AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Vært sammen i 5 år. Han er en fantastisk mann, vi ler mye sammen, kan snakke om ting. Jeg vet han elsker meg, og jeg elsker han. Vi eier hus sammen, stabil økonomi, ting er egentlig veldig greit. MEN.. han vil ikke ha sex lenger. Sier det ikke er noe med meg, han føler bare ikke lysten eller behovet. Vi har aldri hatt mye sex, kanskje 1- 2 ganger i mnd, men det kunne jeg levd med. Nå er det 1 år og noen måneder siden sist.. siden noe som helst intimitet.. jeg føler meg ikke tiltrekkende for han, jeg syns han er veldig fin, men det seksuelle blir liksom bare kleint når jeg vet han ikke vil.. Jeg vil jo leve med han, men vet ikke om jeg kan leve resten av livet uten intimitet/ sex. Hva hadde du gjort? Blitt i et sexløst forhold? Jeg er 35, så syns det er for tidlig å slutte å ha sex.. Anonymkode: ad9e6...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Nei jeg hadde gått. Uten nærheten og intimitet så hadde jeg følt at det bare var en kompis og ikke en partner. Hadde nok forklart at jeg ikke kunne levd slik videre. Vkl du ha barn? Det kan bli en utfordring også uten sex. Anonymkode: 38b15...08a 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Jeg har ikke hatt sex med mannen på åtte år. Nå har jeg funnet ut at nok er nok. Jeg har møtt en mann som vil ha meg. Og jeg vil ha ham. Jeg vil i hvert fall ha sex. En venninne sier jeg fortjener å bli rundpult til jul og tilbake. Er i grunnen enig i det. Anonymkode: afca5...9d5 6 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Nei as. Tror ingenting på at han fortsatt er tiltrukket av deg om han ikke vil ha sex med deg lenger. Hadde aldri fortsatte det forholdet. Anonymkode: f404f...47f 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Har dere barn? Anonymkode: f494c...b52
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Er forhold handler jo ikke om sex. Har man basert forholdet sitt på seksuell eksklusivitet ender man med problemer som dette. Enkelte klarer ved hjelp av massivt med kognitive krumpspring å overbevise seg selv om at sex med samme partner i en evighet er helt supert, men for de fleste så funker det jo ikke sånn. Forstår han mannen din godt jeg. Sex dere i mellom er bare ikke spesielt spennende lengre. Og det går helt fint for han å klare seg uten. Ofte er jo en runk vel så bra som å pule samme dama for 700’e gang. Anonymkode: 8d3c2...390
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har dere barn? Anonymkode: f494c...b52 Nei, vi har ikke barn. Har liksom alltid tenkt jeg vil ha barn, men det er jo umulig om han ikke vil ha sex. Føler tia og alt går fra meg. Anonymkode: ad9e6...7ca 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Har aldri vært borti en mann som ikke ville ha sex, selv etter 5 år! (Ja, jeg er godt voksen og hatt mange lange forhold -der jeg har valgt å gå av andre årsaker) Sikker på at han ikke er homofil? Anonymkode: 0f82a...9b0 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Ja jeg hadde blitt. Jeg trives hverken bedre eller dårligere bare pga sex. Veldig hyggelig når man har det, men ikke noe jeg MÅ ha for å ha det bra. Hadde aldri i verden ville avsluttet forholdet jeg er i utelukkende pga sex. Anonymkode: 52d07...3cf 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har ikke hatt sex med mannen på åtte år. Nå har jeg funnet ut at nok er nok. Jeg har møtt en mann som vil ha meg. Og jeg vil ha ham. Jeg vil i hvert fall ha sex. En venninne sier jeg fortjener å bli rundpult til jul og tilbake. Er i grunnen enig i det. Anonymkode: afca5...9d5 Herregud! Gud hjelpe dere begge. Anonymkode: e443a...71f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har aldri vært borti en mann som ikke ville ha sex, selv etter 5 år! (Ja, jeg er godt voksen og hatt mange lange forhold -der jeg har valgt å gå av andre årsaker) Sikker på at han ikke er homofil? Anonymkode: 0f82a...9b0 Det er omtrent like mange menn på den aseksuelle skalaen som kvinner, og menn har like variert behov for sex som kvinner har det. Anonymkode: 995bf...02b 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei, vi har ikke barn. Har liksom alltid tenkt jeg vil ha barn, men det er jo umulig om han ikke vil ha sex. Føler tia og alt går fra meg. Anonymkode: ad9e6...7ca Da ofrer du jo det med å bli værende sammen med denne mannen. Hva tenker han om barn da? Anonymkode: 38b15...08a 1 3
Tvist Skrevet 17. januar 2024 #14 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja jeg hadde blitt. Jeg trives hverken bedre eller dårligere bare pga sex. Veldig hyggelig når man har det, men ikke noe jeg MÅ ha for å ha det bra. Hadde aldri i verden ville avsluttet forholdet jeg er i utelukkende pga sex. Anonymkode: 52d07...3cf Ikke bare sex, men nærhet. Må ha nærhet. 1
totti_1 Skrevet 17. januar 2024 #15 Skrevet 17. januar 2024 Hadde jo sprukket etter 18 mnd til 3-4 år. Avhengig av hvor god "unnskyldningen" er.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #16 Skrevet 17. januar 2024 Tvist skrev (2 minutter siden): Ikke bare sex, men nærhet. Må ha nærhet. Ja det er akkurat det. Nærhet til hverandre. Og, for meg hvertfall, føle seg attraktiv.. er ikke sex i seg selv, men følelsen som kommer med det å ha sex med en man elsker. Ts Anonymkode: ad9e6...7ca 4
snorfrøken1234 Skrevet 17. januar 2024 #17 Skrevet 17. januar 2024 Er han ikke interessert i nærhet heller?er han asexuell? Kan åpent forhold være aktuelt?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er omtrent like mange menn på den aseksuelle skalaen som kvinner, og menn har like variert behov for sex som kvinner har det. Anonymkode: 995bf...02b Er like mange varianter av seksualitet som det er mennesker. Selv digger jeg god sex, og kan godt ha sex hver dag om partner ønsker. Samtidig kan jeg lett gå et år i et forhold uten å ta initiativ til sex. Sex ligger rett og slett ikke fremme i pannebrasken i det daglige. Jeg tenker nesten aldri på at jeg har lyst på sex. Husker ikke sist jeg tenkte at «nå vil jeg ha sex». Så jeg digger altså god sex, men tar aldri initiativ til å ha det, og kan i så måte gå resten av livet uten sex, uten jeg hadde tenkt noe videre over det😊 Anonymkode: 52d07...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da ofrer du jo det med å bli værende sammen med denne mannen. Hva tenker han om barn da? Anonymkode: 38b15...08a Han sier han vil ha barn, men ikke enda.. prøver å fortelle han vi må starte prøve nå, er jo ingen garanti, hvertfall ikke som tiden går. Jeg er så vidt jeg vet frisk, men vet aldri.. Anonymkode: ad9e6...7ca 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Skrevet 17. januar 2024 Klokken tikker dessverre den. Er du villig til å leve uten barn? Tror jeg ville satt han ned å hatt en samtale om sex, nærheten og eventuelt hvordan han ser for seg fremtiden deres? Hvordan tenker han å få barn om han ikke vil ha sex? Anonymkode: 38b15...08a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå