AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Dere som bruker datingapper. Hvor mange først dates har dere hatt, hvor mange av disse ledet til mer, hvor mange ville dere se igjen og hvor mange avvisninger ble det etter første date? Er dere kvinne eller mann? Anonymkode: dd6c1...a92
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Kvinne 38. Har hatt 16 første dater siste halvåret. Av disse har jeg møtt 6 stk til en andre date. Etter andre date er det litt 50/50 hvem som har avvist. Manglende kjemi er stort sett grunnen. Jeg synes ikke det blir vanskelig før rundt fjerde daten. Når jeg har rukket å bli litt betatt. Nå skal jeg på en sjette date med en mann jeg liker virkelig godt! Prøver å ikke ha for store forhåpninger, men håper nok litt likevel. Har ikke kjent på en sånn kjemi på sikkert 20 år, om ikke mer. Anonymkode: f7198...1e9
BobTheNoob Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Mann her. Er ganske "ny" i dating gamet. Dvs jeg har vært singel i snart 2 år men legger ganske lite innsats i å få til date. Det er bare når det er noen som stikker seg ut som spesielt interessante. Har egentlig bare holdt på siden etter sommerferien pluss en kort periode i fjor vinter. Har ikke regnet på statistikk på matcher, men ca; Aner ikke hvore mange "likes" jeg har fått. Sikkert over 100 hvis jeg tar bort alle de utenlandske. Men gidder ikke matche med så mange. Så siste halvåret : Match - - > Chat : ca 70% Chat - - > Date : kanskje 20% (4stk) First date --> 2. Date : 100% 2.Date - - > 3. Date : 75% 3. Date - - > "noe mer" : 50%* *Presisering på den siste: 1 ble "venn" /uavklart, 1 er fortsatt uavklart /møtes fortsatt og 2 avslo videre dating. Den ene var gjensidig og den andre litt skuffende. Har i tillegg møtt noen IRL. En av disse er fortsatt uavklart. Med uavklart mener jeg at vi fortsatt har kontakt møtes og det kan muligens ta et steg videre, men vet ikke. Har mer tro på IRL enn digitalt. Er litt ukomfortabel med å ha 3 jeg fortsatt har kontakt med og en til muligens på vei inn. Startet en egen tråd på det. Får se hva jeg gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Litt av og på de siste 9 årene, første gang klaffet det etter kanskje 6 dates, forhold på 5 år. Etter det har innsatsen min vært laber, og VELDIG mye rart på Tinder- men har vært på et par dates som var hyggelig men ikke noe full klaff. Møtte en på gamlemåten istedet, men det avsluttet jeg etter et år. Hatt en pause fra all dating snart et år. Nå skal jeg gi Tinder en sjans igjen, siler kraftig så får vi se hva det leder til denne gang 😊 Anonymkode: 02f26...4e0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 Tillegg: antall avvisninger har vært grovt regnet 50/50. Anonymkode: 02f26...4e0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 Utallige første dates. Alle vil treffe meg igjen. Det vil ikke jeg😜 Dater en over flere måneder når det er en jeg liker. Har vært litt for overfladisk utseendemessig, skal prøve å endre på det 😜 Anonymkode: bba50...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #8 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utallige første dates. Alle vil treffe meg igjen. Det vil ikke jeg😜 Dater en over flere måneder når det er en jeg liker. Har vært litt for overfladisk utseendemessig, skal prøve å endre på det 😜 Anonymkode: bba50...0d3 Samme erfaring, nesten alle vil treffes igjen og jeg vil aldri treffe noen av de😏 så nå skal jeg ikke tilbake på Tinder og heller se om noe skjer av seg selv😅 Anonymkode: 36521...083
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #9 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme erfaring, nesten alle vil treffes igjen og jeg vil aldri treffe noen av de😏 så nå skal jeg ikke tilbake på Tinder og heller se om noe skjer av seg selv😅 Anonymkode: 36521...083 Tinder er best!🙌 Anonymkode: bba50...0d3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 Kvinne. 48 år, avviste den første. Nr 2 ble jeg kjæreste med, men så droppa han meg. Han var 59 år og sendt melding om at det var veldig kjekt å bli kjent med meg. NR 3 ghosta meg etter en date der vi begge var enige om å treffes igjen etter en fin kveld. Det var en mellom der som var helt fiasko. Jeg avviste han. Men han var vel egentlig bare kandidat for ons. Nå tør jeg ikke møte noen igjen fordi jeg er redd for å bli såra og tenker alt for mye på at jeg egentlig vil ha nr 3 🤔 Dette er over en periode på to og et halvt år. Jeg har brukt lang tid på å komme over samlivsbruddet før jeg ble singel. Anonymkode: f4d29...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Er en fryktelig lat mannejeger. Er en sånn person som typisk bruker profilen i kortere perioder noen ganger i året og ikke har mer en 1 profil på 1 mindre aktiv side. Har vel kanskje datet sånn 5 menn de siste 2-3 årene, der jeg avviste 3, syntes 1 var for kjekk så avviste han og for sikkerhetsskyld, også ble jeg sammen med 1. Men er singel så så veldig suksessfull dater er jeg definitivt ikke. Anonymkode: 41b1e...d1a 1
Majer Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 Mann her. Suksess på datingapper: 1/15. Suksess på byen 1/2. Suksess på gata 2/3 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Skrevet 19. januar 2024 Di jeg har trykket match på har matchet med meg, jeg har oversett di som vil matche, har ikke talt hvor mange men kanskje en plass mellom 75 og 150? jeg trykket liker på 4 ut fra mine kriterier og hadde date med alle 4, av di var det 1 jeg likte veldig godt og avsluttet alt med di 3 andre. Føler jeg var tydelig, men alle tre tar enda kontakt, svarer ikke å er ærlig med kjæresten min at di skriver til meg. Vi åpner meldingen sammen så han ikke skal bli usikker å han får se at jeg ikke har svart di Anonymkode: d2aed...f33
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 Kvinne, 41 år. Datet 7 mnd. 3 kaffedates der jeg ikke følte rett kjemi. 2 det ble litt mer seriøs dating med, men ble avsluttet da det ikke føltes rett. Siste ble kjæresten min🌹
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er en fryktelig lat mannejeger. Er en sånn person som typisk bruker profilen i kortere perioder noen ganger i året og ikke har mer en 1 profil på 1 mindre aktiv side. Har vel kanskje datet sånn 5 menn de siste 2-3 årene, der jeg avviste 3, syntes 1 var for kjekk så avviste han og for sikkerhetsskyld, også ble jeg sammen med 1. Men er singel så så veldig suksessfull dater er jeg definitivt ikke. Anonymkode: 41b1e...d1a Hva om han du avviste for å være for kjekk likte deg? Eller fikk du en følelse av at han ikke var interisert forbi din egen usikkerhet? Anonymkode: 2664e...86b
AdonisFFM Skrevet 22. januar 2024 #17 Skrevet 22. januar 2024 Når jeg brukte Thai Friendly og var i Thailand var det mye mer suksess enn ikke. Jeg er mann 50 Education: doctorate; income 1+ million bath; 177/80 kilo; nationality: Norwegian Satte kriterier: *Kvinne 20-40 *160-165 og 44-51 kilo *Langt svart hår *barn/ikke barn *ingen alkohol *Utdanning er minimum videregående, men velger aldri master eller over. *Inntekt spiller ingen rolle *Må ha bilde *Trenger ikke snakke Engelsk. Nå hsr jeg fast dame, men vi har av og til en date med annen kvinne hvor vi bruker samne kriterier. En god venn av meg bruker nå samme kriterier, er 5 år yngre enn meg, ikke så bra form, utdannet anestesisykepleier og likedan Norsk. Hans profil fikk over 50 treff om dagen og han spesifiserte "not looking for freelance". Han ser vel litt bedre ut enn meg 😪
AdonisFFM Skrevet 22. januar 2024 #18 Skrevet 22. januar 2024 Majer skrev (På 18.1.2024 den 23.45): Mann her. Suksess på datingapper: 1/15. Suksess på byen 1/2. Suksess på gata 2/3 Slett ikke verst 😇. Så du blir bedre og bedre jo nærmere du kommer en kvinne. 👍 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #19 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 20.37): Dere som bruker datingapper. Hvor mange først dates har dere hatt, hvor mange av disse ledet til mer, hvor mange ville dere se igjen og hvor mange avvisninger ble det etter første date? Er dere kvinne eller mann? Anonymkode: dd6c1...a92 Har vært på datingsteder (nettsider og apper) ved to anledninger. Første gangen - en match, den eneste jeg datet, endte med giftemål og senere skilsmisse. Andre gangen - noen få matcher (rundt 6-7), alle unntatt enn var fuckboys, datet en, endte med giftemål. Anonymkode: 135bf...201
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #20 Skrevet 22. januar 2024 BobTheNoob skrev (På 18.1.2024 den 21.27): Mann her. Er ganske "ny" i dating gamet. Dvs jeg har vært singel i snart 2 år men legger ganske lite innsats i å få til date. Det er bare når det er noen som stikker seg ut som spesielt interessante. Har egentlig bare holdt på siden etter sommerferien pluss en kort periode i fjor vinter. Har ikke regnet på statistikk på matcher, men ca; Aner ikke hvore mange "likes" jeg har fått. Sikkert over 100 hvis jeg tar bort alle de utenlandske. Men gidder ikke matche med så mange. Så siste halvåret : Match - - > Chat : ca 70% Chat - - > Date : kanskje 20% (4stk) First date --> 2. Date : 100% 2.Date - - > 3. Date : 75% 3. Date - - > "noe mer" : 50%* *Presisering på den siste: 1 ble "venn" /uavklart, 1 er fortsatt uavklart /møtes fortsatt og 2 avslo videre dating. Den ene var gjensidig og den andre litt skuffende. Har i tillegg møtt noen IRL. En av disse er fortsatt uavklart. Med uavklart mener jeg at vi fortsatt har kontakt møtes og det kan muligens ta et steg videre, men vet ikke. Har mer tro på IRL enn digitalt. Er litt ukomfortabel med å ha 3 jeg fortsatt har kontakt med og en til muligens på vei inn. Startet en egen tråd på det. Får se hva jeg gjør. Når du har 3 stykker på "uavklart", så vil det ende med uavklart. Ingen kvinner gidder å involvere seg fullt i en mann som trippeldater. Anonymkode: 135bf...201 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå