Gå til innhold

Ingen gidder lage julekalender til meg i år!!


ElleVille

Har du sluttet med julekalender?  

2 stemmer

  1. 1. Har du sluttet med julekalender?

    • Ja
      4
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

*busted*

For stor..? Hva er det for noe da? Jeg vil ha julekalender til jeg blir godt over 60 - da skal jeg lage min egen.

- en noe fornærmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julekalender hører til. Jeg har aldri vært vant til en slik med innpakkede gaver og holder meg gjerne til en som inneholder sjokolade. Jeg har den med meg når jeg er hjemmefra på jobb til og med. Det blir jo riv ruskende feil å ikke få åpne kalender på mangfoldige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg sjokolade kalender, ja!!! Har aldri hatt sånn med pakker jeg heller, men sjokoladekalender duger i massevis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg ha en strømpe med godis på julaften til Disneytimen!!! Har måttet ordne den selv de siste årene.... hmf :evil: ! Hvor er nissen blitt av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått streng beskjed om å lage meg julekalender så sambo kan få hengt på bittesmå presanger til meg.

Han er sååååå gromm asså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske min sambis sa noe sånt også.... *misunnelig*

:lol:

Ja,ja, ikke liker jeg sjokoladekalenderen, og ikke får jeg julekalender av noen andre.. Så da blir jeg vel uten kalender jeg også, da.... I år som i fjor... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha julekalender... Ordentlig en... Ikke ferdigkjøpt med bittebittebitte små sjokolader i.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambisser som fikser kalender har skjønt masse!

Tror ikke jeg får noen i år - ikke tar jeg meg tid til å lagen en selv - eller en til å gi vekk slik at noen skulle føle seg satt i gjeld :sjarmor:

Men det trodde jeg ikke i fjor heller... jammen santen dukket det opp en kalender likevel. Sjoko-kjøpe-kalender, men like fullt en kalender. Duger det når den kommer uventet fra lover'en og er så nusselig med nisser og snø på Hehe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir aldri for stor til julekalender!!!! :D

Jeg har alltid hatt kalender. Har jeg ikke fått av noen har jeg kjøpt meg en selv. De siste årene har jeg og sambo kjøpt flax-lodd-kalender og sjokoladekalender til hverandre - men i år har jeg veldig lyst på en "god gammeldags" kalender med innpakkede småting. Hint hint, sambo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke julekalender i år...snufs.

Tror ikke sambisen min noen sinne kommer til å lage til meg......har hintet og hintet hvert år helt siden vi ble sammen, men det har ikke nyttet til nå. :roll:

Sjokkis kalender er heller ikke noe for meg, synes ikke den sjokkisen er noe særlig. Sukk sukk!

Men, uansett får jeg pakke til JUL :sjarmor:

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekalender må jeg nok ha.......

Og jeg må nok lage den selv i år....... :)

Også julestrømpe natt til juleaften selvfølgelig.....

jeg må jo bevare barnet i meg, da jeg ikke har noen barn selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG!!

MÅ ha julekalender og julestrømpe til barne-tv på julaften...står opp om morgenen og ser barne-tv jeg sammen med brødrene mine slik jeg alltid har gjort! eneste forskjellen er at nå ligger samboeren igjen i senga på pikerommet mitt og lurer på hva i huleste jeg driver med så tidlig! :ler:

Han har nok ikke fått bevart barnet i seg stakkar... :roll:

synd egentlig..for det finnes ikke noe mer koselig enn å krølle seg sammen i sofaen og se på tegnefilmer med mandariner og julemarsipan i fanget! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Julekalender blir det, til meg og min samboer. (Dvs, min gamle hjemmefra som vi knytter pakker på, henger to på hver dag, en til hver av oss) Jeg må nok kjøpe det som skal inni selv (snop da) men min kjære tilbød seg å "randomisere" det. (Han vil vel ikke kjøpe det, fordi han alltid kjøper ting jeg ikke liker....)

Men kalender, det må man ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på dette med julekalender jeg også :) Men jeg vet liksom ikke jeg..Lurer litt på om ikke samboer hadde plyndret den på leten etter sokker eller smågodt..hihi...Hvis jeg skal lage julekalender så må det være en litt orginal en..noen gode ideer?

Men julestrømpe er et must.. :)

*gledeseg*

Begynner endelig få litt julestemning jeg..etter at den har vært fraværende i et par år..

Lykkelig samboer i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor gjetta kjæresten alle gavene før han pakket de opp! :( Så i åa har jeg kjøpt en julestrømpe som jeg skal kegge ned gaver for en uke av gange. Og det er ikke lov å titte (yeah, right...) og han må alltid velge den gaven som ligger øverst!

Første året vi var sammen laget han en julekalender som overgikk alt annet *sukk* han kjøpte 23 pakker som han pakket inn og la oppi en veske som jeg ønsket meg fra GAP, og pakket den inn igjen! stakkar, han var i militæret og brukte ALLE pengene sine på den kalenderen tror jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hva slags ting putter dere i kalenderen? jeg vil lage en kalender til samboeren min, men jeg er ganske blakk...har dere noen gode og billige forslag? godteri, tjenester andre ting.... vil så gjerne glede ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten tro på at det er noen som gidder å lage julekalender til meg, så jeg har kjøpt sjokolade-kalender til både meg selv og samboeren.

Det er en ørliten sjanse for at jeg vil vokse fra julekalenderen hvis jeg selv blir mor en gang, men neppe før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å endre på det siste innlegget for å slippe å si det samme to ganger, men det gikk visst ikke...

Jeg har slettet det ene innlegget for deg

Cassandra - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...