Gå til innhold

Vinterjakke tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til god vinterjakke som er litt lang? Ikke for tykk da heg leter etter en jakke som er litt tykk og litt lang, gjærne som går rett over rumpq, som jeg kan bruke når jeg går med hunden nå i snøværet🐾😊

Anonymkode: 6bd43...4d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har tips til god vinterjakke som er litt lang? Ikke for tykk da heg leter etter en jakke som er litt tykk og litt lang, gjærne som går rett over rumpq, som jeg kan bruke når jeg går med hunden nå i snøværet🐾😊

Jeg kjøpte en jakke fra lager 157.den  er lang(dekker rumpa) og er ikke så veldig varm. Kjøpte for kun 157 kr :)

Anonymkode: d2827...272

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 19.04):

Jeg kjøpte en jakke fra lager 157.den  er lang(dekker rumpa) og er ikke så veldig varm. Kjøpte for kun 157 kr :)

Anonymkode: d2827...272

Fant ikke innlegget mitt igjen, så beklager sent svar😅 ååå! Ja da skal jeg sjekke ut lager157🤩takk!

Skrevet

Jeg har dunparkas fra Bergans som går litt nedenfor rumpa. Kjøpt på xxl for rundt 3500,-. Den er god og varm, men ikke for varm. Deilig ute i vintervær og ruskevær. God hette når det blåser.

Anonymkode: 383ca...830

Skrevet

Ned til hvilken temperatur tenker du?

Jeg har en fra Didrikson som jeg et veldig fornøyd med, men den duger ikke ti -10. Allikevel så avhenger det også av hva du har under. 

Anonymkode: 3dede...cb8

• Liker 1
Skrevet

Har parkas fra Srormberg. Den er god og varm og går ca til midt på låra 

Anonymkode: 4ef46...2ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har dunparkas fra Bergans som går litt nedenfor rumpa. Kjøpt på xxl for rundt 3500,-. Den er god og varm, men ikke for varm. Deilig ute i vintervær og ruskevær. God hette når det blåser.

Anonymkode: 383ca...830

Takk for tips! Skal sjekke den ut😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ned til hvilken temperatur tenker du?

Jeg har en fra Didrikson som jeg et veldig fornøyd med, men den duger ikke ti -10. Allikevel så avhenger det også av hva du har under. 

Anonymkode: 3dede...cb8

Det hørtes ut som en jakke jeg kunne hatt. Jeg blir fort varm på tur, så om den ikke holder varmen akkurat i ned mot -10, så gjør ikke det noe. Skal sjekke ut det merket!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har parkas fra Srormberg. Den er god og varm og går ca til midt på låra 

Anonymkode: 4ef46...2ba

Takk for svar😊 vet du hva den heter utenom at den er fra stormberg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har denne dunjakken. Sykt digg, som å kle på seg en dundyne 🤩 https://www.byha.no/products/farrah-coat

Anonymkode: 909f8...078

Den så digg ut🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...