mammaemma Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 (endret) Virker uinteressert i å prate og å være med meg hahahah. Blir så sykt frustrert og lei meg for jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å være i et forhold om man kun er under samme tak og ikke noe mer. Han pleier ikke å være sånn, men de siste månedene er det HELT ekstremt. Han er bare sur og irritert hele tiden føler jeg. Om vi skal få gjort noe sammen, så må jeg mase og vi har ikke sex. Han tar nesten aldri initinativet til sex lenger heller, sånn som før. Har noen opplevd liknende i perioder? Altså, dette er sykt frustrerende for meg. Jeg trenger noe kvalitetstid med han hver dag, føler jeg selv. Bare snakk om å ligge inntil i sofaen, se en film eller prate litt ordentlig sammen. Smil, en kos og et kyss.. men neida. Jeg føler det BARE er jeg som tar initinativ og må mase. Han vil spille istedenfor, eller telefon og sånne j*ævla airpods. Har noen tips? Hva har funka for dere? Vi pratet om dette igår og allerede idag er han sur i telefonen. Endret 18. januar 2024 av mammaemma 1
imagineme Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 mammaemma skrev (Akkurat nå): Virker uinteressert i å prate og å være med meg hahahah. Blir så sykt frustrert og lei meg for jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å være i et forhold om man kun er under samme tak og ikke noe mer. Han pleier ikke å være sånn, men de siste månedene er det HELT ekstremt. Han er bare sur og irritert hele tiden føler jeg. Om vi skal få gjort noe sammen, så må jeg mase og vi har ikke sex. Han maser nesten aldri om sex lenger heller, sånn som før. Har noen opplevd liknende i perioder? Altså, dette er sykt frustrerende for meg. Jeg trenger noe kvalitetstid med han hver dag, føler jeg selv. Bare snakk om å ligge inntil i sofaen, se en film eller prate litt ordentlig sammen. Smil, en kos og et kyss.. men neida. Jeg føler det BARE er jeg som tar initinativ og må mase. Han vil spille istedenfor, eller telefon og sånne j*ævla airpods. Har noen tips? Hva har funka for dere? Vi pratet om dette igår og allerede idag er han sur i telefonen. Han har måttet mase om at dere skal ha sex før? Kan det ligge noe der, at han til slutt har resignert fordi dere ikke har vært på bølgelengde på det seksuelle på lang tid?
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2024 imagineme skrev (Akkurat nå): Han har måttet mase om at dere skal ha sex før? Kan det ligge noe der, at han til slutt har resignert fordi dere ikke har vært på bølgelengde på det seksuelle på lang tid? Han har aldri giddet de gangene jeg har lyst.. Bare når det passer han. Man må både gi og ta. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Høres ut som om han er ferdig med forholdet og bare venter på at du skal gjøre den vanskelige jobben med å avslutte det. Mulig han har noen på si og, hva sier magefølelsen din? Dette er veldig typiske tegn på det. Anonymkode: 2ab2c...6a5 9
imagineme Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 mammaemma skrev (1 minutt siden): Han har aldri giddet de gangene jeg har lyst.. Bare når det passer han. Man må både gi og ta. Jeg vil jo anta at før dette oppsto, så hadde dere sex når begge ønsket? At du også hadde lyst og ikke hadde pliktsex hele tiden? Kan det være noe som har skjedd på jobb? I vennekretsen? Har du endret deg noe den siste tiden?
Tobias001 Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 Hvis han tidligere måtte mase på sex og ikke fikk noe, så er det godt mulig du selv har skyld i dette. Han har rett og slett gitt opp. 1
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2024 Oioioi neeei! Ble innlegget såå misforstått. Jeg er 100% sikker på at han ikke er utro - om ikke mer Jeg sa at det er kun en periode nå han er litt sånn. Jeg ber bare om hjelp til hvordan vi skal komme fort ut av den 1
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2024 Tobias001 skrev (1 minutt siden): Hvis han tidligere måtte mase på sex og ikke fikk noe, så er det godt mulig du selv har skyld i dette. Han har rett og slett gitt opp. Jeg tenker egt ikke hovedsakelig på sex. Det kan hende han har behov for mye alenetid. Jeg forstår det. Han jobber 3-skift, vi har to barn osv. Det er mye med hverdagen.. MEN det er viktig å legge inn noe tid til forholdet daglig. Vi må møtes på midten. Jeg vil ha mye sosialt med han og andre hele tiden. Jeg forstår at jeg ikke kan få det helt på min måte. Vi må møtes på midten, men akkurat nå møtes vi ikke på midten i det hele tatt. 1
imagineme Skrevet 18. januar 2024 #9 Skrevet 18. januar 2024 mammaemma skrev (2 minutter siden): Oioioi neeei! Ble innlegget såå misforstått. Jeg er 100% sikker på at han ikke er utro - om ikke mer Jeg sa at det er kun en periode nå han er litt sånn. Jeg ber bare om hjelp til hvordan vi skal komme fort ut av den Da er jeg litt tilbake på det sporet med at du fremstiller det som om at han har måttet mase om sex for at dere skal ha sex. Jeg var litt på det samme med eks-kona fordi hun aldri tok initiativ til hverken berøring, kontakt eller sex. Endte med at jeg bare lukket meg fullstendig. Ble aldri begjært.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 mammaemma skrev (2 minutter siden): Oioioi neeei! Ble innlegget såå misforstått. Jeg er 100% sikker på at han ikke er utro - om ikke mer Jeg sa at det er kun en periode nå han er litt sånn. Jeg ber bare om hjelp til hvordan vi skal komme fort ut av den Men, dere har snakket om dette sa du, og i dag er det, det samme igjen? Så tidligere at du har planer om å få et tredje barn. Men, om mannen er sånn, så har han vel ikke lyst på et til barn ? Har dere egentlig snakket sammen ? hvor gamle er dere ? Man, får ikke fikset et forhold alene, så om han ikke ønsker å reparere så får du det ikke til alene dessverre. Men, tilbake til spml mitt.. Vil han ha et tredje barn ? Der har du vel kanskje svaret ditt... Samtidig som han kanskje er ferdig med hele forholdet. Anonymkode: 1c1be...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 mammaemma skrev (4 minutter siden): Oioioi neeei! Ble innlegget såå misforstått. Jeg er 100% sikker på at han ikke er utro - om ikke mer Jeg sa at det er kun en periode nå han er litt sånn. Jeg ber bare om hjelp til hvordan vi skal komme fort ut av den Har han hatt sånne perioder før hvor han trekker seg inn i seg selv? Har han det greit psykisk? Uansett er det nok ikke så mye mer du kan gjøre enn å møte han på halvveien. Hvis han ikke ønsker å pleie forholdet får du jo vurdere om du kan leve sånn eller ikke. Du kan jo ikke gjøre den jobben for han. Anonymkode: 2ab2c...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Hvordan ser du ut? Hvordan behandler du han i det daglig? Maser du mye om logistikk og annet vissvass som menn ikke interesserer seg for? Husk også på at disse romantiske tingene og kosekosen du tror du behøver heller ikke interesserer menn når man er kommet forbi den initielle datingfasen. Hvorfor ikke? Fordi det ikke er spennende og vi har allerede pult deg ørten ganger. Er vanskelig å legge seg ned å kose på sofaen med en hormonell stressball som man er litt lei av. Menn trenger å få være i fred. Vil du ha noe annet så finn deg en av de desperate typene som ikke har noe annet i livet sitt og som er villig til å legge all sin selvverdi i det å ha en kvinne i livet sitt. Advarsel her om at da er der du som fort blir lei! Anonymkode: 9b09c...cf5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan ser du ut? Hvordan behandler du han i det daglig? Maser du mye om logistikk og annet vissvass som menn ikke interesserer seg for? Husk også på at disse romantiske tingene og kosekosen du tror du behøver heller ikke interesserer menn når man er kommet forbi den initielle datingfasen. Hvorfor ikke? Fordi det ikke er spennende og vi har allerede pult deg ørten ganger. Er vanskelig å legge seg ned å kose på sofaen med en hormonell stressball som man er litt lei av. Menn trenger å få være i fred. Vil du ha noe annet så finn deg en av de desperate typene som ikke har noe annet i livet sitt og som er villig til å legge all sin selvverdi i det å ha en kvinne i livet sitt. Advarsel her om at da er der du som fort blir lei! Anonymkode: 9b09c...cf5 Høres ut som om du aldri har vært i et ordentlig givende forhold der man virkelig liker den andre parten. Skikkelig overraskende, for du fremstår jo veldig sjarmerende. Anonymkode: 2ab2c...6a5 3 1
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men, dere har snakket om dette sa du, og i dag er det, det samme igjen? Så tidligere at du har planer om å få et tredje barn. Men, om mannen er sånn, så har han vel ikke lyst på et til barn ? Har dere egentlig snakket sammen ? hvor gamle er dere ? Man, får ikke fikset et forhold alene, så om han ikke ønsker å reparere så får du det ikke til alene dessverre. Men, tilbake til spml mitt.. Vil han ha et tredje barn ? Der har du vel kanskje svaret ditt... Samtidig som han kanskje er ferdig med hele forholdet. Anonymkode: 1c1be...9bb Ja vi skal ha vårt tredje barn Forhold må jobbes med. Det går ikke alltid på skinner. Syntes det "skandinaviske" synet på forhold er skummelt. Med en gang man har en dårlig periode, så skal det liksom bety at noen er utro eller man skal gå ifra hverandre? Nei, jeg og mannen min er ikke av den typen. Han har nok en periode med mye behov for egentid, og det skjønner jeg. Jobb krever mye, barna krever mye. Du er tvunget til mye sosialt hele tiden. Jeg forstår han. Jeg er en mye mer sosial person enn han og jeg tåler mye på den fronten. Men i et forhold, så man man klare å finne en måte å prioritere forholdet på likevel.
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #15 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har han hatt sånne perioder før hvor han trekker seg inn i seg selv? Har han det greit psykisk? Uansett er det nok ikke så mye mer du kan gjøre enn å møte han på halvveien. Hvis han ikke ønsker å pleie forholdet får du jo vurdere om du kan leve sånn eller ikke. Du kan jo ikke gjøre den jobben for han. Anonymkode: 2ab2c...6a5 Sendte han melding og spurte hva HAN har lyst til å gjøre sammen med meg idag. Han besvarte spørsmålet haha! Får se hvordan det går når han kommer hjem Om det funker, så kanskje det er det jeg må begynne med. Spørre han og la han velge hva vi skal gjøre 1
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #16 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan ser du ut? Hvordan behandler du han i det daglig? Maser du mye om logistikk og annet vissvass som menn ikke interesserer seg for? Husk også på at disse romantiske tingene og kosekosen du tror du behøver heller ikke interesserer menn når man er kommet forbi den initielle datingfasen. Hvorfor ikke? Fordi det ikke er spennende og vi har allerede pult deg ørten ganger. Er vanskelig å legge seg ned å kose på sofaen med en hormonell stressball som man er litt lei av. Menn trenger å få være i fred. Vil du ha noe annet så finn deg en av de desperate typene som ikke har noe annet i livet sitt og som er villig til å legge all sin selvverdi i det å ha en kvinne i livet sitt. Advarsel her om at da er der du som fort blir lei! Anonymkode: 9b09c...cf5 Er det nå jeg skal poste bilde av meg selv? Eller si at jeg er drit attraktiv, pen og trener flere ganger i uka? Hahaha! Liker ikke å fronte meg selv på den måten.. men om det er nødvendig, så Ja jeg er sikkert litt masekjerring av og til. Jeg må jobbe med det - det har du helt rett i Må bare tilføye at jeg er inderlig glad for at mannen min er noe helt annet enn din beskrivelse av deg og de mennene du tydeligvis har støtt på Han er kjempe god og verdens beste mann og pappa på mange måter. Jeg forstår at alle kan ha litt surere og mer innadvente perioder🫢
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #17 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Høres ut som om du aldri har vært i et ordentlig givende forhold der man virkelig liker den andre parten. Skikkelig overraskende, for du fremstår jo veldig sjarmerende. Anonymkode: 2ab2c...6a5 Ja nei det skulle ikke forundre meg heller😇🫢
Tobias001 Skrevet 18. januar 2024 #18 Skrevet 18. januar 2024 1 hour ago, mammaemma said: Jeg tenker egt ikke hovedsakelig på sex. Det kan hende han har behov for mye alenetid. Jeg forstår det. Han jobber 3-skift, vi har to barn osv. Det er mye med hverdagen.. MEN det er viktig å legge inn noe tid til forholdet daglig. Vi må møtes på midten. Jeg vil ha mye sosialt med han og andre hele tiden. Jeg forstår at jeg ikke kan få det helt på min måte. Vi må møtes på midten, men akkurat nå møtes vi ikke på midten i det hele tatt. Så han jobber 3 skift for å tjene nok penger til familien, du går hjemme å ikke gjøre noen ting? Dette kombinert med at han tidligere har måtte mase for å få seg noe så er det ikke rart mannen er lei, utbrent og bare vil være for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #19 Skrevet 18. januar 2024 Er det en god ide å planlegge enda et barn når dere har problemer i forholdet? Anonymkode: 569ee...c07 1
mammaemma Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #20 Skrevet 18. januar 2024 (endret) Tobias001 skrev (5 minutter siden): Så han jobber 3 skift for å tjene nok penger til familien, du går hjemme å ikke gjøre noen ting? Dette kombinert med at han tidligere har måtte mase for å få seg noe så er det ikke rart mannen er lei, utbrent og bare vil være for seg selv. Går jeg hjemme? Jobber 100% 🤣 Jeg skrev dårlig og i hui og hast - beklager det. Han har ikke mast. Det er derfor jeg gikk tilbake og endret det Jeg tenker heller det at begge jobber 100% gjør det utfordrende å ha energi til forholdet, noen ganger. Ønsker egentlig ikke at noen av oss skal jobbe 100%. Men det blir nok nødt til å være sånn, frem til vi har kjøpt hus Endret 18. januar 2024 av mammaemma 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå