Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter opp budsjett for året, og fikk litt bakoversveis da jeg så at jeg bruker rundt 25.000 kr i året på hudpleie.

Hva bruker dere andre?

Anonymkode: 15285...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud hjelpe. Nå har jeg aldri vært opptatt av sminke osv, så jeg er ikke den «normale» kvinnen, men bruker vel omtrent 400 på hudpleie i form av krem 😅😂😂

Anonymkode: 507df...4cf

• Liker 7
Skrevet

4000 kr på fotpleie per år grunnet vonde føtter som trenger stell ca hver 3 mnd, og rundt 500 kr på annen hudpleie. Så, maks, 4500 kr per år.

• Liker 3
Skrevet

Ja, det var mye! Bruker du botox/fillers siden summen ble så høy?

• Liker 6
Skrevet

Bruker rundt 10 000 - 12 000 på hudpleie (hele kroppen) per år. Denne summen inneholder et par ganske dyre kremer og. Vurderer å begynne med laser eller microneedling, så det kan hende det går oppover i år. 

• Liker 3
Skrevet

Maks cirka 600 kroner. Jeg bruker kun dagkrem. Og handler gjerne den billigste på Normal.

Anonymkode: 17edc...970

• Liker 1
Skrevet

0

Anonymkode: 0d25a...0c0

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Setter opp budsjett for året, og fikk litt bakoversveis da jeg så at jeg bruker rundt 25.000 kr i året på hudpleie.

Hva bruker dere andre?

Anonymkode: 15285...31e

Hva legger du i hudpleie? Jeg tar botox innimellom så er vel oppi 8000-9000. På sminke er det vel 500-600 kr.

Anonymkode: 07cec...ab0

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker Niva Q10 fuktighetskrem for ansiktet, koster ca 130? Si de varer tre mnd, = 520 pr år.

Litt ulike typer bodylotion, si 500 kr i løpet av et år, det blir to stk. (Egentlig for lite, men er lat til å smøre meg.)

Solkrem oppfatter jeg ikke at dere regner med? 

Så kr 1 000 per år, eller noe nærmere 2 000 inkl solkrem - faktor 50 og egen til ansiktet, er mye ute, og inkl Lypsyl.

Er 61, veldig lite rynker. Vært til hudpleie én gang i mitt liv, brukte litt rensegreier i perioder da jeg var yngre. Har brukt sånn full ansiktssminke kanskje et år til sammen i livet, klarer meg med øyesminke og av og til noe på leppene. Vasker med rent vann. Og så er jeg overvektig og har aldri røykt, det gjør stor forskjell på rynker! 

Anonymkode: 01a9f...963

• Liker 3
Skrevet

I fjor brukte jeg rundt 10 000 på hudpleie (ansikt og kropp). I år blir det en del mindre.

Anonymkode: e8442...796

Skrevet

Hmmm… tipper rundt 5000-6000 for hudpleieprodukter til ansiktet. Er skikkelig hudpleienerd, men liker  rimelige merker som The Ordinary, Geek and Gorgeous og Beauty of Joseon. Solkrem er en ganske stor del av summen. 

Anonymkode: 090b4...2e4

• Liker 1
Skrevet

I gjennomsnittet bruker jeg i hvert fall 2500 kr på hudpleie i måneden, så da er jeg oppe i 28 000 pr år. Bare nå i januar har jeg brukt ca 6000 hos to hudpleiere😬

Anonymkode: aad6b...9a0

Skrevet

Bruker ganske lite penger på det selv, men ønsker meg som regel alltid noe hudpleierelatert til jul og bursdag :) Om jeg skal tippe har nok budsjettet mitt siste årene vært på maks 500 kroner.

Anonymkode: b39cf...ecb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I gjennomsnittet bruker jeg i hvert fall 2500 kr på hudpleie i måneden, så da er jeg oppe i 28 000 pr år. Bare nå i januar har jeg brukt ca 6000 hos to hudpleiere😬

Botox og fillers? 

Er det verdt det?

Anonymkode: 6a0ef...a5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Botox og fillers? 

Er det verdt det?

Anonymkode: 6a0ef...a5d

Nå i januar ble det retinolmaske, brynslaminering, vippeløft og farging av vipper og bry hos én hudpleier, botox i sinnarynken hos en annen hudpleier. Er ikke ung og pen lengre, så da betaler jeg litt for å ikke se helt utvasket ut. Er absolutt verdt det for min del. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Kanskje 1000kr?

Kjøper solkrem jevnlig, renser med rens fra apoteket og bruker nattkrem fra matbutikken. 

Har gode gener og holder meg uansett langt unna alt det tullet som botox og fillers. Det ser dessverre verre ut enn dere som bruker det tror...  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere som bruker så mye, kjøper dere svindyre men få produkter som dere faktisk bruker opp eller kjøper dere stadig nytt for å teste?    Jeg er litt i sistnevnte men tar meg sammen innimellom for å bruke opp også like jeg å variere i f.eks dusjsåper og lotions.  Bruker IKKE 25 000 kr i året da.  Det høres vilt ut. 

• Hjerte 1
Skrevet
Lizard skrev (15 minutter siden):

Kanskje 1000kr?

Kjøper solkrem jevnlig, renser med rens fra apoteket og bruker nattkrem fra matbutikken. 

Har gode gener og holder meg uansett langt unna alt det tullet som botox og fillers. Det ser dessverre verre ut enn dere som bruker det tror...  

Nå slipper du heldigvis å se mitt ansikt i speilet hver dag, det er det kun jeg som gjør😉

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (9 minutter siden):

Dere som bruker så mye, kjøper dere svindyre men få produkter som dere faktisk bruker opp eller kjøper dere stadig nytt for å teste?    Jeg er litt i sistnevnte men tar meg sammen innimellom for å bruke opp også like jeg å variere i f.eks dusjsåper og lotions.  Bruker IKKE 25 000 kr i året da.  Det høres vilt ut. 

De få gangene jeg kjøper hudpleieprodukter, er det pleieprogram fra hudpleieren. Koster litt mer enn å bare kjøpe noe i butikken/på nettet, men så brukes det også opp før jeg kjøper nytt. Bruker forøvrig kun dagkrem og nattkrem i de periodene jeg har tørr hud (nå om vinteren), og gir blaffen i å smøre ansiktet med annet enn solkrem om sommeren.

Skrevet

Ligger nok på ca 10 000. Mesteparten går til jevnlig voksing av bein, resten hudpleieprodukter.

Anonymkode: efa69...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...