Gå til innhold

Hvordan merket dere utroskap på partners oppførsel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønte at noe var galt, men jeg skjønte ikke hva. Fikk skikkelig problemer med meg selv i form av angst og dissosiering. Så utroskap er farlig!!!!

Anonymkode: 1118d...6b6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg oppdaget det fordi han begynte å oppføre seg annerledes under sex.

Det er en type ting svært mange kvinner ønsker i sex, som jeg aldri har bedt om. Han hadde minimalt med erfaring før oss.

Plutselig begynte å gjøre akkurat dette ut av det blå som han aldri har gjort noe annet. En annen kvinnes ønske utført på meg som en «gave».

Så fant jeg ut mye mer.

Anonymkode: 6b32d...46f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er en type ting svært mange kvinner ønsker i sex, som jeg aldri har bedt om. Han hadde minimalt med erfaring før oss.

Plutselig begynte å gjøre akkurat dette ut av det blå som han aldri har gjort noe annet. En annen kvinnes ønske utført på meg som en «gave».

Så fant jeg ut mye mer.

Fy så ekkelt! 

Anonymkode: 1118d...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ins0mniac skrev (16 timer siden):

Jeg opplevde å konstant bli mistrodd, han mente det var hans rett å ikke tro på meg fordi han hadde opplevd utroskap tidligere. Han brukte det at han ikke fikk lese meldingene mine som er av argumentene, til tross for at jeg hadde sagt min holdning til telefoner før vi flyttet sammen. Jeg hadde ingenting med hans meldinger, han hadde ingenting med mine. Det ble slutt da jeg ble anklaget for utroskap da jeg skulle på jobb. Var aldri utro, og har ikke orket tanken på nærhet med en mann etterpå heller. Orker ikke sjalu, manipulerende kontrollfreaker igjen, og stoler ikke nok på min evne til å se det før det er for sent. Han lot selvfølgelig som han var helt enig med telefonpolicyen min først. 

Du har seriøst kontroll-issues. Har du forsøkt terapi ? 

Anonymkode: 3e5c4...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så fant jeg ut mye mer.

Jeg blir nysgjerrig på hva.

Uansett lei for at dette skjedde deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Handful skrev (1 time siden):

Jeg blir nysgjerrig på hva.

Uansett lei for at dette skjedde deg

Mener vel oralsex

Anonymkode: 14732...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Svært mye på tlf, skjulte den og tok den med seg overalt. 

~ Ingen fysisk kontakt med meg + null sex. 

~ Dro på avtaler og var borte lenger enn normalt. 

~ Kjøpte seg sex-leketøy og kondomer, noe han ALDRI var opptatt av i de 9 årene vi var sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skulle plutselig gjøre tilfeldige ting med noen han aldri sa navnet på, bare «noen fra jobb». Dette er en mann som alltid overdeler og utbroderer deltaljer i lange baner, så når han ikke fortalte mer enn det så var det litt rart. Han forsvant på joggeturer, så når barna dro ut for å løpe han i møte så fant de han ikke. Sendte plutselig melding fredag ettermiddag om at han dro til en venn og spiste middag ute. 
Små detaljer som avvek fra hverdagen og vanlige rutiner. 

Og så holdt han mye på med telefon, så klart. Men det var egentlig ikke så uvanlig. 
Mest kjente jeg det på magefølelsen. Vi hadde en dårlig periode, men nå var det noe annet..

Der var en annen ja og han fikk helt sjokk over at det ble oppdaget.

Anonymkode: 17a86...441

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 15.21):

Du har seriøst kontroll-issues. Har du forsøkt terapi ? 

Veeel, hvis din definisjon av kontroll-issues er at jeg mener meldinger sendt til meg er ment til mine øyne, så får vi rett og slett bare være uenige. Han kunne fint droppe innom jobb (to ganger på en dag er rekorden) for å prøve å ferske meg i de oppdiktede affærene. Det kaller jeg kontroll-issues. 

Ja, jeg har forsøkt terapi. Har aldri fått høre at jeg har kontroll-issues der. Men selvfølgelig, du som gjemmer deg bak en anonym bruker her på kg, vet sikkert bedre. Skal ta det til etterretning.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ble frekk! Når en mann begynner behandle deg dårligere så er det fordi han har en annen han behandler fint. 

Anonymkode: 2feb1...c08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ins0mniac skrev (10 timer siden):

Veeel, hvis din definisjon av kontroll-issues er at jeg mener meldinger sendt til meg er ment til mine øyne, så får vi rett og slett bare være uenige. Han kunne fint droppe innom jobb (to ganger på en dag er rekorden) for å prøve å ferske meg i de oppdiktede affærene. Det kaller jeg kontroll-issues. 

Ja, jeg har forsøkt terapi. Har aldri fått høre at jeg har kontroll-issues der. Men selvfølgelig, du som gjemmer deg bak en anonym bruker her på kg, vet sikkert bedre. Skal ta det til etterretning.  

Når du ikke forteller hele historien (med at han kom innom deg på jobb etc.), kan du ikke forvente at noen forstår hva du egentlig mener. Dersom denne mannen har gjort til at du vil leve livet alene og skaffe deg hund (døden for fremtidige forhold), bør du gå i terapi for å jobbe med det. Mennesker er ikke skapt for å leve alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når du ikke forteller hele historien (med at han kom innom deg på jobb etc.), kan du ikke forvente at noen forstår hva du egentlig mener. Dersom denne mannen har gjort til at du vil leve livet alene og skaffe deg hund (døden for fremtidige forhold), bør du gå i terapi for å jobbe med det. Mennesker er ikke skapt for å leve alene. 

Jeg går i terapi for å ha det bedre med meg selv, helst slutte med selvutslettende people pleasing, ikke for å få tålmodighet nok til å holde ut med en mann. Om jeg noensinne havner i et forhold igjen, blir det ikke samboerskap. Jeg er for naiv til sånt, og ender bare opp som en dypt ulykkelig hushjelp. 

Tråden handler ikke om min eks sitt behov for å kontrollere meg, jeg har tidligere (før jeg klarte å gå) laget en tråd under anonym bruker om situasjonen der. Poenget mitt med mitt første innlegg her var at han brukte det at han hadde vært i forhold hvor partner var utro som årsak til hvorfor han burde få ha full kontroll på hvem jeg snakket med og hva jeg gjorde på. Jeg har også blitt utsatt for utroskap i tidligere forhold, det gir meg ikke rett til å være en kontrollerende heks. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klisjeen….
Skiftet hårsveis. Ble enda mer opptatt av utseende og kropp. Trente mye før, men trente enda mer (hadde møtt hun på trening …) Brukte lang tid på trening, alltid samme tidspunkt, mye ute på byen, og hang mindre og mindre med oss.

Hjemme var han tilnærmet lik og søkte nærhet osv, men jeg bare «visste».

Gikk mye turer alene (snakket i tlf), og hadde telefonen sin mye mer på seg enn før.

Anonymkode: ed8ef...254

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 11.51):

Jeg hadde ikke visst om kjæresten har en slik funksjon eller ei. Jeg følger ikke med på hans kontakt med andre. 

Anonymkode: 0062f...01f

Neivel...naiv much?? Det er dessverre slike som deg som blir sååå overrasket når det viser seg at han er utro.

Anonymkode: db43f...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I ettertid har jeg tenkt på mange ulike ting som jeg burde ha reagert på. Men jeg var rett og slett en av de naive som stolte på partneren sin. Vi hadde vært sammen lenge.

Han var forholdsvis ofte humørsyk, jeg antar det hang sammen med at han hadde dårlig samvittighet.

Han meldte seg mer ut av familien, ble fraværende. Kunne diskutere familie med ham, men han virket uinteressert.

Han har alltid trent mye, og liker toppturer og lignende. Det siste har han brukt å gjøre med kamerater. Det ble mer av fjellturer der han skulle gå med kamerater, men han var da hos henne. En av kameratene hans har han ingen kontakt med lenger fordi han ble skikkelig forbannet over at han ble brukt som alibi.

En kveld han spontant ville ut på en treningstur, bestemte jeg meg for å slå følge med ham. Gikk for å skifte, kom ut i gangen, og da var han forduftet, uten et ord. Lot etterpå som at han misforsto meg, men han hadde da hatt en avtale om å møte henne.

En gang vi og barna hadde kommet hjem etter en tur, fikk han en telefon mens alle sto i gangen, og jeg så at han ble veldig utilpass, jeg er sikker på at det var hun som ringte. Ville vite hvor han var. Han lot som at det var en dame fra jobben.

Tror summen av alt dette førte til at det murret i bakhodet, uten at det helt gikk opp for meg. En kveld fortalte han alt, så det var ikke jeg som avslørte ham.

Dama han rota med ble det slutt med kort tid etter at jeg flyttet og vi ble skilt. Nå er han sammen med en ny dame, men det hindrer ham ikke i å sende en jevn strøm av meldinger til meg.

Anonymkode: a80fc...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 15.50):

Mye på telefonen ja. Også sa han høyt og tydelig hvem han fikk meldinger og snap av hvis jeg var i nærheten, akkurat som om jeg hadde tenkt å spørre. "Det var bare Knut, han sendte bare et bilde". Veldig merkelig oppførsel. I tillegg til veldig lite interessert i meg, null kos og sex.

Anonymkode: bce06...b4b

Shit… Dette har jeg også opplevd😐

Anonymkode: 7e5e5...f03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hun kjøpte plutselig ekstremt mye undertøy, mange nye BHer og byttet ut trusene fra dagligvaren med dyrt undertøy.

Har alltid telefonen med seg over alt, sitter med den konstant. Plinger i meldinger konstant og ofte har hun den på lydløs.

Bruker bare mobildata, ikke på WiFi hjemme lenger.

Kjøper masse nye klær og er plutselig opptatt av utseende.

Plutselig veldig opptatt av å ha tyggegummi på lur.

Fake møter på jobb.

Veldig ivrig i å vaske klær når hun har vært på seminarer. Da er det rett ned for å vaske klær.

Vi hadde plutselig ekstremt forbruk av drivstoff på bilen.

Men dette skjønte jeg først etter at jeg ble fortalt at hun var utro, så naiv kan man være.

Anonymkode: 6f663...159

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...