Gå til innhold

Datter som er tenåring og rotete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har er i starten av tenårene, og har såklart litt tenåringsnykker. Hun er som ungdommer flest der, men er også veldig snill. Problemet ligger i at hun gjør så mye rart. Hun har rotete rom som mange tenåringer, men problemet er søppel, hun kaster søppel i alle kriker og kroker selvom hun har søppelbøtte på rommet. Rydder hun rommet fint, tar det en dag før det ser totalt jævlig ut igjen. Hun bare kaster fra seg ting der hun sitter og står. Dette gjenspeiler seg også i andre rom. På badet i dag så fant jeg i skuffen hennes et brukt bind med papir rundt som hun hadde lagt der, men vi har søppelkasser rett ved siden av doen. Papir og søppel ligger igjen alle plasser hun er.

Hun vurder også rart, her om dagen skulle hun liksom tenne et annet lys med et stort kubbelys som allerede hadde brent en stund. Dermed ble det masse flytende stearin på bordet. Jeg ble litt bekymret over at hun ikke tenkte på dette, da det var mye flytende synlig i lyset. Ellers er hun også ganske korttenkt på mye. 

Er dette bare alderen, eller burde jeg bekymre meg? 

Anonymkode: 413e9...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bekymrer meg mindre når jeg leser slikt som dette, for min er lik. Faren sier også det "alle er sånn". 

Anonymkode: 3a135...d94

Skrevet

Det finnes de som er verre enn din datter

Anonymkode: fa3f3...6db

Skrevet

Min er også sånn. Fant masse søppel under sengen hennes i går. Hun er 14 år. Er visst symptom på det kaoset de har i hodet. Tenårene er en tøff tid. 

Anonymkode: 39854...943

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt. Min var også slik. Rotekopp ennå, men ikke like ille som i tenåra. 

• Liker 1
Skrevet

Min jente blir 14 denne måneden og er også slik. Rydder da men brukte truser og bind stikkes unna og hun vil absolutt ikke høre om jeg tar det opp. Tror det er fordi det er flaut at hun stikker det bort her og der .. innimellom vasker hun truser og sokker selv så det er bra. Engster meg for at hun innimellom kaster brukte bind i do ..🙈🙈

Anonymkode: b3b8a...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...