AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg og samboer har hatt en veldig dårlig periode i forholdet og jeg tror han har møtt noen andre. Vi snakker knapt sammen selv om jeg prøver. Han klarer ikke se på meg, går hele tiden og gjør ting alene. Har sjeldnere sex, han er på mobilen hele tiden og tar den på lydløs og slår av varsler hjemme. Hva slags oppførsel hadde deres partner da dere mistenkte utroskap som viste seg å stemme? Sitter i sofaen og gråter mens han har dratt på trening. Anonymkode: ef9df...251 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Han begynte å sitte på tlf oftere, og tok den med overalt. I tillegg åpnet han aldri snappen til en jente foran meg. Meg og han var sammen i to år, og fant ut på slutten at han hadde en på si under hele forholdet vårt Anonymkode: 81c18...9fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Det der med å gjemme unna tlf og skru på lydløs er et veldig dårlig tegn. Helt ekstremt faktisk. I tillegg til dette, var mannen her mutt og sur og stressa. Reiste på «jobb» på kveldstid. Nekta hardnakka for at han var utro før jeg fikk fysiske bevis. Anonymkode: 7b9c9...518 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 Emosjonelt utro og vanskelig å oppdage. Han var ekstra lidenskapelig og ga meg gaver. Egoboost? Dårlig samvittighet? Da han kranglet med kvinnen på si var han sur og mutt og tok kranglene videre med meg. Fant det ut ved å sjekke telefonen hans. Anonymkode: 8e6fb...5fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 Plutselig mente hun at jeg hadde gått igjennom telefonen hennes. Hun var også veldig lite mottagelig for kos Hun kastet plutselig ting på meg, hadde mistet respekten for meg rett og slett Det ble slutt og hun fant noen andre under en uke etter bruddet… Anonymkode: dfb8a...ed7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Tegnene for utroskap og tegnene på at noen vil ut/drømmer om at det er slutt, er ofte like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det der med å gjemme unna tlf og skru på lydløs er et veldig dårlig tegn. Helt ekstremt faktisk. I tillegg til dette, var mannen her mutt og sur og stressa. Reiste på «jobb» på kveldstid. Nekta hardnakka for at han var utro før jeg fikk fysiske bevis. Anonymkode: 7b9c9...518 Mannen min gjør det der med mobilen. Og sover med den omtrent under hodeputa. Og har skjulte varsel og face-id. Men han mener jeg bare må stole på han, han vil bare ha meg i hele verden. Dette gjør at jeg ikke har en god magefølelse. Anonymkode: e16c6...e37 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Del Skrevet 19. januar 2024 Merket det ved at han plutselig virka lei av meg, og drev og skjulte mobilen samt hadde private samtaler i andre rom osv. Anonymkode: 2d1b4...c0a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Del Skrevet 19. januar 2024 Det ser jo ut som det er den mobilen som går igjen og det å skjule ting via den. Mobilen har blitt en så privatsak at alle kan gjøre hva som helst virker det som, fordi det er ens egen private mobil. Er så usmakelig at jeg ikke finner ord. Anonymkode: ef9df...251 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 19. januar 2024 #10 Del Skrevet 19. januar 2024 Samme tegnene som hos ekskona mi. Satt på telefonen hele tiden, tok den med overalt. Skrudde av varsler. Hva sier magefølelsen din? Jeg vil tørre å påstå at du kan stole på den i 99% av tilfellene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Del Skrevet 19. januar 2024 Dere som skriver skrur av varsler/lyd, vil dere virkelig høre bing og pling hver gang partneren får ei melding? Anonymkode: 0062f...01f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som skriver skrur av varsler/lyd, vil dere virkelig høre bing og pling hver gang partneren får ei melding? Anonymkode: 0062f...01f Du skjønner forskjellen her eller? Jeg har også tlf på lydløs ofte. Men jeg sjekker den jo innimellom, og da gjør det meg ingenting om kjæresten sitter ved siden av meg i sofaen og skulle slumpe til å se hvem jeg fikk mld/snap av eller hva det gjaldt. Sniker partner seg vekk derimot, hver gang ett eller annet skal sjekkes, da bør varsellampene lyse. Anonymkode: 7b9c9...518 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #13 Del Skrevet 19. januar 2024 Slik ts starter oppdaget jeg det, hvordan vedkommende var med tlf. og fb. var også veldig interessant for vedkommende. Anonymkode: 711ee...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du skjønner forskjellen her eller? Jeg har også tlf på lydløs ofte. Men jeg sjekker den jo innimellom, og da gjør det meg ingenting om kjæresten sitter ved siden av meg i sofaen og skulle slumpe til å se hvem jeg fikk mld/snap av eller hva det gjaldt. Sniker partner seg vekk derimot, hver gang ett eller annet skal sjekkes, da bør varsellampene lyse. Anonymkode: 7b9c9...518 Partner har selvsagt ingen innsynsrett i min telefon. Det er kommunikasjonen mellom meg og andre, iblant veldig privat informasjon også. Ikke privat som at jeg puler kollega på jobben. Men privat som at andre ikke har valgt å dele dette med flere enn meg. Anonymkode: 0062f...01f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #15 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som skriver skrur av varsler/lyd, vil dere virkelig høre bing og pling hver gang partneren får ei melding? Anonymkode: 0062f...01f Å skru av varsel og å skru av lyd er ikke nødvendigvis det samme. Lyd synes jeg er helt innafor, det er bare godt å slippe å høre pling pling hele tiden. Men å sku av varsler, altså at det ikke dukker opp noe på skjermen i når man mottar snap ol. det er urovekkende. Man gjør gjerne dette med å sette på "ikke forstyrr", men samtidig ha lagt inn at enkeltnummer kan ringe/melde allikevel. Som kjæresten, mor, far, barn ol. dermed ser alt normalt ut og man mottar enkelte varsler Anonymkode: 6cfcf...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Del Skrevet 19. januar 2024 Var på telefonen hele tiden, uinteressert i familie, på tur på fjellet med jobben alle helger. Kjøpte dyre klær, så plutselig penere ut. Helt desperat hvis han ikke fant telefonen . Anonymkode: 1e766...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #17 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å skru av varsel og å skru av lyd er ikke nødvendigvis det samme. Lyd synes jeg er helt innafor, det er bare godt å slippe å høre pling pling hele tiden. Men å sku av varsler, altså at det ikke dukker opp noe på skjermen i når man mottar snap ol. det er urovekkende. Man gjør gjerne dette med å sette på "ikke forstyrr", men samtidig ha lagt inn at enkeltnummer kan ringe/melde allikevel. Som kjæresten, mor, far, barn ol. dermed ser alt normalt ut og man mottar enkelte varsler Anonymkode: 6cfcf...397 Mannen har en type varsel der det står "snap mottatt" eller noe sånt, samt "messenger melding mottatt", men det står ikke fra hvem. Da må en ha face-id for å se hvem det er fra. Vet ikke om det kanskje er sånn på alle iphone? Grunnen til at jeg fikk dårlig magefølelse er bl.a. at han aldri åpner noe foran meg, sover med tlf rett ved ansiktet sitt. Anonymkode: e16c6...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #18 Del Skrevet 19. januar 2024 Hun begynte å sitte med telefonen hele tida. I tillegg begynte hun å ha sex med andre menn, det var kanskje det tydeligste tegnet. Anonymkode: 47a5d...963 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Å skru av varsel og å skru av lyd er ikke nødvendigvis det samme. Lyd synes jeg er helt innafor, det er bare godt å slippe å høre pling pling hele tiden. Men å sku av varsler, altså at det ikke dukker opp noe på skjermen i når man mottar snap ol. det er urovekkende. Man gjør gjerne dette med å sette på "ikke forstyrr", men samtidig ha lagt inn at enkeltnummer kan ringe/melde allikevel. Som kjæresten, mor, far, barn ol. dermed ser alt normalt ut og man mottar enkelte varsler Anonymkode: 6cfcf...397 Jeg hadde ikke visst om kjæresten har en slik funksjon eller ei. Jeg følger ikke med på hans kontakt med andre. Anonymkode: 0062f...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #20 Del Skrevet 19. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Mannen har en type varsel der det står "snap mottatt" eller noe sånt, samt "messenger melding mottatt", men det står ikke fra hvem. Da må en ha face-id for å se hvem det er fra. Vet ikke om det kanskje er sånn på alle iphone? Grunnen til at jeg fikk dårlig magefølelse er bl.a. at han aldri åpner noe foran meg, sover med tlf rett ved ansiktet sitt. Anonymkode: e16c6...e37 Deter en funksjon du må skru på. Han vil definitivt ikke at andre skal lese meldingene sine. Jeg har det også sånn på en del tjenester, bl.a. Facebook Messenger, men det er ikke fordi kjæresten ikke skal se dem men fordi barna ikke skal se dem. Anonymkode: 50d80...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå