AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #21 Skrevet 22. januar 2024 Tenker aldri over sånt. Flyr som oftest veldig landt, opp mot et døgn, så når reisen starter er liksom ikke så farlig. Man blir utslitt uansett. Anonymkode: c8247...9b8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #22 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 20.51): Vi unngår alltid de flytidene. Det er en grunn til at de som regel er litt billigere - men ikke billige nok til å oppveie ulempene, synes jeg. Anonymkode: 734de...847 Problemet er at det er lagt opp slik at det kun er mulig å ankomme hotellet på natten. Og da har jeg kastet bort den dagen med hotell. Anonymkode: 1bc0d...115
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #23 Skrevet 27. januar 2024 Fjugur skrev (På 18.1.2024 den 20.41): Jeg bestiller aldri de turene om jeg kan unngå det, selv om de somregel er rimeligere. Foretrekker å komme på formiddag/dag og også reise hjem på formiddagen. Natt-ankomst ned, innebærer ofte også sen avreise - som betyr å bare vente, ha koffertene på et oppvecvaringsrom, etc. Nope… ikkeno’ for oss Synes det er like irriterende å lande tidlig på dagen og så går det "timesvis" for å komme gjennom flyplass, vente på transport , kjøre folk til hoteller +++ Anonymkode: 42351...b9a
reiseglad Skrevet 27. januar 2024 #24 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes det er like irriterende å lande tidlig på dagen og så går det "timesvis" for å komme gjennom flyplass, vente på transport , kjøre folk til hoteller +++ Anonymkode: 42351...b9a Derfor bestiller vi ofte bare fly. Reiser med håndbagasje, jumper i en taxi og er på plass på hotellet i løpet av kort tid. De flyene med ankomst sen kveld eller natt er litt kjipe. Du betaler for et døgn på hotell som du ikke får benyttet, og i praksis blir en ukes tur til seks døgn + noen timer. Prøver å unngå disse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå