AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #21 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Ser hva alle skriver: han er mann, ikke opptatt av emojier, jeg overtenker, jeg må ikke legge noe i det... MEN når alt kommer til alt er jeg enig med den som skriver dette over her. Er man interessert, svarer man med hjerte tilbake. Det ble jo så markant at hah svarte med eksakt samme emojier, minus hjertet. Var kanskje for å fortelle meg noe.... Anonymkode: 8aae8...101 Dersom noen hadde sendt en rebus til meg for å vise «omsorg», hadde jeg tenkt at vedkommende var umåtelig lat som ikke gidder å skrive en skikkelig melding til meg. Anonymkode: 414f3...3c7 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #22 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom noen hadde sendt en rebus til meg for å vise «omsorg», hadde jeg tenkt at vedkommende var umåtelig lat som ikke gidder å skrive en skikkelig melding til meg. Anonymkode: 414f3...3c7 Vi hadde chattet lenge før disse emojiene. De brukte jeg for å avslutte samtalen. Anonymkode: 8aae8...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #23 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men er det ikke rart å ikke svare med et hjerte når du får et hjerte? Anonymkode: 8aae8...101 Nei. Anonymkode: 414f3...3c7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #24 Del Skrevet 17. januar 2024 Er dere tidlig i datingfasen? Jeg ville ikke lagt så mye i det om jeg var deg. Hva betyr egentlig grønt hjerte da? Vent til han sender hjerte en gang, så kan du respondere med hjerte da. Om han har det tøft nå, så er det veldig dumt av deg å fokusere så mye på emojier og tolke dette. Senk skuldrene og vær heller støttende, og tålmodig. Husker når daten min var syk. Jeg fikk ikke så mye av han da, fordi han ikke orket. Men ga mye av meg selv, til han. Og var tålmodig. Det lønner seg i lengden. Anonymkode: 06413...40d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #25 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Anonymkode: 414f3...3c7 Da mener det at det ikke er rart dersom man ikke er interessert? For hadde man vært interessert så hadde man vel svart med et hjerte...? Anonymkode: 8aae8...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #26 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere tidlig i datingfasen? Jeg ville ikke lagt så mye i det om jeg var deg. Hva betyr egentlig grønt hjerte da? Vent til han sender hjerte en gang, så kan du respondere med hjerte da. Om han har det tøft nå, så er det veldig dumt av deg å fokusere så mye på emojier og tolke dette. Senk skuldrene og vær heller støttende, og tålmodig. Husker når daten min var syk. Jeg fikk ikke så mye av han da, fordi han ikke orket. Men ga mye av meg selv, til han. Og var tålmodig. Det lønner seg i lengden. Anonymkode: 06413...40d Relativt tidlig i dating fasen ja men vært venner før vi begynte date. Høres kanskje rart ut men vi fant gradvis ut at vi er tiltrukket av hverandre og har blitt enige om å utforske det videre, om vi kan gå fra venner til kjærester. Grønt hjerte betyr ikke noe annet enn et hjerte.... Bare at rødt er veldig "kjærlighet" liksom. Derfor valgte jeg en annen farge. Han svarer nesten alltid med samme emojies som meg på slutten av en chattrekke. Så derfor gjorde denne ekstra vondt. Anonymkode: 8aae8...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #27 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts her. Ser hva alle skriver: han er mann, ikke opptatt av emojier, jeg overtenker, jeg må ikke legge noe i det... MEN når alt kommer til alt er jeg enig med den som skriver dette over her. Er man interessert, svarer man med hjerte tilbake. Det ble jo så markant at hah svarte med eksakt samme emojier, minus hjertet. Var kanskje for å fortelle meg noe.... Anonymkode: 8aae8...101 Det hjelper lite hva du og evt et par tilfeldige på nett ( som du ikke vet om svarer seriøst eller gjør narr av deg mener), dersom det ikke er en allmenn «normal» regel… jeg hadde aldri tenkt over dette, og hverfall ikke vært klar over at jeg er forpliktet til å svare med hjerte når jeg får det…? Anonymkode: c2267...27f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumoa Skrevet 17. januar 2024 #28 Del Skrevet 17. januar 2024 Du overtenker dette. Om en mann er ordentlig interessert så sender han bare en 👍 i retur 🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amnesia Skrevet 17. januar 2024 #29 Del Skrevet 17. januar 2024 Herregud 😂 Har vært sammen med kjæresten min i 3 år og han sender nesten aldri hjerte til meg, det er bare sånn han kommuniserer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #30 Del Skrevet 17. januar 2024 Grønt hjerte betyr jo vennskap, tipper du forvirret han stakkars Anonymkode: 0fa31...142 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #31 Del Skrevet 17. januar 2024 Skal man sørge for å bli forstått/ ikke bli misforstått så må man nesten bruke ord. Emojier kan bety helt ulike ting for ulike mennesker. At grønt hjerte betyr vennskap, som en over skriver, aner ikke jeg noe om. Og du TS, bruker grønt hjerte fordi for deg så er rødt forbeholdt kjæresten. Jeg bruker rødt hjerte til venner og noe familie, men aldri til kjæreste 😄 Ulike tolkninger altså. Anonymkode: 817b3...8a5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #32 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg kommer aldri til å få meg kjæreste om menn sitter og analyserer emojis, for jeg har ikke peiling på hva slags signaler jeg tydeligvis sender ut 😄 Jeg bruker røde hjerter til kompiser, venner, kolleger osv. Elsker dem åpenbart alle sammen inderlig 😍 Anonymkode: eb4fa...82f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #33 Del Skrevet 17. januar 2024 Snakk med ham på skolen i morgen, så er det glemt tenker jeg. Anonymkode: 30cc5...076 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #34 Del Skrevet 17. januar 2024 Nå er du dramadame de luxe, Ts! Han går gjennom noe tøft, og du skaper drama fordi han i en vanskelig situasjon ikke sender samme emoji som du vil han skal sende... Og på den måten setter du deg selv som hovedperson i hans tøffe situasjon nå og "kupper" retten til å ha riktige følelser. Jeg håper han innser dette og at han avslutter - for seriøst, det du nå gjør, det synes jeg er virkelig lite modent og egentlig ganske stygt gjort av deg. HAN opplever noe tøft nå - ikke du! På den andre siden, det kan jo hende det tøffe han nå står i har åpnet øynene hans for hvordan du faktisk er, at han innser ting han har oversett tidligere. Hard kritikk, men du trenger virkelig å få en øyeåpner, Ts! Anonymkode: fa4ce...7db 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 17. januar 2024 #35 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke noe spes tror jeg. Valgte grønt bare fordi rødt forbinder jeg med skikkelig kjærlighetserklæring. Røde hjerter fra meg er forbeholdt kjæreste.... Ts Anonymkode: 8aae8...101 Hm. Jeg googlet det for deg - det betyr at man er sjalu eller har et misunnelig hjerte. Han er vel ikke sjalu - siden du ikke mottok et av ham. Eller mulig han ble skremt. Om du tolker en melding utifra emjoies og alt står og faller på det kan det være lurt å vite betydningen av dem. Bare et tips. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #36 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Da mener det at det ikke er rart dersom man ikke er interessert? For hadde man vært interessert så hadde man vel svart med et hjerte...? Anonymkode: 8aae8...101 Det kan ikke være han trodde du sendte hjerte som omtanke til hans vanskelige situasjon? Da hadde det ikke passet med hjerte tilbake siden du ikke er i samme situasjon. Anonymkode: fc1b9...071 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #37 Del Skrevet 17. januar 2024 Cornix skrev (12 minutter siden): Hm. Jeg googlet det for deg - det betyr at man er sjalu eller har et misunnelig hjerte. Han er vel ikke sjalu - siden du ikke mottok et av ham. Eller mulig han ble skremt. Om du tolker en melding utifra emjoies og alt står og faller på det kan det være lurt å vite betydningen av dem. Bare et tips. Eller dette: Sitat The 💚 refers to the K-pop group NCT 😂 Eller dette: Sitat A 💚 represents love for the environment. Eller kanskje han ikke ville sende det siden han ikke bare har platoniske følelser for ts? (Men nå tror han at ts har det) Sitat The 💚 evokes caring and platonic loving feelings. Anonymkode: 414f3...3c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. januar 2024 #38 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan ikke være han trodde du sendte hjerte som omtanke til hans vanskelige situasjon? Da hadde det ikke passet med hjerte tilbake siden du ikke er i samme situasjon. Anonymkode: fc1b9...071 Dette tror jeg er fasiten:) 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #39 Del Skrevet 17. januar 2024 Du må ikke tolke menn utifra hvor mange emojier de sender. Får du mer enn 👍🍑🍆 så er du heldig. Anonymkode: 647c8...c80 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #40 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg (mann) fikk ❤️ fra sjefen i dag (dame). Jeg svarte 👍. Ingen av oss bruker en eneste kalori på å tolke dette noe mer. Det er jo bare slik man slenger på. Tror man må slutte å overtolke slikt. Anonymkode: 8520b...76c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå