AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Altså, når du tar av lokket som man sitter på, så den tingen under. Jeg la merke til dette i går da jeg vasket, tok med papir under og der var brunt😵💫🤢 Hva kan jeg bruke å vaske med sånn at jeg kommer til helt under? Og skal jeg bruke Klorin til det? Anonymkode: 6a5b5...30c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Du burde kjøpe en dobørste med en sånn ekstra "kant" på. Den er designet for å komme til der du mener. Og vaske med klorin, ja. På den i linken under for eksempel, så ser du børsten som går oppover. Den skal under den kanten. Så bruker du resten av børste som vanlig. Men om du aldri har vasket under der, vær oppmerksom på at det kan være veldig vanskelig å få rent. Og at det er en ganske så kvalmende og motbydelig jobb. https://www.europris.no/p-toalettborste-dobbel-m-soft-grip-184761 Anonymkode: 03699...23e 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde kjøpe en dobørste med en sånn ekstra "kant" på. Den er designet for å komme til der du mener. Og vaske med klorin, ja. På den i linken under for eksempel, så ser du børsten som går oppover. Den skal under den kanten. Så bruker du resten av børste som vanlig. Men om du aldri har vasket under der, vær oppmerksom på at det kan være veldig vanskelig å få rent. Og at det er en ganske så kvalmende og motbydelig jobb. https://www.europris.no/p-toalettborste-dobbel-m-soft-grip-184761 Anonymkode: 03699...23e Åhh ja, tusen takk for tipset, hadde jo helt glemt at disse børstene finnes. Vi flyttet i hus for fem år siden, og kjøpte nytt do på begge badene, så litt skittent er det. Brukte sånn oppvask svamp til å vaske under, brukte hansker og klorin, men ekkelt allikevel.🥴 Hvor ofte skal man egentlig vaske under der? Anonymkode: 6a5b5...30c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åhh ja, tusen takk for tipset, hadde jo helt glemt at disse børstene finnes. Vi flyttet i hus for fem år siden, og kjøpte nytt do på begge badene, så litt skittent er det. Brukte sånn oppvask svamp til å vaske under, brukte hansker og klorin, men ekkelt allikevel.🥴 Hvor ofte skal man egentlig vaske under der? Anonymkode: 6a5b5...30c Vasker jo under der med kosten hver gang jeg bruker kosten. Minst en gang i uka. Anonymkode: 3f2e3...69f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åhh ja, tusen takk for tipset, hadde jo helt glemt at disse børstene finnes. Vi flyttet i hus for fem år siden, og kjøpte nytt do på begge badene, så litt skittent er det. Brukte sånn oppvask svamp til å vaske under, brukte hansker og klorin, men ekkelt allikevel.🥴 Hvor ofte skal man egentlig vaske under der? Anonymkode: 6a5b5...30c Bruke børste der minst en gang i uka, så slipper du at det bygger seg opp belegg. Anonymkode: b6a0b...2e7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åhh ja, tusen takk for tipset, hadde jo helt glemt at disse børstene finnes. Vi flyttet i hus for fem år siden, og kjøpte nytt do på begge badene, så litt skittent er det. Brukte sånn oppvask svamp til å vaske under, brukte hansker og klorin, men ekkelt allikevel.🥴 Hvor ofte skal man egentlig vaske under der? Anonymkode: 6a5b5...30c Jeg vasker der hver gang jeg vasker doen jeg. Altså en gang i uken 😊 Anonymkode: 03699...23e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 Pleier bare sprøyte på klorin i ny og ne. Anonymkode: 5a771...9ac
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #8 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pleier bare sprøyte på klorin i ny og ne. Anonymkode: 5a771...9ac Du gjør jo ikke ting rent med Klorin. Desinfiserer ja, men du tar ikke vekk smuss og skitt. Du desifiserer smusset da . Anonymkode: de75d...03a
svartkatt Skrevet 18. januar 2024 #9 Skrevet 18. januar 2024 Det er "bare" bakterier. Bruker vanlig dobørste og wc-rens eller domestos eller noe i den duren. Pluss noe baderomsspray på ringen.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 Har toalett uten den spylekanten, så den er enkel å rengjøre. Anonymkode: de3a5...e1f 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du gjør jo ikke ting rent med Klorin. Desinfiserer ja, men du tar ikke vekk smuss og skitt. Du desifiserer smusset da . Anonymkode: de75d...03a Ja, da gjør jeg det😊 Anonymkode: 5a771...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Jeg sprayer alltid wc-rens oppunder og bruker børste, ca en gang i uken. Anonymkode: 628ad...076
NinaLisa Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 Bruker tannbørste. Liker å vaske der det er skittent, skure å vaske så det blir rent. Bruker rengjøringsmiddel av diverse slag. Blir fristet til å prøve div nytt i butikkhyllene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå