AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg har en liten malteser som jeg vurderer pass til da jeg må reise bort 3 uker. En kollega kan muligens ha henne, men jeg lager en plan b og har sjekket hundepass grupper på fb. Kom i dialog med en som kunne passe henne det tidsrommet, og som også bor i min bydel og kan gå tur i de samme områdene som hun er vant til. Jeg skrev at jeg skulle gi beskjed noen dager før hvis det ble aktuelt, og han sa ok. Noen timer senere begynte han å mase om jeg hadde tatt en avgjørelse og at han også økte ukesprisen pga slitasje på møbler, økt strømregning og div. Jeg står for mat, hun får med seg leker, fat hun spiser av, børste, seler/bånd og bæsjeposer. Jeg sa jeg måtte avklare det med kollegaen først men hadde fortsetter å sende minst én sms daglig. Fyren trenger vel penger og tenker at han må sikre seg langtidspass, siden å passe hund et par dager ikke gir nok penger i kassa. Har sjekket referanser og de var helt grei. Er dette normalt av hundepassere? Anonymkode: 75e6b...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Øke ukepris pga økte strømutgifter i forbindelse med hundeposer? Skal han karbade og føne hunden hver dag? Jeg hadde krysset alt jeg hadde for at din kollega passer, han høres ikke i lodd ut. Anonymkode: ab582...411 26 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har en liten malteser som jeg vurderer pass til da jeg må reise bort 3 uker. En kollega kan muligens ha henne, men jeg lager en plan b og har sjekket hundepass grupper på fb. Kom i dialog med en som kunne passe henne det tidsrommet, og som også bor i min bydel og kan gå tur i de samme områdene som hun er vant til. Jeg skrev at jeg skulle gi beskjed noen dager før hvis det ble aktuelt, og han sa ok. Noen timer senere begynte han å mase om jeg hadde tatt en avgjørelse og at han også økte ukesprisen pga slitasje på møbler, økt strømregning og div. Jeg står for mat, hun får med seg leker, fat hun spiser av, børste, seler/bånd og bæsjeposer. Jeg sa jeg måtte avklare det med kollegaen først men hadde fortsetter å sende minst én sms daglig. Fyren trenger vel penger og tenker at han må sikre seg langtidspass, siden å passe hund et par dager ikke gir nok penger i kassa. Har sjekket referanser og de var helt grei. Er dette normalt av hundepassere? Anonymkode: 75e6b...934 Dette er ikke normalt, og jeg ville ha sett meg om etter andre muligheter. Hvis han oppviser sånn oppførsel allerede før du har hatt hundepass hos han, så kan du jo ikke stole på å reise fra huden din hos han! Høres ut som han er veldig opptatt av pengene og det er jo ikke så bra tegn akkurat. Og han begynner å gjøre om på avtalen allerede før dere har en avtale. Høres ikke bra ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 Hundeposer var autokorrektur for hundepass!! Anonymkode: ab582...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Del Skrevet 18. januar 2024 Gliffy skrev (4 minutter siden): Dette er ikke normalt, og jeg ville ha sett meg om etter andre muligheter. Hvis han oppviser sånn oppførsel allerede før du har hatt hundepass hos han, så kan du jo ikke stole på å reise fra huden din hos han! Høres ut som han er veldig opptatt av pengene og det er jo ikke så bra tegn akkurat. Og han begynner å gjøre om på avtalen allerede før dere har en avtale. Høres ikke bra ut. Å øke prisen sånn plutselig før vi har laget avtale kan jo være tilfeldig tenker jeg. Har inntrykk av at mange som passer dyr er lavtlønnede eller uføre som gjør det mest for pengene, og når de får tilbud om et oppdrag over flere uker blir de litt desperate for å få hundepass jobben Ts Anonymkode: 75e6b...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å øke prisen sånn plutselig før vi har laget avtale kan jo være tilfeldig tenker jeg. Har inntrykk av at mange som passer dyr er lavtlønnede eller uføre som gjør det mest for pengene, og når de får tilbud om et oppdrag over flere uker blir de litt desperate for å få hundepass jobben Ts Anonymkode: 75e6b...934 En som maser slik er mest ute etter penger. Da hadde jeg blitt veldig nervøs for hva slags behandlet hunden vil få når pengene går først Anonymkode: 1c089...82e 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 18. januar 2024 #7 Del Skrevet 18. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å øke prisen sånn plutselig før vi har laget avtale kan jo være tilfeldig tenker jeg. Har inntrykk av at mange som passer dyr er lavtlønnede eller uføre som gjør det mest for pengene, og når de får tilbud om et oppdrag over flere uker blir de litt desperate for å få hundepass jobben Ts Anonymkode: 75e6b...934 Ja, men de fleste klarer jo å oppføre seg skikkelig. Holde seg til det man har avtalt og ikke mase. Jeg er kanskje litt ekstra hønemor, men jeg ville nok ikke overlatt min hund i 3 uker til noen som har oppført seg på en måte jeg syns er ubehagelig i forkant. Bare det at du lager et innlegg her tyder jo på at du har fått litt dårlig følelse rundt det hele vel? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 18. januar 2024 #8 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg hadde ikke gått for den hundepasseren. De som først og fremst gjør det for betalingen er jeg skeptisk til. Jeg kan anbefale rover om du har litt lite kjenninger som kan passe. Der var passere fastsatt pris og betaling går via plattformen. Og ikke minst er det anmeldelser fra andre brukere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #9 Del Skrevet 18. januar 2024 Gliffy skrev (Akkurat nå): Ja, men de fleste klarer jo å oppføre seg skikkelig. Holde seg til det man har avtalt og ikke mase. Jeg er kanskje litt ekstra hønemor, men jeg ville nok ikke overlatt min hund i 3 uker til noen som har oppført seg på en måte jeg syns er ubehagelig i forkant. Bare det at du lager et innlegg her tyder jo på at du har fått litt dårlig følelse rundt det hele vel? Referansene til mannen var veldig ok da de sa at hundene deres fikk godt stell, mye kos og fikk sove sammen med han i sengen og på sofaen hvis de ønsket det. Mannen var mye hjemme, så hundene var ikke mye alene. Min hund sover hele dagen før det meste og er vant til å være alene, men er veldig glad i kos etter kveldsturen. Reagerte bare på at han satte opp ukesprisen sånn plutselig fra 1400-1750 pr uke, og maser om jeg har bestemt meg. Ts Anonymkode: 75e6b...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Del Skrevet 18. januar 2024 Øke prisen pga slitasje på møbler og økte strømutgifter? Koster det noe ekstra strøm å passe en liten hund??? Og slitasjen er vel samme som før. Han hørtes ut som en gnier. Villevært bekymret for kvaliteten på hundepasset og på om det kom mer tillegg på regningen mens du er borte Anonymkode: 4563c...902 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Del Skrevet 18. januar 2024 Hadde aldri latt vedkommende passet hunden. Plutselig økning av pris etc da kommer det røde flagget opp. Er du sikker på at referansene er ekte?? Er selv katte passer og tar ikke betalt. Eier har med mat og det katten trenger. Det trengs ikke mer varme etc. for og passe hund/katt. Ja kattene prøver seg på møbler men sånn må man ta med når man passer dyr. Anonymkode: 07079...ea6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde aldri latt vedkommende passet hunden. Plutselig økning av pris etc da kommer det røde flagget opp. Er du sikker på at referansene er ekte?? Er selv katte passer og tar ikke betalt. Eier har med mat og det katten trenger. Det trengs ikke mer varme etc. for og passe hund/katt. Ja kattene prøver seg på møbler men sånn må man ta med når man passer dyr. Anonymkode: 07079...ea6 Jeg trodde ikke det fantes folk som passer dyr gratis? Jeg har ei veninne som trenger pass til katten sin av og til og folk skal ha 2-400 kr dagen for å passe katten. Det er jo mer arbeid med en hund så det forstår det må betales, men å ta 300,- for å se på at en katt sover 80% dagen når eier står for all mat og sand forstår jeg ikke. Ts Anonymkode: 75e6b...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Del Skrevet 18. januar 2024 Om Just now, AnonymBruker said: Jeg trodde ikke det fantes folk som passer dyr gratis? Jeg har ei veninne som trenger pass til katten sin av og til og folk skal ha 2-400 kr dagen for å passe katten. Det er jo mer arbeid med en hund så det forstår det må betales, men å ta 300,- for å se på at en katt sover 80% dagen når eier står for all mat og sand forstår jeg ikke. Ts Anonymkode: 75e6b...934 Om du lar dem bo i huset ditt, kan du få Trusted Housesitters gratis. Jeg har brukt dem en del, og det er helt fantastisk. Anonymkode: 78543...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #14 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg har gratis Hundepass fordi hun som passer elsker hunder, og er ufør med masse tid til dem. Jeg la ut annonse på Finn. Når min hund en gang går bort, kommer jeg til å passe andres hunder gratis. Av samme grunn: jeg elsker hunder, og hvis jeg ikke skal ha egen hund, er det en glede for meg å passe andres. Anonymkode: c3308...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 18. januar 2024 #15 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om Om du lar dem bo i huset ditt, kan du få Trusted Housesitters gratis. Jeg har brukt dem en del, og det er helt fantastisk. Anonymkode: 78543...a63 Der virker som den ikke er tilgjengelig i Norge? Ble litt nysgerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #16 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Reagerte bare på at han satte opp ukesprisen sånn plutselig fra 1400-1750 pr uke, og maser om jeg har bestemt meg. Ts Anonymkode: 75e6b...934 1750,- for 3 uker er litt under 85,- dagen. Noe som er svært rimelig for hundepass. 1400,- er godt under 70,- dagen. Jeg ville aldri tatt så lite for 3 ukers hundepass. Vet om flinke folk som tar 150-250,- døgnet, avhengig av rase og aktivitetsnivå. Anonymkode: a0ae7...d8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #17 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1750,- for 3 uker er litt under 85,- dagen. Noe som er svært rimelig for hundepass. 1400,- er godt under 70,- dagen. Jeg ville aldri tatt så lite for 3 ukers hundepass. Vet om flinke folk som tar 150-250,- døgnet, avhengig av rase og aktivitetsnivå. Anonymkode: a0ae7...d8c Pr uke. 250 kr dagen! Anonymkode: ab582...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #18 Del Skrevet 18. januar 2024 Just now, Anonymbruker*** said: Der virker som den ikke er tilgjengelig i Norge? Ble litt nysgerrig. Det er absolutt mye mer populært i Storbritannia her jeg bor, men det ligger flere ute i Norge på nettsiden. Jeg hadde pass i tre uker fra et nydelig australsk par som skulle flytte hit. Huset mitt var HELT strøkent da jeg kom hjem, de sendte flere oppdateringer om hunden, gikk visst kjempemye tur ifølge naboen. Og alt var helt gratis. Hundepass i bytte mot overnatting. Anonymkode: 78543...a63 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #19 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om Om du lar dem bo i huset ditt, kan du få Trusted Housesitters gratis. Jeg har brukt dem en del, og det er helt fantastisk. Anonymkode: 78543...a63 Er det kun utenlandske turister? Dvs at de bor gratis mot å passe dyret ditt? Ts Anonymkode: 75e6b...934 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #20 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 1750,- for 3 uker er litt under 85,- dagen. Noe som er svært rimelig for hundepass. 1400,- er godt under 70,- dagen. Jeg ville aldri tatt så lite for 3 ukers hundepass. Vet om flinke folk som tar 150-250,- døgnet, avhengig av rase og aktivitetsnivå. Anonymkode: a0ae7...d8c 1750,-pr uke Ts Anonymkode: 75e6b...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå