstereng, en varm sommerdag, med noen du elsker. 

Det er vel spenningen i det. Nå jobber jeg på en plass hvor "alle" er litt gamle og satte. Jeg er blitt yngst. Så da.... Men før 🙂

Anonymkode: fb0d7...ca5

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjett om alle gutta på det stedet vet hvem du er, og alle damene også ;) . Har ei sånn ei her også, de tror de "stikker seg vekk" og ingen vet - men sånn er det jo selvsagt ikke. Folk prater. 

Anonymkode: 6d660...1d9

Skrevet

aldri

Anonymkode: f0ff1...10c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du skal jo ikke forstå meg, hva jeg kan like.

Noen timer i ei myk blomstereng? Nei takk...uansett hvor mye jeg elsker mannen. Lange sexøkter er ikke min greie uansett.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjett om alle gutta på det stedet vet hvem du er, og alle damene også ;) . Har ei sånn ei her også, de tror de "stikker seg vekk" og ingen vet - men sånn er det jo selvsagt ikke. Folk prater. 

Bryr meg ikke :) Gjør det som passer meg i livet, driter i hva andre synes om det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La dem prate. Man lever bare en gang.

Anonymkode: f2b28...ae5

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Fantaserer egentlig ikke om det, men av og til har jeg våknet av å ha drømt at en nær og eldre mannlig kollega har flørtet heftig og det har endt med sex i drømmene. Da har jeg kanskje fantasert litt en dag eller to og blir satt ut hver gang vi prater på jobb. Ellers ikke. Lurer på hvorfor man drømmer slik. 

Anonymkode: 2b71b...945

Skrevet

Jobber i IT-bransjen og her finnes det ikke fine damer, og snittalderen er gjennomgående for høy. Hadde jeg gått på jus eller økonomistudiet kunne jeg nok runket til «kollegaer» på studiet da det er der man finner attraktive damer.

Anonymkode: 46931...d34

Skrevet

I perioden 2017-19 vrimlet det av unge, deilige damer på jobben. Da fantaserte jeg om å lage en nakenkalender med de hotteste damene 😁.

Anonymkode: 87316...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...