AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Vi traff hverandre i 2021 på en chat greie og vi fant ut at vi skulle møtes igjen. Det var aldri noe seksuelt i mld, ikke i det hele tatt. Etter 3 uker med prat på tlf så møttes vi og hadde sex andre gangen vi traff hverandre. Vi fortsatte å møtes, dro i byen og han var ikke redd for å vise meg. Tidligere har han hatt litt tøft liv med litt røyking av hasj, det gjør han sjeldent nå. Når vi hadde truffet hverandre i ca 2 mnd så begynte jeg å bli litt mer på og ville finne ut om det kunne bli noe... Jeg kunne bli sjalu på ei venninne han stadig var med, så det endte opp med at vi da avsluttet det. Han ville ikke vi skulle krangle så tidlig i forholdet, hvordan skulle det da bli? Sa han. I september i fjor tok vi opp kontakten igjen og han ble innmari på igjen. Vi møttes igjen og siden begge var lystne og single så hadde vi sex. Etter da ble han litt mer stille....Men han ville fortsatt holde kontakt og det holdt han også. Han var da litt stille i 1 mnd før han da var på igjen. Nå er han mer på enn noen gang, han ringer omtrent hver dag og spør hvordan jeg har det. Han vil selfølgelig møtes litt igjen snart, dra på shopping å handle inn mat o.l. Kan det se ut til at han liker meg? Gjennom dette bilde jeg beskriver ut ifra. Vh K35 Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Han er ute etter ett ligg, beklager. Anonymkode: 54c43...eff 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er ute etter ett ligg, beklager. Anonymkode: 54c43...eff Aner ikke... kun pga at sexen og kosen er god med meg eller at han ikke har andre? Jeg tenker også kanskje det at han tar en "fin" retning til å skal la det se fint ut, så ikke det blir sett ut som et elsker/elskerinne forhold. Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Vanskelig å si... Han er blitt veldig på, ringer og sender snap. Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Han er ute etter et ligg, og vet det er mulig å få hos deg. Anonymkode: 118b8...1f3 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han er ute etter et ligg, og vet det er mulig å få hos deg. Anonymkode: 118b8...1f3 👆 Anonymkode: 54c43...eff 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er ute etter et ligg, og vet det er mulig å få hos deg. Anonymkode: 118b8...1f3 Så det finnes ikke mannfolk som etterhvert finner ut av at de vil involvere seg med ei dame og ikke bare tenker sex? Jeg tenker muligheten er sterkere om man har et kjennskap til vedkommende fra før. Jeg tenker også at det er positivt om han ikke hinter til sex neste gang vi møtes. Det blir ikke sex heller ☺️ Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #8 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så det finnes ikke mannfolk som etterhvert finner ut av at de vil involvere seg med ei dame og ikke bare tenker sex? Jeg tenker muligheten er sterkere om man har et kjennskap til vedkommende fra før. Jeg tenker også at det er positivt om han ikke hinter til sex neste gang vi møtes. Det blir ikke sex heller ☺️ Anonymkode: 4c9a5...aa1 Han har jo vist deg før at han mister interessen så fort han får deg til sengs, hva skulle ha endret seg denne gangen mener du? Anonymkode: 54c43...eff 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #9 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så det finnes ikke mannfolk som etterhvert finner ut av at de vil involvere seg med ei dame og ikke bare tenker sex? Jeg tenker muligheten er sterkere om man har et kjennskap til vedkommende fra før. Jeg tenker også at det er positivt om han ikke hinter til sex neste gang vi møtes. Det blir ikke sex heller ☺️ Anonymkode: 4c9a5...aa1 Nei. Kjennskapen han har til deg er at du synes det er greit å ha sex, og deretter bli ghostet en måned. For deretter å gidde ta ham inn i varmen igjen. Så han vet at her er det mulighet for å få seg et ligg, med minimal innsats. Menn som er interessert i noe seriøst med deg, oppfører seg ikke sånn. Sorry. Anonymkode: 118b8...1f3 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han har jo vist deg før at han mister interessen så fort han får deg til sengs, hva skulle ha endret seg denne gangen mener du? Anonymkode: 54c43...eff Ja det er sant.. Men det har alltid oppstått noe, forrige gang var det noe med et familiemedlem. Dette er typisk mann som kun vil ha sitt og ikke annet? Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Kjennskapen han har til deg er at du synes det er greit å ha sex, og deretter bli ghostet en måned. For deretter å gidde ta ham inn i varmen igjen. Så han vet at her er det mulighet for å få seg et ligg, med minimal innsats. Menn som er interessert i noe seriøst med deg, oppfører seg ikke sånn. Sorry. Anonymkode: 118b8...1f3 Han ville møtes ut, ergo ikke hjem til han. Så da er ikke sex hans intuisjon? Anonymkode: 4c9a5...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Ikke bli skuffet neste gang han blir kald etter sex da, du går jo tross alt velvillig inn i det med vidåpne øyne. Anonymkode: 54c43...eff 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja det er sant.. Men det har alltid oppstått noe, forrige gang var det noe med et familiemedlem. Dette er typisk mann som kun vil ha sitt og ikke annet? Anonymkode: 4c9a5...aa1 Ja, det er det. Anonymkode: 118b8...1f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå