Gå til innhold

Vondt å ha sex hvis jeg ikke har det ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vondt hvis jeg ikke har sex ofte/hver dag. Det føles nesten som jeg "gror igjen" eller at det "lukker" seg hvis jeg ikke har sex ofte/"holder det åpent" liksom. Som oftest føles det liksom som om det må "rives opp" igjen, det sprenger, er ømt, vondt og noen ganger er det helt grusomt. På det verste har det vært så vondt at jeg har besvimt... 

Det er litt slitsomt at hvis jeg skal ha et okei sexliv så må jeg enten ha sex hver dag/minst annenhver for at det skal være noenlunde ok/ikke for vondt til at det er digg i det hele tatt eller ingenting...

Er det noen som har opplevd lignende? Evt vet hva det kan være? Evt har tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 26f87...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du har sex ned, er han stor? Kanskje du må finne en mindre 

Anonymkode: 261a0...5f3

• Nyttig 1
Skrevet

Blir du ordentlig våt da? Det har også litt å si 

• Nyttig 1
Skrevet

Ville nok tatt en tur til gynekolog. 

Anonymkode: 53a63...d4d

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som en form for vaginisme. Er du anspent når du skal ja sex? Ville kanskje testa litt forsiktig med en dildo dagene du ikke har sex for å se hvordan det føles

Anonymkode: abc40...102

• Nyttig 1
Skrevet

Her brukes fuktighet om hun vil ha det litt kjapt. 

Ellers så er hun gjennom en og to orgasmer før jeg bruker kuken.

.

Anonymkode: 9f5f8...c79

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 21.56):

Den du har sex ned, er han stor? Kanskje du må finne en mindre 

Nei, eksen var enorm, så da trodde jeg det skyldtes det, men nåværende er heller under gjennomsnittet/liten. Likevel kjennes det ut som jeg blir voldtatt med et balltre. :P Skal jeg finne noen med mindre blir det vanskelig, for da må jeg jo over i mikro-pikk-segmentet omtrent. 

Men, vil jo gjerne kunne ha sex med normalt utstyrte da...

AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 21.56):

Blir du ordentlig våt da? Det har også litt å si 

Ikke alltid, men det skjer uavhengig av om jeg er våt/i hvilken grad, og også tross bruk av glidemiddel osv.

AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 10.40):

Høres ut som en form for vaginisme. Er du anspent når du skal ja sex? Ville kanskje testa litt forsiktig med en dildo dagene du ikke har sex for å se hvordan det føles

Anonymkode: abc40...102

Nei, ikke anspent. Jeg har vært seksuelt aktiv i 16 år, og har stort sett hatt sex hver dag mesteparten av tiden. 
Jeg har jo definitivt ikke vært anspent hver dag i 16 år, eller i det hele tatt vært i samme omstendigheter sånn stressmessig/psykisk osv. Det har jo variert, men problemet er der like fullt i samme grad uansett. 😕 

AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 13.54):

Her brukes fuktighet om hun vil ha det litt kjapt. 

Ellers så er hun gjennom en og to orgasmer før jeg bruker kuken.

.

Anonymkode: 9f5f8...c79

Hjelper ikke med fuktighet, hverken fra meg eller "tilført".
Orgasmer først hjelper heller ikke, like vondt uansett. 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, eksen var enorm, så da trodde jeg det skyldtes det, men nåværende er heller under gjennomsnittet/liten. Likevel kjennes det ut som jeg blir voldtatt med et balltre. :P Skal jeg finne noen med mindre blir det vanskelig, for da må jeg jo over i mikro-pikk-segmentet omtrent. 

Ikke alltid, men det skjer uavhengig av om jeg er våt/i hvilken grad, og også tross bruk av glidemiddel osv.

Nei, ikke anspent. Jeg har vært seksuelt aktiv i 16 år, og har stort sett hatt sex hver dag mesteparten av tiden. 
Jeg har jo definitivt ikke vært anspent hver dag i 16 år, eller i det hele tatt vært i samme omstendigheter sånn stressmessig/psykisk osv. Det har jo variert, men problemet er der like fullt i samme grad uansett. 😕 

Ja men hvorfor har du ikke vært hos gynekolog med dette da? 

Anonymkode: e5247...e9e

• Nyttig 1
Skrevet

Snakk med legen din. Det skal ikke være slik

Anonymkode: 76a42...dd2

Skrevet

Høres ut som vaginisme. 

Anonymkode: a7e56...bf6

Skrevet

Hvorfor vil du ha sex med normalt utstyrte når du allerede har en mann?

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja men hvorfor har du ikke vært hos gynekolog med dette da? 

Anonymkode: e5247...e9e

Har spurt om det når jeg har vært, men av hun ene fikk jeg en masse remedier og greier jeg skulle gjøre, og som ikke utgjorde noen forskjell. En annen mente det var noe annet (betennelse tror jeg, han snakket om at jeg har crohns og at det skulle være noen sammenheng, som for meg er noe jeg ikke har hørt om før/ikke vet om det kan stemme, men crohns er jo en tarmsykdom, så jeg vet ikke..), og ga en medisin jeg skulle ta for det, men som heller ikke utgjorde noen forskjell. Det er flere som har sagt det ser ut som det er betent/irritert/virker som noe er galt, men at de ikke har visst helt hva/noen har hatt forskjellige meninger om det/skrevet ut forskjellige ting som sagt, men som ikke har fungert/løst problemet eller hva jeg skal si. Det har også virket som noen ikke syns det er noe å bry seg med/nesten som om de ikke skjønner hvorfor jeg spør (hun ene sa at "ja, da er det jo bare å droppe sex eller ha det hver dag da".. men man er jo kanskje ikke i forhold hver eneste dag av hele sitt liv/er vel kanskje ikke gitt at om man så er det at begge orker hver eneste dag/er hjemme hver dag /at man har tid hver dag osv. Er man singel er det vel ikke gitt at man har noen å ligge med hver dag/vil ligge med flere forskjellige sånn i øst og vest eller... Ja, vet ikke helt hva hun tenkte jeg, men. Syns jo også det er litt kjipt å bare skulle slutte helt med sex, er "bare" 30 år liksom..?). Etter det har jeg ikke vært til gynekolog, og ifølge fastlegen er det 1,5-2 års ventetid, så det blir nok en stund til jeg hører derfra. Med det sagt har jeg heller ikke følt jeg kan ta opp ressurser bare for å spørre om det ettersom jeg regner med de som er på venteliste har verre problemer/sykdom/plager som er verre enn at de får vondt hvis de ikke har sex ofte. 🙈 Utover det vet jeg ikke hvorfor du bare automatisk tror at jeg ikke har vært hos gynekolog... 

Snakk med legen din. Det skal ikke være slik

Anonymkode: 76a42...dd2

Samme svar som over går vel her. Når jeg spurte fastlegen om det svarte han for øvrig bare: "Du stiller jammen meg noen sykt rare spørsmål iblant"........ 

Kan ikke komme på å ha spurt om noe "rart" egentlig. Hvis jeg har spurt om noe er det jo hvis jeg oppfatter det som sykdom/at noe er galt/plagsomt eller sånn... Ble litt paff, så visste ikke hva jeg skulle si, men når jeg har nevnt det til venninner har de reagert veldig annerledes enn å syns det er så rart.. De har vært mer sånn "herregud stakkars deg for et fengsel" og lignende (liksom å enten måtte ha sex hver dag for å ikke få vondt eller få veldig vondt).

Høres ut som vaginisme. 

Hmm, to av gynekologene sa at det ikke var det, men jeg skal google det igjen og se om det gir mening. Takk.

Hvorfor vil du ha sex med normalt utstyrte når du allerede har en mann?

Hvor tar du fra at jeg "har" en mann, og hva betyr det?
Generelt ønsker jeg å kunne ligge med andre enn kun de som har mikropenis i livet hvertfall ja... Tror ikke det er så unormalt? Aldri hørt om noen som bare søker partnere med mikropikk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi du skriver det....

• Nyttig 2
Skrevet

Fungerer det med å onanere også? I så fall er det vel bare å sette av tid hver dag for en rutine?

Anonymkode: abe90...128

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 7.49):

Fordi du skriver det....

Fordi jeg skriver hva? "Nåværende"? Som i "nåværende sexpartner"? Hvis jeg har sex nå til dags er det med eksen, jeg er for tiden syk og ikke i form til å date eller treffe nye, men her snakker vi eks med besøskforbud, så ikke en fyr jeg ønsker å ha noe forhold til, ha sex ofte med, se ofte eller noe som helst av det slaget? Hm?

AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 7.58):

Fungerer det med å onanere også? I så fall er det vel bare å sette av tid hver dag for en rutine?

Anonymkode: abe90...128

Om hva fungerer med å onanere? Sette av tid hver dag for hva rutine?
Jeg onanerer egentlig aldri/det er vel maks 1-2 ganger i året hvis det skjer, og da er det jo helt ekstraordinære omstendigheter :P, men hvis jeg gjør det putter jeg ikke noe inn der... Jeg får vondt av det også, så det får jeg ikke til/klarer ikke å presse meg gjennom smerten når det ikke er noen andre som bare presser for meg hvis du skjønner. Men, det er jo ikke så interessant eller fristende heller. Med det sagt: Jeg pleide ikke putte greier inn der før jeg fikk vondt heller, så det har vel bare aldri vært noe for meg.

Skrevet

Hæ? Har du sex med eksen som har besøksforbud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...