AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Jeg har en kjæreste som synes det er så fint med kvinner med neglelakk så jeg har begynt med neglelakk. Det var ikkje så veldig mye endring fordi jeg i perioder har gjort det for han også. Nå har han innrømmet at han liker en annen farge enn den jeg bruker bedre. Tror han liker det veldig feminint og jeg er egentlig ikke det. Jeg har tenkt å prøve ut denne fargen for å glede han. For spøk da jeg at da får han kjøpe en type genser som jeg liker veldig godt på menn. Det gjorde han med en gang. Jeg har aldri hatt en kjæreste som kommer med ønsker. Er dette vanlig? Pynter dere dere etter ønsket fra kjæresten? Han sier at jeg er naturlig vakker og ikke trenger sminke. Men jeg lurer på om han egentlig ønsker at jeg skal sminke meg så nå vurderer jeg det også Anonymkode: da6a0...332
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Nei, jeg gjør det for min egen del. Han har aldri sagt noe om fargen på neglelakk eller sminke. Anonymkode: 77ed4...17e
Trolltunge Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Ja. Vi pynter oss begge to for hverandre. Kommer med ønsker, og de blir oftest fulgt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Ja, det er normalt. Jeg liker godt å bestemme hva mannen har på seg. Han liker meg i treningstøy da, men det kan han bare drømme om. Kan gå i alt annet. Så lenge han ikke klager (men jeg er flink til å pynte meg i mange ulike anledninger da) Anonymkode: b4feb...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri hatt en kjæreste som kommer med ønsker. Er dette vanlig? Pynter dere dere etter ønsket fra kjæresten? Anonymkode: da6a0...332 For oss er det ikke vanlig. Kan ikke huske noen av oss har kommet med noen «ønsker» om sånne ting på våre 20 år sammen. Anonymkode: bfd3f...daf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Nei, for meg er det ikke vanlig. Han setter mer pris på noen antrekk enn andre, men jeg går med det jeg ønsker selv. Nå tror jeg neppe mannen min legger merke til om noen har neglelakk på eller ikke, så det utgår uten videre 😂 Anonymkode: b52c4...e48
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Vi pynter oss for hverandre rett som det er, vi vet begge hvordan vi skal stelle og kle oss for at den andre skal sette pris på det. Samtidig kan vi sitte i t-skjorte og kosebukse i sofaen uten at det legger en demping på stemningen. Neglelakk bryr han seg ikke om, men han elsker at jeg har det lange håret mitt utslått, så det er det som regel når vi er sammen, også fordi det er deilig å løsne hestehalen etter jobb. Anonymkode: 881a3...697 1
Christel A Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Selvfølgelig pynter jeg meg som oftest slik han ønsker, og han gjør ting jeg liker. Dette er en naturlig ting å gjøre fordi man elsker hverandre og ønsker å være tiltrekkende for den andre. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Småting som neglelakk hadde jeg fint kunne tilpasset. Min mann er også veldig glad i oppsatt hår, så det gjør jeg som regel. Klær gidder jeg ikke føye etter hans ønsker med mindre vi skal ut å spise eller noe hvor jeg vil være litt fin for han. Vi har veldig forskjellig stil, hadde ikke taklet å gå i den vestkantstilen hans til daglig 😅 Anonymkode: f302b...f11
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 jeg gjorde det tidligere. Nå har han blitt mye mer kjølig mot meg, og jeg gidder ikke mer. Jeg kler meg, klipper meg og sminker meg som jeg vil. Anonymkode: cb255...ad4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 Delvis. Hvis han foreslår noe, kan jeg gå i det hvis jeg liker det selv. Men hadde ikke gått i noe jeg ikke likte, og jeg orker heller ikke gå i veldig stramme og ubehagelige klær til hverdags/hjemme. Synes det er greit å komme med ønsker, men man kan ikke bestemme hva partneren skal gå i, hverken av klær, hårfrisyre eller sminke.
Pingvinen Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Nei. Jeg har en sporty stil. Er mye på tur. Liker ikke å pynte meg. Eier ikke kjole/skjørt eller høyhelte sko, og kommer ikke til å kjøpe det heller. Vi har ikke lov å ha neglelakk på jobb. Er veldig renslig, men sminke bruker jeg ikke. Blander meg ikke opp i hvordan en partner kler seg
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 Jeg legger litt ekstra i pyntingen for min kjære, og kan finne på å feks kjøpe en kjole jeg vet han hadde elsket meg i (så lenge jeg liker den selv, selvsagt). Men helt ærlig, jeg kunne kledd på meg en søppelsekk og han ville gått rundt med hjerter i øynene 😂 Det er nok kanskje derfor det er gøy å pynte seg litt opp for han og, han er fornøyd uansett, han. Han er opptatt av hva jeg synes er fint også, så det går begge veier. Anonymkode: 50c10...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå