Mona1988 Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Hei Noen som har vært gjennom dette inngrepet i lokalbedøvelse? Jeg har time i morgen og gruer meg veldig. Er så redd for smerter og at bedøvelsen ikke skal virke 😔 Hvordan var det før , underveis og etter for dere som har vært gjennom det samme?
miss summers Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Ekkelt og ubehagelig, helt greit etterpå. Får en ekkel salve og så blør det jo litt i etterkant. Gjort det to ganger. Ville ikke bekymret meg særlig, dette går fint.
Mona1988 Skrevet 17. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2024 miss summers skrev (15 minutter siden): Ekkelt og ubehagelig, helt greit etterpå. Får en ekkel salve og så blør det jo litt i etterkant. Gjort det to ganger. Ville ikke bekymret meg særlig, dette går fint. Hvordan da ekkelt og ubehagelig?
Mona1988 Skrevet 17. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2024 miss summers skrev (6 minutter siden): Legen jobber jo inne i nesa di. Det er selvsagt, men kjente du smerte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå