AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Noen som har prøvd Reiki for helseutfordringer? Vil du dele erfaringer? Anonymkode: 3dcc4...4f9
Polyester Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Ja, flere ganger, både psykiske og fysiske. Har aldri hjulpet eller endret noe. Da jeg sa at jeg ble dårligere etter healingen sa "behandleren" at det var 100% min skyld. 🙃 Ikke kast bort pengene dine! 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 Svindel og lureri Anonymkode: 6e158...8da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Polyester skrev (55 minutter siden): Ja, flere ganger, både psykiske og fysiske. Har aldri hjulpet eller endret noe. Da jeg sa at jeg ble dårligere etter healingen sa "behandleren" at det var 100% min skyld. 🙃 Ikke kast bort pengene dine! Hva mener du her? Du ble dårligere? Men mener det ikke funker? Anonymkode: 3dcc4...4f9
Polyester Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva mener du her? Du ble dårligere? Men mener det ikke funker? Anonymkode: 3dcc4...4f9 Jeg ble dårligere, men jeg tror jeg ble det uavhengig av healingen. Hadde nok blitt det uansett. Fungerer gjør det i alle fall ikke. Endret 19. januar 2024 av Polyester
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Jeg liker mye alternativ behandling, og har prøv flere healere opp gjennom årene. EN healer (medium) var særdeles dyktig, jeg kan ikke fornekte den opplevelsen. Men resten, bare tull. Hun som var god drev forøvrig ikke med reiki. Forøvrig så er det ikke unormalt å bli dårlig etter healing, jeg ble også det. Men det er veldig uprofesjonelt å si at "det er din feil at du ble dårlig", for det er helt feil. For min del gikk healingen ut på traumer, og få løsnet opp i blokkeringer. Så jeg ble fysisk dårlig av "forløsningen", det satt i en stund. Fikk sterk kløe, kvalme, gråt mye. Anonymkode: 72404...5d0 1
Polyester Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg liker mye alternativ behandling, og har prøv flere healere opp gjennom årene. EN healer (medium) var særdeles dyktig, jeg kan ikke fornekte den opplevelsen. Men resten, bare tull. Hun som var god drev forøvrig ikke med reiki. Forøvrig så er det ikke unormalt å bli dårlig etter healing, jeg ble også det. Men det er veldig uprofesjonelt å si at "det er din feil at du ble dårlig", for det er helt feil. For min del gikk healingen ut på traumer, og få løsnet opp i blokkeringer. Så jeg ble fysisk dårlig av "forløsningen", det satt i en stund. Fikk sterk kløe, kvalme, gråt mye. Anonymkode: 72404...5d0 Jeg ble psykotisk. Det ligger til familiehistorikken, så det hadde nok skjedd før eller siden.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 Min erfaring er at det fungerer på små ting, som plager i muskler, vondt her eller der, urinveisinfeksjon etc. Ikke for diabetes, kreft el Anonymkode: e1ab5...1f5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 13 minutter siden, Polyester said: Jeg ble psykotisk. Det ligger til familiehistorikken, så det hadde nok skjedd før eller siden. Oi. Man skal jo faktisk ikke motta healing og lignende behandlinger hvis ved visse mentale tilstander, siden det kan trigge slike ting. Anonymkode: 72404...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå