AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #21 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror ikke vi har så mange fantasier som dere tror. Menn har nok mer fantasier, høres hvertfall sånn ut. Jeg fantaserer sjelden om noe og i såfall er det når jeg har hatt god sex med noen før en gang. Noe som tente meg den gangen. Fantaserer aldri om noe sånn veldig sært og spesielt. Er sikkert endel kvinner som fantaserer om mye rart, men jeg har inntrykk av at vi ikke fantaserer så mye som dere menn. Anonymkode: 6270d...6db Hvorfor tror du det? Selv tenker jeg motsatt, at kvinner har mange fantasier. Jeg tenker at du ikke kan gå utifra deg selv og hva du føler, for som sagt så tror jeg at kvinner kan ha like mye fantasier som menn. Anonymkode: aaab9...667
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #22 Skrevet 19. januar 2024 Jeg har aldri hatt sexfantasier Anonymkode: f3608...734
Ingv38 Skrevet 22. januar 2024 #23 Skrevet 22. januar 2024 Jeg sliter med å tro kvinner som sier de ikke har sexfantasier🤔 Selv har jeg plenty av den de er sjelden veldig realistiske.. Det blir litt slik, i fantasien er alt mulig og fantasiene når jeg er kåt og lysten blir da veldig sprø, urealistiske og det blir på en måte å gå inn i en fantasiverden langt utenfor det som er mulig irl😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå