AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Mamma forteller folk jeg ikke kjenner om episoder fra barndommen min. Jeg var litt "late bloomer", så jeg var litt sent utvikla. Gjorde en del rare ting som jeg er flau over den dag i dag. Har mamma rett til å sladre om barndommen min eller kan jeg si at nok er nok? Skjønner at det ikke er vondt ment, men jeg synes det er ubehagelig. For meg er barndommen et kapittel jeg vil legge bak meg. Anonymkode: e7dc1...d7a
Sydvesta Orkana Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mamma forteller folk jeg ikke kjenner om episoder fra barndommen min. Jeg var litt "late bloomer", så jeg var litt sent utvikla. Gjorde en del rare ting som jeg er flau over den dag i dag. Har mamma rett til å sladre om barndommen min eller kan jeg si at nok er nok? Skjønner at det ikke er vondt ment, men jeg synes det er ubehagelig. For meg er barndommen et kapittel jeg vil legge bak meg. Anonymkode: e7dc1...d7a Da siet du det til mora di, og ber henne rwspektere deg og privatlivet dit, og at hun lar være å fortelle om disse tingene.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 Kan ikke skjønne at det er en stor sak for deg når du ikke kjenner disse folkene? Anonymkode: 0d98e...a91
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Har du forsøkt å fortelle henne at du synes det er ubehagelig? Hvis hun er nogen lunde normal vil hun huske det neste gang hun har lyst å dra en historie. Anonymkode: fb8f5...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå