AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg har en romslig gang med ruglete, terracotta fliser i en rødlig farge. Jeg vurderer å male dem og lurer på om noen har erfaring med dette? Hvilken farge passer best (fugene er svarte). Eller bør jeg heller satse på å fjerne alle flisene og legge nye? Anonymkode: ea9d2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en romslig gang med ruglete, terracotta fliser i en rødlig farge. Jeg vurderer å male dem og lurer på om noen har erfaring med dette? Hvilken farge passer best (fugene er svarte). Eller bør jeg heller satse på å fjerne alle flisene og legge nye? Anonymkode: ea9d2...c1f Ikke for mørk og ikke for lys, da blir du gående å vaske hele tiden. Jeg har malt mine mellomgrå. Anonymkode: c8203...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Mitt terrakottagulv ble malt i en lys beigeaktig mokkafarge. Vasket gulvet med rødsprit og malte med gulvmaling, har ikke flekket av. Anonymkode: 88ce7...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 Vi malte våre teracotta fliser med trestjerners gulvmaling, malte bare alt, flis og fug. Ble veldig BEA, sitter som bare det. Anonymkode: 41aa7...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå