AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Siste ukene har jeg hatt null lyst på mat. Idag har jeg spist 7 rugsprø fordelt på flere måltider, og et par epler. Vanlig at matlysten forsvinner siste tiden? Anonymkode: 754f2...335
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Siste ukene har jeg hatt null lyst på mat. Idag har jeg spist 7 rugsprø fordelt på flere måltider, og et par epler. Vanlig at matlysten forsvinner siste tiden? Anonymkode: 754f2...335 Det er så individuelt. Jeg hadde ingen matlyst i første eller andre trimester. Først nå jeg orker spise i tredje trimester. For andre blir man større og barnet presser på magesekken, og man orker mindre. Alt er både vanlig og normalt. Anonymkode: add13...bcb 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er så individuelt. Jeg hadde ingen matlyst i første eller andre trimester. Først nå jeg orker spise i tredje trimester. For andre blir man større og barnet presser på magesekken, og man orker mindre. Alt er både vanlig og normalt. Anonymkode: add13...bcb Spiste som en hest frem til uke 20 jeg da, så selv om vekta har stått stille siden da, så har jeg fortsatt gått opp 10kg😂 Uke 33 nå, og er bare dritt lei mat. Spiser fordi jeg MÅ bare😅 Anonymkode: 754f2...335
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Hadde ikke så mye matlyst på slutten jeg heller. Babyen presser på innvollene, og det er ikke så digg å spise når man føler at magesekken egentlig er full (selv om babyen bare trykker den oppover). Anonymkode: 669f3...54f 1
Millinea Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Sliter som fy med både mat og drikke. Er konstant "full". Sjokolade frister ikke engang.. Uke 32. Ingen rundt meg som forstår, inkludert lege og jordmor. Vet ikke om dette også er en av de tingene som det ikke snakkes om? For man MÅ jo spise og drikke! Men jeg stemmer for at dette er en vanlig logisk ting som skjer mange. 2.trimester var ting ok. 1. trimester kvalme. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Er nok helt normalt. Klarer knapt få i meg en banan før det føles ut som magesekken skal eksplodere 😁 og det i seg selv gjør at matlysten min er borte. Nå er det rett å slett ubehagelig å spise. Anonymkode: 8ffaf...e47
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 11 hours ago, Millinea said: Sliter som fy med både mat og drikke. Er konstant "full". Sjokolade frister ikke engang.. Uke 32. Ingen rundt meg som forstår, inkludert lege og jordmor. Vet ikke om dette også er en av de tingene som det ikke snakkes om? For man MÅ jo spise og drikke! Men jeg stemmer for at dette er en vanlig logisk ting som skjer mange. 2.trimester var ting ok. 1. trimester kvalme. Jeg har følt personlig at ingen presser til å spise, men de sier prøv å spise hva du kan. Babyen tar det den trenger. Jeg har gått opp lite i svangerskapet pga kvalme, men de presser bare mest om å drikke pga urinen. Anonymkode: add13...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå