AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar Sigrid, Johanne, Ingrid, Agnes, Jenny, Elida, Edda, Mathea, Signe, Alma, Petra, Solveig, Åse, Astrid, Ellinor, Anna, Ovidia, Olea eller Lina. Liker egentlig Laura, men synes ofte det blir "stygt" når folk sier det. Sonja er jeg ikke begeistret for. Anonymkode: ae51b...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar Av de du nevner syns jeg både Sonja og Agnes. Liv, Eva, Nora og er også pene alternativ. LÆVRA er ikke spesielt pent og fungerer ikke så godt i Norge. Anonymkode: a39b8...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Livia, Karla og lille Fredrikke 🥰 Anonymkode: d3053...88e AnonymBruker skrev (1 time siden): Om ikke fredrikke, så tenker jeg og det gjør seg bedre med et navn som ikke er enda ett m fem bokstaver og to stavelser Anonymkode: 6f773...8ef Ja, føler man må bryte takten, det er mye mer «avsluttende» å si - ellers henger det siste navnet i lufts 😊 Livia, Karla og Benedicte- Gurine- Severine. Anonymkode: d3053...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Del Skrevet 19. januar Agnes er fint, men hva med Gudrun? Anonymkode: a658b...820 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 2. februar #25 Del Skrevet 2. februar Synes Agnes passa fint. Og tenkte plutselig på Petra når jeg leste Livia og Karla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #26 Del Skrevet 2. februar Hva med Sunniva Guro Klara Else? Anonymkode: db572...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flymamma Skrevet 19. februar #27 Del Skrevet 19. februar Agnes er kjempefint. Jeg har en svakhet for Wilhelmina, Josefine og Simone 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 19. februar #28 Del Skrevet 19. februar Jeg liker Nikoline, Kanutte, Pernille, Elida, Jenny og Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #29 Del Skrevet 19. februar Hedvig, Johanne, Agnete, Ingeborg Anonymkode: 2868d...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #30 Del Skrevet 19. februar Jeg synes hverken Laura og Agnes har særlig fin uttale på norsk. På de fleste østlandsdialekter blir Agnes "Ang-nes" pga. retrofleksen, ikke spesielt pent. Og Laura blir gjerne Lævra eller Løvra. Mulig det er bedre hvis dere er vestlendinger. Jeg liker Sonja, men er enig med de som påpeker at det kanskje hadde vært fint med noe som ikke virker helt likt som de to andre. Hva med Johanne? Anonymkode: b5e0a...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå