Karravalsen Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Hei, jeg er utdannet sosionom og ønsker meg videreutdanning på deltid. Jeg hadde lyst til å ta rus og psykiske lidelser, men innser at jeg nok ikke kommer inn på grunn av for lave karakterer fra bacheloren. Får ikke tatt opp igjen fag da de har endret emnekoder for studiet. Lurte på om noen hadde tips til andre interessante videreutdanninger (Østlandsområdet)? Helst noe som har med ungdom, unge voksne, mennesker med utfordringer, rus, terapi, psykiatri el. Er et ganske bredt felt og det er en del jeg kunne tenke meg, selv om jeg nå primært har arbeidserfaring fra NAV og turnusjobbing på institusjon for unge voksne med alvorlige psykiske lidelser og ofte samtidig rusproblematikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Psykososialt arbeid med barn og unge? https://www.hiof.no/studier/programmer/s409o-tverrfaglig-psykososialt-arbeid-med-barn-og-unge-videreutdanning/index.html Anonymkode: cd441...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Flere høyskoler tilbyr videreutdanning innenfor den retningen du ønsker. Bare til å Google i vei😊 Anonymkode: 21e94...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karravalsen Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2024 Det så veldig interessant ut, tusen takk for tipset! Jeg har googlet en del, men synes det er en jungel å finne frem i så tenkte jeg skulle be om litt hjelp her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå