Gå til innhold

Konsulent i barneskole - lønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irriterende når det står kun "Lønn etter sentrale avtaler og kommunes lokale avtaler." - kunne vært mye enklere med indikasjon på lønnsspenn fra-til.

Stillingen er en sentral del av administrasjon og har oppgaver innen lønn, personal og økonomi, innkjøp og masse små andre ting.

Hva kan man forvente i lønn? Jeg skjønner at endelig plassering er avhengig av utdanning og ansiennitet men det er sikkert noen her som har vært borti slike jobber før.

I tillegg til lønn lurer jeg på hvordan ser det ut med ferie: antar at administrativ personale ikke har sommerferie som lærere? Hvor fritt står man til å velge ferie utenfor fellesferie?  

Anonymkode: 3aa07...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen på KG jobber i skole?

Anonymkode: 3aa07...015

Du har aldri jobbet før antar jeg? Dette er totalt avhengig av skole og kommune. Og slikt man spør om på intervju. Ingen her inne kan svare på hva du forhandler deg fram til i arbeidskontrakten. 

Anonymkode: 87252...2cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konsulent på en barneskolen. Stillingen krever treårig høyere utdanning. Du kan sjekke tariff for å se hvilken lønnsnivå du havner på. Minimumslønn er på ca 485000,- med ingen ansiennitet. Men som nevnt, dette avhenger av arbeidsplass. Jeg ligger en god del høyere selv med kort ansiennitet. 

Man har vanlig 5 ukers ferie. Hos oss er det forventet at den tas ut i skolens ferier. Det må ikke være fellesferien, men jeg er på plass i starten av august for å gjøre klart diverse til skolestart. Jeg tar heller ikke en ukes ferie rett før skoleslutt eller midt i desember. 

Anonymkode: 95cb7...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår kommune ligger det mellom 400 og 450 for konsulent. I en annen kommune jeg jobbet fikk jeg 500. 

Anonymkode: 60a58...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du enkelt finne ut ved å sjekke KS sin lønnstabell. 

Anonymkode: 2597b...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...