AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Hei dere. Er det noen som har erfaring med adenomyose? Hva slags behandling fikk du og fungerte den godt for deg? Har du fått barn med den diagnosen? 🙂 Anonymkode: 7ab6d...669
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Hei,jeg har det. Jeg har 2 barn men gikk mange år uten beskyttelse uten å bli gravid. Det kan jo være helt tilfeldig. Jeg blør ekstremt mye og har mye plager med magen. Har fått tilbud om å brenne vekk slimhinner eller fjerne livmor. Jeg har ikke gjort noe. Bare lever med det. Hvordan har du det? Anonymkode: b83f5...537
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei,jeg har det. Jeg har 2 barn men gikk mange år uten beskyttelse uten å bli gravid. Det kan jo være helt tilfeldig. Jeg blør ekstremt mye og har mye plager med magen. Har fått tilbud om å brenne vekk slimhinner eller fjerne livmor. Jeg har ikke gjort noe. Bare lever med det. Hvordan har du det? Anonymkode: b83f5...537 Jeg har nylig fått diagnosen. Ikke fått barn enda, ble redd når jeg begynte å lese på nettet om hvordan det kan påvirke fertilitet. Blør også veldig mye, har ibs fra tidligere som nå ses i sammenheng med adenomyose. Gynekolog ønsker at jeg skal begynne på spiral som behandling. Den har selvfølgelig nydelige bivirkninger som håravfall, vektøkning, akne ++++ ... Anonymkode: 7ab6d...669
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nylig fått diagnosen. Ikke fått barn enda, ble redd når jeg begynte å lese på nettet om hvordan det kan påvirke fertilitet. Blør også veldig mye, har ibs fra tidligere som nå ses i sammenheng med adenomyose. Gynekolog ønsker at jeg skal begynne på spiral som behandling. Den har selvfølgelig nydelige bivirkninger som håravfall, vektøkning, akne ++++ ... Anonymkode: 7ab6d...669 Jeg har også ibs😅 sammenheng der altså? Jeg ble også tilbydd spiral men orker ikke bivirkninger. Får bivirkninger av alt. Anonymkode: b83f5...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå