AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole. Vi pleier å fortelle elevene at kvinner modnes fortere enn menn, men det er ikke helt sant. I realiteten er det bare noe vi sier for at jentene skal oppføre seg bedre. Det har fungert ganske godt tidligere, men særlig etter pandemien har det ikke bidratt nevneverdig. Jentene har blitt like urolige som guttene og kommer med ukvemsord og lugger og slår. Jeg mener ikke at det skyldes mer likestilling, men snarere all mobilbruken. Jeg merker at elevene fokuserer markant dårligere enn før og synes at vi lærere har fått det vanskeligere. Anonymkode: 0ac00...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 Ok Anonymkode: 6ea99...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 Så slutt å lyg til ungene. Den typen feilinformasjon leder jo ikke til noe annet enn at voksne menn forgriper seg på tenåringsjenter.. Anonymkode: 424fe...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så slutt å lyg til ungene. Den typen feilinformasjon leder jo ikke til noe annet enn at voksne menn forgriper seg på tenåringsjenter.. Anonymkode: 424fe...58c Jeg er ikke helt enig. Tidligere har det bidratt til at jentene liksom har himlet litt med øynene over guttenes "barnslige" påfunn og på den måten korrigert oppførselen deres indirekte. Så en slags funksjon har det jo hatt. Jeg mener bestemt ikke at voksne menn forgriper seg på mindreårige på grunn av dette. De forstår at man ikke er voksen når man er tenåring. Anonymkode: 0ac00...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…