AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Er dere medlem i raseklubben? Hvilke fordeler er det? Ulemper? Jeg skal melde meg inn i Nkk siden jeg driver med utstilling og i de lokale klubbene siden jeg trener der. Men raseklubben? Er det vits i? Anonymkode: 759d0...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Er raseklubben kun for de som skal stille til verv? Anonymkode: 759d0...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg er medlem i min rase sin klubb,‘fordi jeg synes det er viktigst vi har en klubb det er aktivitet i. For å kunne ha en aktiv raseklubb med aktiviteter må det være penger i kassa. Anonymkode: 0e7b8...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er medlem i min rase sin klubb,‘fordi jeg synes det er viktigst vi har en klubb det er aktivitet i. For å kunne ha en aktiv raseklubb med aktiviteter må det være penger i kassa. Anonymkode: 0e7b8...e00 Det er ingen aktiviteter i raseklubben min. Får kun stille på verv. Og ett blad en gang i halvåret. Det er det. Anonymkode: 759d0...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg er medlem i raseklubben fordi vi har et interessant medlemsblad. Hvis jeg skal ha ny hund på noe tidspunkt, er det jo veldig kjekt å vite hvem som har hunder som har gjort det bra innen diverse, og det er medlemsbladet flinke til å skrive om. Dessuten støtter jeg arbeidet til raseklubben med både kartlegging av sykdommer på rasen, mentaltesting og diverse. Hvis raseklubben ikke er aktiv, er det jo en mulighet å melde seg og høre hva man selv kan bidra med, spesielt hvis man er glad i rasen sin. Anonymkode: 66c4b...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg var med i en for mangen år siden...det er det verste miljøet jeg har sett 3 stk kenneleiere som kappes i å slenge drit om de andre og alle andre som drev med oppdrett osv for å få mest anseelse og valpesalg selv..makan til bikkjeslagsmål har jeg ikke sett.. det var norsk dobermannklubb .. for endel år tilbake så hadde de organisasjonstreff da røyk de i tottene på hverandre og politiet måtte dit.. som hund som eier er det noe som heter.. jeg var med i rottweilerklubben etterpå der var det mye mer gemyttelig men selve kjerneholdningen er der.. 3 kenneler deler vervene og valpeformidlingene fra sine egne ..utenforsående med oppdrettstanker vil bli kastet på bålet... men mye kan ha skjedd på de åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg er medlem i raseklubben for å kunne får et innblikk i miljøet og hva som rører seg i og rundt rasen, men først og fremst fordi det gir meg stemmerett dersom det er noen avgjørelser som skal tas med hensyn til avl, helse etc. Uten medlemskap så er jeg jo stemmeløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå