Gå til innhold

Samme genser hver gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en yndlingsgenser og skal i familiebursdag i dag, er det teit å ta på den? Greia er at nesten hver gang så blir det til at jeg tar på meg den, men tenker hva de andre tenker: «åh, samme genser igjen ja» og sånt. Er det dumt?

Anonymkode: 9fb00...84d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette stoler jeg på at du kan finne ut av selv. 

Hva ville du selv tenkt? Og har det noe å si hva folk tenker? 

Anonymkode: 920f1...076

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg husker aldri hva folk hadde på seg. Nå er det vel slutt på kjapp mote / bruk og kast. Hvis jeg noen sinne skulle legge merke til et menneske som bruker samme plagg ofte, ville jeg tenkt at dette er en fornuftig person som har kjøpt et kvalitetsprodukt og ikke fyller skapet med klær man ikke har bruk for og at det er bra for miljøet. 

Anonymkode: c2e86...4ba

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at man bruker det man liker mest oftest fordi det er hele poenget når man liker noe.. Hva andre evt tenker betyr lite.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville nok lagt merke til det. Og tenkt at det var litt kjedelig men ut over det hadde jeg ikke tenkt noe negativt men jeg ville nok aldri gjort det selv. Liker litt mer variasjon over antrekkene jeg går med selv men om du trives best slik selv så kjør på. 

Anonymkode: a2ee5...a75

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøp den i en annen farge. Så kan du bytte på :) 

Her er årboka til en lærer gjennom hele karrieren hans. Så du er ikke alene: 

news_retired-teacher-wears-same-outfit-4

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er bare fint at du gjør

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan få min 

Skrevet
Morpheus skrev (6 minutter siden):

Kjøp den i en annen farge. Så kan du bytte på :) 

Her er årboka til en lærer gjennom hele karrieren hans. Så du er ikke alene: 

news_retired-teacher-wears-same-outfit-4

Jeg døøøør! Så utrolig morsomt😂😂

• Liker 1
Skrevet

Har også en fingenser jeg liker godt, designertøy. Bruker den 2-3 ganger i året :) Ca 10år gammel.

Driter i hva andre synes om det.

Anonymkode: 60f2a...dad

Skrevet

Husker du hva de andre har hatt på seg? Vil du kjenne igjen plagget om de bruker det flere ganger?

Anonymkode: 70b68...18d

Skrevet

Er jo trendy å bare ha en genser og en bukse i dag, vri trusene og bruke de både frem og bak før en vasker de og ikke ha for mye av noe så sånn sett er du helt i tiden👍 

Men synes slikt blir kjedelig selv og har heldigvis mer enn en genser jeg liker. Kjøper jo ikke klær jeg ikke liker så den problemstillingen har jeg ikke. Legger jo litt merke til hva andre har på seg av klær. Ei venninne bruker nesten bare en grønn genser hele tiden og jeg har jo øyner å se meg og registrerer det men legger meg ikke bort i det som at det er min business. Tenker bare at det er litt kjedelig og traust, men de om det.

Anonymkode: bed2a...0b3

Skrevet
On 1/18/2024 at 1:31 PM, AnonymBruker said:

Hei

Jeg har en yndlingsgenser og skal i familiebursdag i dag, er det teit å ta på den? Greia er at nesten hver gang så blir det til at jeg tar på meg den, men tenker hva de andre tenker: «åh, samme genser igjen ja» og sånt. Er det dumt?

Anonymkode: 9fb00...84d

Jeg ville ikke tenkt over det ved familiebursdager og slikt som skjer litt sjeldnere. Mulig jeg hadde lagt merke til det hvis det var en kollega som gikk med det samme hver dag. Men ville nok bare tenkt ta han er som meg, som kjøper flere like hvis jeg finner et plagg jeg liker. Kunne gjerne gått med lik genser hver dag for min egen del, men hadde kanskje vekslet innimellom så ingen skulle tro jeg aldri vasker klær. 😅

Anonymkode: 12269...3ca

Skrevet

Jeg personlig har kun et par fingensere og de bruker jeg når jeg er på besøk, på møte osv. Jeg gidder ikke fylle opp kleskapet med klær jeg kun bruker en sjelden gang. Så folk får tenke hva de vil. Jeg hadde aldri reagert på noe slik hos andre. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ville ikke tenkt over det ved familiebursdager og slikt som skjer litt sjeldnere. Mulig jeg hadde lagt merke til det hvis det var en kollega som gikk med det samme hver dag. Men ville nok bare tenkt ta han er som meg, som kjøper flere like hvis jeg finner et plagg jeg liker. Kunne gjerne gått med lik genser hver dag for min egen del, men hadde kanskje vekslet innimellom så ingen skulle tro jeg aldri vasker klær. 😅

Anonymkode: 12269...3ca

Jeg går med samme antrekk på jobb hver dag, vasker den etter to dager og den er tørr til neste dag. Hva folk tenker er meg revnende likegyldig. .

Anonymkode: 78cbd...eaa

Skrevet

Jeg hadde nok lagt merke til det, og tenkt at du er akkurat som meg. Jeg har noen favoritter jeg tyr til, når jeg skal ut på noe spesielt.

Anonymkode: 3bec6...7d0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har også en fingenser jeg liker godt, designertøy. Bruker den 2-3 ganger i året :) Ca 10år gammel.

Driter i hva andre synes om det.

Anonymkode: 60f2a...dad

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg personlig har kun et par fingensere og de bruker jeg når jeg er på besøk, på møte osv. Jeg gidder ikke fylle opp kleskapet med klær jeg kun bruker en sjelden gang. Så folk får tenke hva de vil. Jeg hadde aldri reagert på noe slik hos andre. 

Jeg går med samme antrekk på jobb hver dag, vasker den etter to dager og den er tørr til neste dag. Hva folk tenker er meg revnende likegyldig. .

Flott for dere men nå spør ts hva andre kanskje mener om det og da svarer vi andre hva vi mener om det. Så står jo dere selvsagt fri til å ikke bry dere så mye om det men det er jo ikke helt relevant sånn sett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flott for dere men nå spør ts hva andre kanskje mener om det og da svarer vi andre hva vi mener om det. Så står jo dere selvsagt fri til å ikke bry dere så mye om det men det er jo ikke helt relevant sånn sett.

Når jeg ikke bryr meg om hva andre mener om meg så er det selvsagt slik andre vegen og da ; jeg bryr meg ikke om at andre bruker samme klær hver gang/hver dag eller whatever. 

Skrevet

Jeg har en favorittgenser, eneste plagget jeg har i kasjmir. Bruker den flere ganger i uka hele vinteren. Bryr meg ikke om hva andre tenker, det er samma for meg. Det er bare en genser liksom.

Skrevet

Jeg og har et par gensere jeg bruker flere dager i uka. De er gode og varme og fine! Hvorfor skal de bare henge i skapet og «spares» på? Go for it😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg ikke bryr meg om hva andre mener om meg så er det selvsagt slik andre vegen og da ; jeg bryr meg ikke om at andre bruker samme klær hver gang/hver dag eller whatever. 

Og det er jo din mening mens andre tenker mer over det som hun som legger merke til om kollegaer aldri bruker noe annet enn et antrekk f.eks over her. Så vi har ulike meninger her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...