Gå til innhold

Hvordan hadde dere tolket dette? Gjelder hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vært hos frisør og farget håret eller stripet. Et par dager senere sier en person til deg: har du stripet deg?du svarer ja, så sier personen: har du gjort det selv? Hvordan hadde du tolket det? Som frekt? eller?

Anonymkode: 518f6...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde spurt hvorfor hun lurte. 
Men om du hadde svart ja, hadde hun kanskje sagt du gjorde en god jobb.

Hadde du svart nei, ville hun kanskje ikke gått til den frisøren igjen om det var hennes hår. 

Anonymkode: 49021...349

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har vært hos frisør og farget håret eller stripet. Et par dager senere sier en person til deg: har du stripet deg?du svarer ja, så sier personen: har du gjort det selv? Hvordan hadde du tolket det? Som frekt? eller?

Jeg hadde tolket det som at personen er nysgjerrig på om jeg har gjort det selv eller ikke 🤷‍♀️

Anonymkode: 83c57...f73

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde spurt hvorfor hun lurte. 
Men om du hadde svart ja, hadde hun kanskje sagt du gjorde en god jobb.

Hadde du svart nei, ville hun kanskje ikke gått til den frisøren igjen om det var hennes hår. 

Anonymkode: 49021...349

Jeg svarte faktisk ja, jeg gjorde det hos frisør. Og hun sa ingenting mer.

Skrevet

Kan jo være så mangt. Jeg pleide å farge håret selv før og hvis jeg så at noen hadde gjort noe med håret sitt og jeg likte resultatet, kunne jeg godt spørre om de hadde gjort det selv - slik at jeg kanskje kunne fått tips til hvordan gjøre det selv. Mens andre ville spurt fordi de ikke syntes det var pent og antok det var gjort selv. Kommer helt an på personen. 

Du kan jo poste bilde her da :) 

Anonymkode: 7d8cf...ec8

• 2 uker senere...
Skrevet

Min første tanke var at hun synes det er dyrt med frisør, og at hun kunne tenkt seg å gjøre det selv, men lurte på om det var vanskelig.

Anonymkode: 3470e...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...