AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg skal være toastmaster og luer på om noen har tips? - aktiviteter, hvordan presentere de som skal tale, en intro, hvordan presentere maten osv. Anonymkode: 14906...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 https://dittbryllup.no/toastmaster-i-bryllup/ Anonymkode: 2fa98...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 24. januar 2024 #3 Del Skrevet 24. januar 2024 Lag en god taleliste, vær streng med taletid. Opplys om pauser på forhånd så slipper folk å lure på når det er pause. Maten kan du sette bort til catering/serveringspersonal. Ofte kan kokken presentere menyen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 27. januar 2024 #4 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg har bært toastmaster flere ganger og mine beste tips er: Lag en kjøreplan med alle serveringer, taler og evt sanger. Diskuter denne med sjefen for serveringen. Vedkommende har sikkert noen innspill mtp skjenking av drikke, rydding av tallerkner osv. ikke start en tale før folk er ferdig med å spise en rett. Det er MYE viktigere å ha kontroll, og å lede middagen stødig, enn å være morsom. Det er veldig behagelig å være gjest dersom toastmaster har kontroll. Når dette er på plass kan du begynne å lage introduksjoner til talerne. Har du noe gode/morsomme inteoduksjoner så er det fint, men dersom du IKKE finner noen morsomme introer, så er det helt greit. Feks"Han sa idag JA i kirken, jeg gjetter på at vi nå får høre hvorfor han landa på akkurat dét svaret, Brudgom Lars , ordet er ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå