AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Trenger litt råd. Har hatt en fuckfriend i noen måneder nå,og sa nå nylig at jeg har fått litt følelser. Han sier at han ikke har kjæreste følelser for meg,men at han bryr seg om meg. Ble såklart litt lei meg,og kom meg kjapt ut etter samtalen. Det jeg ikke forstår, er at jeg trodde han nå ville trekke seg unna,da han har gjort dette med andre tidligere som har fått følelser. Tvert imot, er han mer på enn han var,mens jeg merker at jeg er reservert og ønsker å beskytte følelsene mine.jeg vet ikke om jeg skal bruke mer tid på det,eller bare trekke meg mer unna enn jeg allerede har gjort. Anonymkode: c3228...1cf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Bare trekk deg unna. Anonymkode: 050b7...d7c 6 1
visp Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 (endret) Huff.. alt har blitt så utrolig kaldt i samfunnet. fuck friend, situationship etc. Ja, han blir mer på når du trekker deg tilbake. Enkel psykologi og en veldig god markør for at han en en egoist, for han driter egentlig i dine følelser. Endret 17. januar 2024 av visp 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Du avslutter selvfølgelig en sexrelasjon om du har fått følelser som han ikke gjengjelder.
Sander33 Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Sex med følelser er utrolig bedre enn uten følelser. Ikke forvent at det blir dere to, men kjør på! Intensifiser forholdet, ta det opp 10hakk, slik at han blir gal etter deg. Ikke sikkert det funker, men da har du prøvd det! 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Trekk deg unna. Vær takknemlig for at han er ærlig med deg. Mest sannsynlig er han en av Tinder-Alphaene som har 2-3-4 andre på gang. Test deg for sykdommer i morgen og gå videre. Kaldt, men nødvendig i denne situasjonen. Mannens natur er virkelig ikke noe man kan endre, uansett hvor søt og snill man er. Anonymkode: e839a...602 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 Sander33 skrev (10 timer siden): Sex med følelser er utrolig bedre enn uten følelser. Ikke forvent at det blir dere to, men kjør på! Intensifiser forholdet, ta det opp 10hakk, slik at han blir gal etter deg. Ikke sikkert det funker, men da har du prøvd det! Har du noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Anonymkode: c3228...1cf
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #8 Skrevet 18. januar 2024 visp skrev (15 timer siden): Huff.. alt har blitt så utrolig kaldt i samfunnet. fuck friend, situationship etc. Ja, han blir mer på når du trekker deg tilbake. Enkel psykologi og en veldig god markør for at han en en egoist, for han driter egentlig i dine følelser. Denne!!!!! Anonymkode: 08854...7ee 1
Ww83 Skrevet 18. januar 2024 #9 Skrevet 18. januar 2024 Finn deg heller en kar som bryr seg om deg. Ikke la deg blir brukt. Som noen skrev lenger opp her, samfunnet er blitt så kaldt. Kjærlighet trumfer sex, any day of the week. Aller beste er det da man får oppleve kombinasjonen av de to. Finn deg en bra fyr som er glad i deg for den du er. Disse karene finnes der ute. Lykke til. Hilsen mann, 40. 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Skrevet 18. januar 2024 Med god sex kommer kjærlighet. Men da må begge ha lyst på hverandre. Anonymkode: 534c2...865 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 Trekk deg unna mens du kan! Jeg gjorde ikke det. Jeg var i sorg 2 år etterpå. Jævligste jeg har opplevd! Anonymkode: 0c40e...d57 1 1
Ebbeliten Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Slutt å ligg med typer som ikke liker dere godt nok til å forplikte seg. Skill mellom venn og kjæreste. Så havner dere ikke i dette faenskapet. Glem ham. Move on og vær litt mindre raus med underlivet. Hilsen kjerring på 44. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 Er desverre i denne retningen samfunnet er på vei nå. Menn oppdager at kvinner ikke er verdt å kjempe for, så de ender opp som "leketøy" istedet. I mange tilfeller så er han ikke interessert i ett forhold for han ser ikke noe særlig verdi i kvinnen (men hun er jo ok nok for morro nå og da.). Jeg tror ikke at han ikke er interessert i en kjæreste. Det er bare at han ikke ser deg som kjæreste-materiale. Vil anbefale å gå. Du blir nok bare mer såret om du fortsetter med han. Anonymkode: e3e22...b70 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 Kom deg langt vekk, dette gjør bare vondt for din del, ikke noe positivt å hente for din del. For hans del får han fortsette å ligge og han gir nok pokker i om du har følelser. Du sier han har trekt seg unna andre ff som har begynt å få følelser...... Hvordan vet du det? Noe han har sagt? Har han hatt flere samtidig med deg eller er det bekjente av deg? Anonymkode: ab225...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom deg langt vekk, dette gjør bare vondt for din del, ikke noe positivt å hente for din del. For hans del får han fortsette å ligge og han gir nok pokker i om du har følelser. Du sier han har trekt seg unna andre ff som har begynt å få følelser...... Hvordan vet du det? Noe han har sagt? Har han hatt flere samtidig med deg eller er det bekjente av deg? Anonymkode: ab225...ba4 Han har fortalt det selv. Anonymkode: c3228...1cf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 Ved å være noens fuckfriend sier du ja til å ha et forhold til en som ikke vil være bundet til deg. Sex er ikke som mat, vi må ikke ha sex jevnlig. Hvorfor ikke klare seg uten, inntil du treffer en som vil ha bare deg? Folk blir forelsket uten å ha sex først. Anonymkode: 4970c...a8a 1
vekten79 Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ved å være noens fuckfriend sier du ja til å ha et forhold til en som ikke vil være bundet til deg. Sex er ikke som mat, vi må ikke ha sex jevnlig. Hvorfor ikke klare seg uten, inntil du treffer en som vil ha bare deg? Folk blir forelsket uten å ha sex først. Anonymkode: 4970c...a8a Helt ærlig, jeg har innerst inne ett håp om at han skal utvikle følelser.og ved å avslutte forsvinner den lille muligheten 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 vekten79 skrev (4 timer siden): Helt ærlig, jeg har innerst inne ett håp om at han skal utvikle følelser.og ved å avslutte forsvinner den lille muligheten Du har nok mer sjans ved å avslutte så han evt savner deg. Anonymkode: ac150...936 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 Gjorde det nå idag❤️ Anonymkode: c3228...1cf 2 1
exictence Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 20.00): Trenger litt råd. Har hatt en fuckfriend i noen måneder nå,og sa nå nylig at jeg har fått litt følelser. Han sier at han ikke har kjæreste følelser for meg,men at han bryr seg om meg. Ble såklart litt lei meg,og kom meg kjapt ut etter samtalen. Det jeg ikke forstår, er at jeg trodde han nå ville trekke seg unna,da han har gjort dette med andre tidligere som har fått følelser. Tvert imot, er han mer på enn han var,mens jeg merker at jeg er reservert og ønsker å beskytte følelsene mine.jeg vet ikke om jeg skal bruke mer tid på det,eller bare trekke meg mer unna enn jeg allerede har gjort. Anonymkode: c3228...1cf Jeg var i en sånn situasjon en gang. Jeg avsluttet det flere ganger før jeg virkelig klarte å holde meg helt unna, da han stadig innimellom tok kontakt og jeg klamret meg til håpet om oss sammen som kjærester. I ettertid har jeg tenkt på hvor slemt det var av han å kontakte meg den gang innimellom når han visste at jeg hadde følelser for ham og ville noe mer, mens han visste at han ikke ville være kjæreste med meg. Uff, jeg er glad jeg ikke ble kjæreste med en sånn egoist. Egentlig vil jeg ikke innrømme eller si at han er/var en egoist. Vi hadde så mye fint sammen, synes jeg. Jeg har gode tanker om ham og tenker litt på ham. Men ser kanskje på han litt med medynk og som litt stakkarslig. Men han satte spor i meg på en litt rar og fin måte selv om jeg nå over hode ikke kunne tenke meg ham som kjæreste, og er nå veldig glad i min nåværende kjæreste som er alt for meg vekten79 skrev (4 timer siden): Helt ærlig, jeg har innerst inne ett håp om at han skal utvikle følelser.og ved å avslutte forsvinner den lille muligheten Jeg tenker at du og med tiden vil innse at du vil ikke ha en kjæreste som lot deg gå å håpe på noe mer enn det han var villig til å prøve å gi deg, men var helt uten respekt for dine følelser og utnyttet deg. Avslutt det helt og se deg ikke tilbake. Det gjør vondt, men enda verre blir det ved at du lar deg henge i en tynn tråd som ryker 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå