Gå til innhold

forelsket i en kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er interessert i en kollega på jobben. Hun er min type i nesten alle mulige måter, og vil uttrykke dette for henne. Vi har hengt sammen noen ganger, og det var vært en god kjemi. Men jeg føler fortsatt det er «friend connection» mellom oss. Sist gang vi hengte sammen ga jeg noen hint. 

Hvordan kan jeg snu dette med en kollega. Pleier normaltsett å gå enklere med andre jenter, men det er en annen sammenheng i dette tilfelle. Skal jeg være direkte med henne og si det rett ut, eller være tålmodig og finne på ting med henne fram til det blir noe av dette. Hjepler det med flørting osv? Hva tenker dere her? Har dere råd og tips?

Til info: arbeidsplassen har ingenting imot forhold mellom ansatte! 

Endret av Anonym20022
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 hours ago, Anonym20022 said:

Jeg er interessert i en kollega på jobben. Hun er min type i nesten alle mulige måter, og vil uttrykke dette for henne. Vi har hengt sammen noen ganger, og det var vært en god kjemi. Men jeg føler fortsatt det er «friend connection» mellom oss. Sist gang vi hengte sammen ga jeg noen hint. 

Hvordan kan jeg snu dette med en kollega. Pleier normaltsett å gå enklere med andre jenter, men det er en annen sammenheng i dette tilfelle. Skal jeg være direkte med henne og si det rett ut, eller være tålmodig og finne på ting med henne fram til det blir noe av dette. Hjepler det med flørting osv? Hva tenker dere her? Har dere råd og tips?

Til info: arbeidsplassen har ingenting imot forhold mellom ansatte! 

Jeg traff kjæresten min på jobben. Vi ble mer eller mindre "dratt mot hverandre". Dersom denne dama du liker ikke viser noen tegn tilbake er det bare å legge det vekk. 

Anonymkode: 4cc37...ff1

Skrevet

Med mindre hun sender noen tydelige signaler på romantisk interesse tilbake, IKKE gjør det. Har selv blitt sjekket opp av en på jobb jeg overhodet ikke har interesse av, og det var helt forferdelig. Ubehagelig å skulle måtte forholde seg til på en arbeidsplass. 

Anonymkode: 303a2...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...