AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Har en kollega i en annen etasje som jeg føler en rar energi med. Akkurat som det er full krasj uten at vi kjenner hverandre. Stort firma med mange ansatte. Kjenner han ikke, sier kun hei. Allikevel føles det skikkelig rart mellom oss når vi møtes i gangen. Hva skjer her? Jeg er dame, han mann. Føler nesten nå at jeg må gå en annen vei når jeg ser han. Skjønner ikke hvorfor. Vet ikke om han merker dette. Anonymkode: bcc2f...7d5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Ikke-kompatible personligheter kanskje? Anonymkode: e7952...fb1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Mulig du plukker opp en dårlig energi rundt denne personen. Noen ganger føler man bare at noen mennesker skal man holde seg unna. Anonymkode: 51236...606
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mulig du plukker opp en dårlig energi rundt denne personen. Noen ganger føler man bare at noen mennesker skal man holde seg unna. Anonymkode: 51236...606 Har ikke hørt noe om at han er en dårlig fyr. Han har familie og kjenner noen andre på jobb. Det virker rett og slett som hannes energi vil ta avstand fra min uten at jeg forstår hvorfor. Kan jo bare være dårlig kjemi. Bare lite vant til å kjenne på noe så sterkt. Anonymkode: bcc2f...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå