AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Denne pp fikk jeg noe jeg aldri har sett før, nemlig lyserosa blod med elslim på papiret, kun en gang. Har gått å lurt på hva det kan ha vært, søkt meg ihjel og finner forskjellige svar. Vi hadde samleie dagen begge dagene etter denne blødningen. Noen som har blitt gravide tross dette? Og husker dere når dere hadde samleie ifht denne «blødningen»? Anonymkode: dfb1b...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Bløding kan komme fra selve eggløsning..eller fra sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Sofakona skrev (1 minutt siden): Bløding kan komme fra selve eggløsning..eller fra sex Jeg hadde ikke hatt sex på 3 dager når dette skjedde🤭 Anonymkode: dfb1b...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke hatt sex på 3 dager når dette skjedde🤭 Anonymkode: dfb1b...db1 Da kan det komme fra eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 Måneden jeg ble gravid hadde jeg litt lysebrun utflod som dukket opp under samleie, estimert samme dagen som jeg hadde EL Hadde heller aldri opplevd det før, men tolker det som et godt tegn da jeg tross alt ble gravid den pp! Anonymkode: d3c78...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg ble gravid i en syklus hvor jeg blødde på eggløsningsdagen. Ble jo veldig motløs og trodde at den lille blødningen betydde at håpet var ute den måneden. Men nei, ble overrasket med en positiv test ved IKM. Anonymkode: c8991...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 Takk for svar! Hadde denne blødningen på tirsdag. Hadde samleie tirsdag, onsdag og idag. Men usikker på om det var «for sent». Spennende å følge med! Om noen har litt håp å sende med erfaringer, så bring it on😂 Anonymkode: dfb1b...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå