Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid fra første time hos lege/jordmor til du fikk time på sykehuset. Jordmor er syk og har utsatt timen min en uke, er da 9+5. Rekker jeg å få time til ultralyd til rundt uke 12? 

Anonymkode: bb045...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått første legetime 10+3. Fastlegen min har alltid 3-5 ukers kø.

Det er legene sitt problem å skaffe meg tid til TUL innen de fristene som er anbefalt.

Anonymkode: 62f8b...e41

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Tok det lang tid fra første time hos lege/jordmor til du fikk time på sykehuset. Jordmor er syk og har utsatt timen min en uke, er da 9+5. Rekker jeg å få time til ultralyd til rundt uke 12? 

Anonymkode: bb045...669

Jeg fikk i uke 13+4. Tidlig ultralyd er fra uke 11 til 13+6. Det er ikke innen uke 12 man skal få det; det er rundt uke 12, avhengig av kapasitet og prioriteringer. Det er et tilbud, ikke et krav å tilby. Så de kan tilby deg en time sent, og hvis du avslår, kan det hende de ikke har før. 

Anonymkode: 6f778...a66

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på kapasiteten på sykehuset. Jeg var hos legen i uke 7 og fikk time til TUL rundt uke 13.

Anonymkode: 8e773...686

Skrevet

Det tok en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk innkallingen til tul. Da var det ca 1mnd til tul, som ble 13+3

Anonymkode: d7ce1...446

Skrevet

Jeg hadde time uke 9+1, fikk time til tidlig ultralyd uke 13+0. Svaret på bestillingen kom 5 min etter at jeg gikk ut fra kontoret til jordmor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...