Gå til innhold

Sånn vott til peis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva søker jeg på for å kjøpe ny? Den vi har er helt ødelagt, og trenger ny. Altså sånn hanske man setter inn ved med i peisen. Når jeg søker på hanske til peis, så kommer det bare opp «grillhansker».

Anonymkode: b92ea...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva søker jeg på for å kjøpe ny? Den vi har er helt ødelagt, og trenger ny. Altså sånn hanske man setter inn ved med i peisen. Når jeg søker på hanske til peis, så kommer det bare opp «grillhansker».

Vott til å sette inn ved med?? Har jeg forstått det riktig at du bruker en egen, dedikert vott som du ifører deg når du skal legge inn en vedkubbe i peisen???

Anonymkode: 712e7...475

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vott til å sette inn ved med?? Har jeg forstått det riktig at du bruker en egen, dedikert vott som du ifører deg når du skal legge inn en vedkubbe i peisen???

Ja. 

Skrevet

Muligens noe radikalt, men har du forsøkt å legge inn ved uten bruk av vott?

• Nyttig 1
Skrevet

https://shop.dovrepeisen.no/products/70-27511-000

https://www.bergenvarmesenter.no/produkt/morso-hanske-hoyre/  - de har også venstrehåndshanske

Jeg skjønte ikke behovet for hanske da vi innstallerte ovn, jeg har alltid vært vant til å bare fyre og legge inn etter behov. Blitt veldig glad i hanskene, noen ganger må jeg justere "glo-rista" foran, det er også lettere å justere vinkler på kubbene når man fyrer over tid. Selv er jeg blitt mer ustø og hadde brent meg lettere på døra om jeg ikke brukte hanskene som fulgte med ovnen.

Anonymkode: 57d55...5cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...