AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Når jeg leser om høytfungerende angst, er det som å lese om meg selv. Jeg er høyt utdannet, har fin familie, er utad vellykket på det meste. Innad er det mye uro. Redd for å ikke være smart nok, redd for å glemme viktige ting på jobb, redd for brann i huset om natten eller at barna skal på påkjørt på vei til skolen. Har innimellom tankekjør og stort kontroll-behov. Uttad virker jeg rolig, den stødige alle på jobb kommer til. Diskrepansen til det indre liv kunne ikke vært større. Har nå i tillegg blitt leder, så alt har forsterket seg. Både flinkheten utad og uroen innad. Hvor kan jeg søke hjelp? Hva kan jeg gjøre selv? Anonymkode: 47020...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Privat psykolog uten driftsavtale for eksempel. Anonymkode: 6b63d...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg er der selv. For meg endte jeg opp med å ikke gjøre noe, og gikk på en smell med depresjon og sykemelding. Ble henvist til avtalespesialist og kom til ganske raskt. Kom tilbake i full jobb ca samtidig som jeg kom til, men går nå jevnlig til psykologen. Anonymkode: 55286...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 Sjekk ut om dere kan få psykolog gjennom helseforsikringen på jobb så slipper du ventetid, eller gå privat. Anonymkode: 1d141...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 Ts her. Skal komme meg til en psykolog. Er bare veldig skummelt. Anonymkode: 47020...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå