Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat fylt 40 år og ble uplanlagt gravid med vårt 3. barn.

Er 8+0 i dag, men begynte å spotte litt gjennomsiktig lysebrunt og rosa slim de siste to dagene. Har hatt to SA tidligere også. Har bestilt privat UL og fått time i dag. Gruer meg til å vite at det ikke er noe liv.

Ville bare få ut tankene.

Anonymkode: 00571...497

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :hjerte: Gratulerer med 40-års dagen som nettopp var. Jeg forstår på innlegget ditt at selv om barnet var uplanlagt, er barnet ønsket? Jeg forstår det kan være så skummelt å oppleve dette, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Du skriver du gruer deg til å vite at det ikke er noe liv, men det trenger ikke bety det. Det er mange som blør og spotter tidlig og under svangerskapet, det er mer normalt og vanlig enn man vet og tror. Skulle ønske det var mer fokus på det! Uansett, så får du vite det idag, og kanskje du føler for å skrive ned følelsene dine, uansett hvordan det går. Om det skulle vise seg at det er utfallet du frykter mest, legger jeg igjen en styrkeklem så den venter på deg her :klem3:

Anonymkode: 97b53...982

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for støtten. Graviditeten er uventet, men ikke overraskende da vi ikke brukte noe form for prevensjon i mange år. Ikke hoppe av i svingen, ikke kalendermetoden, ingenting. Men vet fra før at vi blir ikke gravide så lett. Brukte ca. 2 år på hvert av barna våre.

Føler dette er min siste sjanse til å ha et barn pga. av alderen og risikoene forbundet med det.

Hadde ømme bryst, kaanskje litt kvalm før frokost, men symptomene forsvant nå på mandag.

For min del så er spotting et tegn på SA. Har opplevd det tidligere.

TS

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for støtten. Graviditeten er uventet, men ikke overraskende da vi ikke brukte noe form for prevensjon i mange år. Ikke hoppe av i svingen, ikke kalendermetoden, ingenting. Men vet fra før at vi blir ikke gravide så lett. Brukte ca. 2 år på hvert av barna våre.

Føler dette er min siste sjanse til å ha et barn pga. av alderen og risikoene forbundet med det.

Hadde ømme bryst, kaanskje litt kvalm før frokost, men symptomene forsvant nå på mandag.

For min del så er spotting et tegn på SA. Har opplevd det tidligere.

TS

:hjerte: Lykke til på kontrollen!

Skrevet

Ingen liv på UL. Fikk beskjed om å vente til kroppen ordner alt selv.

TS

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen liv på UL. Fikk beskjed om å vente til kroppen ordner alt selv.

TS

Uff så leit å høre :( Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...