AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Har gått ned i vekt, over 30 kg, men fettet rundt magen vil altså ikke gi slipp. 🥹 Har i hovedsak gått ned i vekt uten trening. Er klar over at man ikke direkte kan «punktslanke», men er det noen som har erfaring med å bli kvitt disse siste kiloene rundt mage? Gjerne trening utenom treningssenter. Anonymkode: 4385c...6f9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Mindre kalorier inn enn hva som går ut Anonymkode: bb3b6...31e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mindre kalorier inn enn hva som går ut Anonymkode: bb3b6...31e Les innlegget a. Anonymkode: a64c8...77a 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Som du sier, man kan ikke punktslanke Anonymkode: bc9ec...83b 1
Mezzosoprena Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har gått ned i vekt, over 30 kg, men fettet rundt magen vil altså ikke gi slipp. 🥹 Har i hovedsak gått ned i vekt uten trening. Er klar over at man ikke direkte kan «punktslanke», men er det noen som har erfaring med å bli kvitt disse siste kiloene rundt mage? Gjerne trening utenom treningssenter. Anonymkode: 4385c...6f9 Gratulerer med 30 kg ned! Jeg vil tro at med så mange kg ned, så har du endel overflødig hud igjen på magen også, dette er det jo veldig vanskelig å gjøre noe med selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 Kan jo hende du kan få bukplastikk for huden på magen din. Jeg har gått ned 50 kg og skal ha bukplastikk snart, får det dekket så du bør snakke med legen din om det. Anonymkode: 69600...8da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 På YouTube har du mange hjemme øvelser som du kan se på varer vel alt ifra 10 til 30 minutter. Jeg gjorde disse lette øvelsene hver morgen og kveld i en mnd. Og henge blubisen forsvant sakte men sikkert. 😊 Anonymkode: 99773...991 1 1
pernille198 Skrevet 18. januar 2024 #8 Skrevet 18. januar 2024 (endret) Mezzosoprena skrev (31 minutter siden): Gratulerer med 30 kg ned! Jeg vil tro at med så mange kg ned, så har du endel overflødig hud igjen på magen også, dette er det jo veldig vanskelig å gjøre noe med selv. Takk! Det er fett, lite overflødig hud - noe er det jo. Er 25 år så vil tro at det har noe å gjøre med at jeg ikke har så mye overflødig hud 🤔 Endret 18. januar 2024 av pernille198 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 Jeg har litt mamma mage etter mine barn, det går ikke vekk, myk mage med litt ekstra skinn… vurderer kniven litt, men er redd Anonymkode: 0dfbd...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 Jeg har en BMI på 20, er godt trent. Har synlige magemuskler særlig på øverste del av mage, men den lille posen under navelen vil ikke bli borte. Jeg har født 2 barn, før barna var magen min paddeflat. Mulig den blir borte hvis jeg får usunt mye ned i vekt, men det er det uansett ikke verdt det for min del. Ikke aktuelt å legge meg under kniven heller. Har gitt opp. Anonymkode: befb0...d8b 1 2 1
pernille198 Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Er klar over at operasjoner/fettsuging er alternativer, men jeg har ikke så mye løshud og er ung, så tenker at jeg kan klare å forbedre det med litt trening - men ønsker gjerne tips på noe som kan gjøres utenom treningssenter. Etter år med dårlig selvtillit pga. kroppen begynner jeg nå å føle meg mer vel, men det er altså de ekstra kiloene på magen som gjør at jeg fortsatt ikke er føler meg tilfreds. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 Litt vanskelig å vite hva du mener er mye. Folk har så ulik oppfatning av hva som er normalt. Det er normalt at kvinner har litt pute på magen og etter vektnedgang kan det også være at det bare tar litt tid før den trekker seg sammen. Tar mye lenger tid enn vektnedgangen. Jeg hadde veldig stor mage etter min vektnedgang. Så ikke egentlig ut som løs hud, men var nok mye det. Fikk dekket bukplastikk og nå er den flat. Men min mage var faktisk stor, ikke bare at det manglet sixpack liksom. Det er derfor jeg sier at det er vanskelig å vite hva du mener med stor. Anonymkode: 7e702...b48 1 1
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar 2024 #14 Skrevet 18. januar 2024 (endret) Fortsette å slanke deg om du har "mye" fett rund magen... Hvor fettet lagrer seg er avhengig av kjønn, gener, og hormonbalanse og alt sånt der uansett.... Endret 18. januar 2024 av AnonymBruker 42 1
pernille198 Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Litt vanskelig å vite hva du mener er mye. Folk har så ulik oppfatning av hva som er normalt. Det er normalt at kvinner har litt pute på magen og etter vektnedgang kan det også være at det bare tar litt tid før den trekker seg sammen. Tar mye lenger tid enn vektnedgangen. Jeg hadde veldig stor mage etter min vektnedgang. Så ikke egentlig ut som løs hud, men var nok mye det. Fikk dekket bukplastikk og nå er den flat. Men min mage var faktisk stor, ikke bare at det manglet sixpack liksom. Det er derfor jeg sier at det er vanskelig å vite hva du mener med stor. Anonymkode: 7e702...b48 Er 160 cm høy og veier nå 72 kg, må enda ned noen kilo før jeg er normalvektig. Vil si den er større enn normal, er ikke bare en liten «pute», har liksom samlet seg der 😅 er altså klar over at jeg må slanke meg mer, men tar gjerne i mot treningstips for meg som ikke er så gla i treningssenter. 1
jabx Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Les innlegget a. Anonymkode: a64c8...77a Det er det eneste svaret som er riktig.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #17 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har gått ned i vekt, over 30 kg, men fettet rundt magen vil altså ikke gi slipp. 🥹 Har i hovedsak gått ned i vekt uten trening. Er klar over at man ikke direkte kan «punktslanke», men er det noen som har erfaring med å bli kvitt disse siste kiloene rundt mage? Gjerne trening utenom treningssenter. Anonymkode: 4385c...6f9 Jeg gikk ned flere cm rundt midjen ved å trene kjernemuskulatur. Jeg mistet selvsagt ikke noe av fettet rundt magen, men da det indre korsettet ble strammere ble magen visuelt sett mindre Anonymkode: 86059...8e1 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #18 Skrevet 19. januar 2024 pernille198 skrev (14 timer siden): Er 160 cm høy og veier nå 72 kg, må enda ned noen kilo før jeg er normalvektig. Vil si den er større enn normal, er ikke bare en liten «pute», har liksom samlet seg der 😅 er altså klar over at jeg må slanke meg mer, men tar gjerne i mot treningstips for meg som ikke er så gla i treningssenter. Noen av oss har gener som gjør at vi lagrer fett på magen. Ikke så mye å gjøre med det. Og så er det gjerne sånn at det området du helst vil skal forsvinne først gjerne blir igjen til slutt. 😅 Anonymkode: 7e702...b48 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen av oss har gener som gjør at vi lagrer fett på magen. Ikke så mye å gjøre med det. Og så er det gjerne sånn at det området du helst vil skal forsvinne først gjerne blir igjen til slutt. 😅 Anonymkode: 7e702...b48 Ja det er ikke noe særlig. Gikk ned i vekt og puppene forsvant(noe jeg IKKE ville), men magen og baken nei de ble værende... Veier no 57kg og 162cm Anonymkode: 269ec...abf 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 Gratulerer med super innsats! Den neste prioriteringen din i livsstilsendringen bør bli trening. Det er ikke sikkert at du vil få dramatiske resultater estetisk, men du vil i hvert fall få en haug med fysiske goder med å begynne å trene. Ivareta muskelmasse, mer effektiv forbrenning, bedre kondisjon, bedre regulering av metabolske verdier som blodsukker og kortisol. Det finnes masse bra på youtube. Er selv ikke medlem i senter, og bruker YT videoer til styrke og jogger ute (ikke nå 😩) Anonymkode: 5b7d6...09c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå