AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Var inne og la noen produktet i handlekurven, ventet litt med betaling da det stod kampanjen varte til februar, men da jeg gikk inn i dag hadde de økt prisene på flere av produktene. Hva er det for noe?? Er det vanlig hos dem og ikke minst er det lov? Anonymkode: dd585...f3c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Både vanlig (hos Boozt og Zalando bl.a.) og lov. Anonymkode: 613df...c98 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Både vanlig (hos Boozt og Zalando bl.a.) og lov. Anonymkode: 613df...c98 Hvordan da når det står tilbudet gjelder til en bestemt dato, også endrer de tilbudet før det? Anonymkode: dd585...f3c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan da når det står tilbudet gjelder til en bestemt dato, også endrer de tilbudet før det? Anonymkode: dd585...f3c Tilbudet er jo et prosentavslag. Har inntrykk av at grunnprisen endrer seg bla basert på hvor mye de har igjen på lager av varen. Anonymkode: d8a32...c69
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Helt normalt, jeg har opplevd det flere ganger på Zalando. Både at jeg har handlet en vare, også går den plutselig ytterlig ned i pris i etterkant. Da har jeg gjerne bestilt på nytt, og levert tilbake det jeg bestilte først så lenge jeg ikke har tatt det i bruk enda. Har også opplevd at varen går opp i pris igjen, blant annet på noen fine vintersko jeg skulle kjøpe meg før jul. Det var ganske kjipt, men sånn er det. Anonymkode: 1c42d...bb2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt normalt, jeg har opplevd det flere ganger på Zalando. Både at jeg har handlet en vare, også går den plutselig ytterlig ned i pris i etterkant. Da har jeg gjerne bestilt på nytt, og levert tilbake det jeg bestilte først så lenge jeg ikke har tatt det i bruk enda. Har også opplevd at varen går opp i pris igjen, blant annet på noen fine vintersko jeg skulle kjøpe meg før jul. Det var ganske kjipt, men sånn er det. Anonymkode: 1c42d...bb2 Spørsmålet er om det er lov når det står at den prisen skal gjelde til 1. Februar også plutselig endre det til en høyere pris og skrive at prisen gjelder til 25. Januar?? Anonymkode: dd585...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå