Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oppdaget graviditet sent? trodde ikke det var mulig selv, men tydeligvis er jeg nå 18 uker uten symptomer nesten, mest redd siden det har blitt et par øl etc i jula, men ikke noe ekstremt. Utrolig redd for noe skal være galt pga. man ikke visste. selvsagt ikke planlagt, men er i stabilt samboerforhold, så ellers burde det gå fint.

Anonymkode: a23ea...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster oppdaget sin første graviditet først når hun var i uke 20. Vi hadde nettopp mistet en forelder. Hun var i dyp sorg/ gikk mye ut på fest for å dekke over. Hun var til legen med andre ting i mellomtiden, ble ikke oppdaget. Men ved en tilfeldighet testet de fordi hun skulle ta en undersøkelse og da ville de med sikkerhet vite om hun var gravid eller ikke. 

Gikk helt fint! Sunn og frisk jentebaby - hun var kjempe redd resten av graviditeten fordi hun hadde drukket en del og ikke vist hun var gravid. 

Anonymkode: c63d0...10f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min søster oppdaget sin første graviditet først når hun var i uke 20. Vi hadde nettopp mistet en forelder. Hun var i dyp sorg/ gikk mye ut på fest for å dekke over. Hun var til legen med andre ting i mellomtiden, ble ikke oppdaget. Men ved en tilfeldighet testet de fordi hun skulle ta en undersøkelse og da ville de med sikkerhet vite om hun var gravid eller ikke. 

Gikk helt fint! Sunn og frisk jentebaby - hun var kjempe redd resten av graviditeten fordi hun hadde drukket en del og ikke vist hun var gravid. 

Anonymkode: c63d0...

Endret av hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...