Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldig over en TikTok-profil til eksen min sin kjæreste å den inneholdt ting jeg stusset veldig på. Hun hadde postet veldig mye ting som ikke er så veldig positivt i forhold til min eks. Men jeg føler ikke at jeg kan si noe til han om det heller. Samtidig syns jeg det er trist å se at hun legger ut ting som sverter han på en måte. Jeg bryr meg jo fortsatt om han. Skal jeg si det til han? Men jeg vil ikke blande meg inn i deres forhold heller liksom. Syns det er veldig rart om han vet om den kontoen å ikke bryr seg om det hun legger ut også evt. 

Anonymkode: 33f08...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kommer du tilfeldig over profilen til dama til eksen din?

Anonymkode: 7335f...435

Skrevet

Folk poster på sosiale medier for å visninger, ikke for å bli vis. Noen ganger er det bedre å la være å si noe. Dessverre ser det ut som denne generasjonen ikke helt har skjønt det. Hold hodet høyt. 

Anonymkode: 3352b...c51

Skrevet

Link ? Det er jo uansett offentlig info 

Anonymkode: ed9f8...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kommer du tilfeldig over profilen til dama til eksen din?

Anonymkode: 7335f...435

Så hun hadde kommentert på noe jeg så på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk poster på sosiale medier for å visninger, ikke for å bli vis. Noen ganger er det bedre å la være å si noe. Dessverre ser det ut som denne generasjonen ikke helt har skjønt det. Hold hodet høyt. 

Anonymkode: 3352b...c51

De gjør vel kanskje det. Jeg selv er ikke så aktiv på TikTok. Tror ikke jeg skal si noe for da tror de sikkert bare jeg "følger" med på de. Det gjør jeg faktisk ikke, men ble jo litt nyskjerrig da jeg så det hun hadde lagt ut da må jeg innrømme. Men jeg selv hadd ikke likt at en jag var sammen med hadd lagt ut slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...