Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud på AMO-kurs via NAV. Har snakket med enkelte som forteller at disse kursene gjennom NAV er helt ubrukelige. Noen som har vært gjennom dette og kjenner til hvordan det er og foregår eller har andre erfaringer? Får støtte fra NAV enda, men hvis jeg takker nei til dette tilbudet, vil det få konsekvenser for utbetaling? 

Anonymkode: 096c9...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke fått plass på et tilfeldig kurs? Amo-kurs er som regel spesifikke mot akkurat det du trenger, og definitivt noe som hjelper mange med å komme ut i jobb. 

• Liker 1
Skrevet

Dytter 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har fått tilbud på AMO-kurs via NAV. Har snakket med enkelte som forteller at disse kursene gjennom NAV er helt ubrukelige. Noen som har vært gjennom dette og kjenner til hvordan det er og foregår eller har andre erfaringer? Får støtte fra NAV enda, men hvis jeg takker nei til dette tilbudet, vil det få konsekvenser for utbetaling? 

Hvis du takker nei så mister du vel dagpengene tror jeg.

Anonymkode: 6b475...ef9

Skrevet

Du kan nok ikke si nei uten å miste dagpenger som de andre også sa. 

Når det gjelder ubrukelig eller ikke, jeg tror det kommer an på hvilket kurs og hva du gjør ut av det selv. 

Jeg tror det er mulig å få noe gjort ift å komme tilbake i arbeid. 

Anonymkode: 77b8e...0a7

Skrevet

Hva slags kurs har du fått tilbud om da? AMO kurs gis ikke uten at man er enige, da dette er kurs som koster ( i nesten alle tilfeller). 

Poenget med kurset er jo å gi deg kompetanseheving til å kunne få en jobb.

Anonymkode: ca068...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...