AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Ser mange kvinner har seksuelle fantasier når jeg spiller på datingappen smitten, men hvilke seksuelle fantasier er det sannsynligvis? hvilke seksuelle fantasier har dere kvinner her inne? Anonymkode: f1b56...d89
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Å bli dominert. Anonymkode: 1df27...41e
SlemUlv Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Å blir respektert, og å bli sett som mennesker. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Er jeg kåt fantaserer jeg om knulling. Ikke særlig avansert. Anonymkode: 02320...d32 3
Frkego Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 SlemUlv skrev (21 minutter siden): Å blir respektert, og å bli sett som mennesker. Dette tror jeg nok er noe de aller fleste kvinner ønsker og krever i en seksuell relasjon - meg inkludert. Jeg vil likevel ikke kalle det for en fantasi. Tenning er så individuelt og jeg tror ikke vi kan si at disse kvinnene «sannsynligvis» har bestemte fantasier. Mine fantasier spenner seg fra noe nytt jeg ønsker å prøve til mer drøye ting som fungerer som fantasi, men som jeg aldri hadde ønsket å teste ut i virkeligheten. Noen av mine fantasier er å være sentrum i gangbang, trekant med mannen og en ekstra mann, orgie, swinging, onanere foran folk som ønsker å se, ha sex med en godt voksen og veltrent mann (55+) med skikkelige mannlige hender, sølvmanke og grått skjegg. Lista var jo mye lengre før, men det meste som jeg har fantasert om har jeg testet opp gjennom (og da blir det jo ikke lenger en fantasi). 1 1
SlemUlv Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Frkego skrev (1 minutt siden): Dette tror jeg nok er noe de aller fleste kvinner ønsker og krever i en seksuell relasjon - meg inkludert. Jeg vil likevel ikke kalle det for en fantasi. Det er overaskende nok, en stor fantasi for mange kvinner. Spesielt hos kvinner som er på nettsider rettet mot sex og seksuelle ting. Jeg ser det i tråder med lignende spørsmål som dette 😃 Tenk å bli behandlet med respekt da.. Fantastisk! (Ja, min partner behandler meg med respekt, her snakker jeg generelt) 1 1 1
Frkego Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 SlemUlv skrev (45 minutter siden): Det er overaskende nok, en stor fantasi for mange kvinner. Spesielt hos kvinner som er på nettsider rettet mot sex og seksuelle ting. Jeg ser det i tråder med lignende spørsmål som dette 😃 Tenk å bli behandlet med respekt da.. Fantastisk! (Ja, min partner behandler meg med respekt, her snakker jeg generelt) Men kan det kvalifiseres som en seksuell fantasi? Tenker det blir mer et ønske eller krav til en seksuell relasjon. Prøver ikke å krangle her altså, bare skjønner ikke helt hvordan dette kan havne i fantasi-kategorien? 🙉 Ligger man og tenker på å bli respektert når man onanerer eller bygger opp seksuell spenning før sex liksom? For meg er en seksuell fantasi noe jeg blir tent av å tenke på. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Jeg tenner på store pupper. Ja, jeg er kvinne og temmelig heterofil. Titter gjerne på film eller bilde av kvinner med store, struttende silikonpupper, eller ser for meg akkurat dette. Tenker aldri på noe kjønnsorgan. Syns ikke kjønnsorgan av noe slag er sexy eller spennende. Anonymkode: 19365...0eb
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Har ingen eksplisitt seksuell fantasi. Fantaserer aldri om naboen, bondage, trekanter eller noe annet spennende. Anonymkode: 9ebab...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #11 Skrevet 18. januar 2024 Fantaserer jeg, så er det om vaginal knulling, i div stillinger. Også utendørs. Jeg mister umiddelbart all lyst når en mann ønsker noe analt eller maser om å slikke. Ja, jeg er sikkert kjedelig og prippen og lever godt med det. Anonymkode: fd61d...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #12 Skrevet 18. januar 2024 Å jeg liker å bli ydmyket. Rollespill, spanking bondage. Hele pakken❤️ Anonymkode: 1d0da...84d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #13 Skrevet 18. januar 2024 Blant mine så er det å bli dominert, men kan vel egentlig ikke kalle det en fantasi da mannen og jeg driver med (litt enkel) dbsm, men det er noe jeg tenner på. Det var bare en fantasi frem til jeg traff han. En annen, som kommer til å forbli en fantasi, er å ha sex med to, eller flere menn. SlemUlv skrev (18 timer siden): Å blir respektert, og å bli sett som mennesker. Jeg skjønner godt hva du mener, da jeg har opplevd en haug med menn som ikke har respekt for kvinner og ser på dem som mindreverdige. Men jeg ser ikke at det helt passer inn i denne tråden. Denne tråden handler om seksuelle fantasier, og det du nevner er vel litt på siden av det?🙈 Anonymkode: aaab9...667 1
Hannah80 Skrevet 18. januar 2024 #14 Skrevet 18. januar 2024 SlemUlv skrev (18 timer siden): Å blir respektert, og å bli sett som mennesker. Er det en fantasi? I min verden er det en selvfølge:) 1
SlemUlv Skrevet 18. januar 2024 #15 Skrevet 18. januar 2024 SlemUlv skrev (17 timer siden): Det er overaskende nok, en stor fantasi for mange kvinner. Spesielt hos kvinner som er på nettsider rettet mot sex og seksuelle ting. Jeg ser det i tråder med lignende spørsmål som dette 😃 Tenk å bli behandlet med respekt da.. Fantastisk! (Ja, min partner behandler meg med respekt, her snakker jeg generelt) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner godt hva du mener, da jeg har opplevd en haug med menn som ikke har respekt for kvinner og ser på dem som mindreverdige. Men jeg ser ikke at det helt passer inn i denne tråden. Denne tråden handler om seksuelle fantasier, og det du nevner er vel litt på siden av det?🙈 Anonymkode: aaab9...667 Sånn siden jeg alt hadde svart på dette.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #16 Skrevet 18. januar 2024 SlemUlv skrev (9 minutter siden): Sånn siden jeg alt hadde svart på dette. Nå er ikke jeg på slike sider, er liksom bare her på kg, og har ikke sett at dette er en fantasi før, men jeg skal ikke "krangle" på det. Samtidig er det jo egentlig trist om det å ble respektert og sett på som et menneske er en fantasi. Anonymkode: aaab9...667
Rosa Dartle Skrevet 18. januar 2024 #17 Skrevet 18. januar 2024 SlemUlv skrev (18 timer siden): Det er overaskende nok, en stor fantasi for mange kvinner. Spesielt hos kvinner som er på nettsider rettet mot sex og seksuelle ting. Jeg ser det i tråder med lignende spørsmål som dette 😃 Tenk å bli behandlet med respekt da.. Fantastisk! (Ja, min partner behandler meg med respekt, her snakker jeg generelt) For min del er en seksuell fantasi å ikke bli behandlet med respekt 😅 Så lenge jeg respekteres utenom senga da selvsagt 😁 1
LadeJarl Skrevet 18. januar 2024 #18 Skrevet 18. januar 2024 Rosa Dartle skrev (32 minutter siden): For min del er en seksuell fantasi å ikke bli behandlet med respekt 😅 Så lenge jeg respekteres utenom senga da selvsagt 😁 😁🙈...Det makes more sense ja..😂
Elaine Marley Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 Tror ikke vi har så mange fantasier som dere tror. Menn har nok mer fantasier, høres hvertfall sånn ut. Jeg fantaserer sjelden om noe og i såfall er det når jeg har hatt god sex med noen før en gang. Noe som tente meg den gangen. Fantaserer aldri om noe sånn veldig sært og spesielt. Er sikkert endel kvinner som fantaserer om mye rart, men jeg har inntrykk av at vi ikke fantaserer så mye som dere menn. Anonymkode: 6270d...6db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå