AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Kan få veldig god pris på noen vinduer, men vet ikke om jeg burde ta kostnaden med å skifte dem ut nå. Hvor mye koster det for selve arbeidet og ikke vinduene? Kanskje det da er enklere å ta stilling til, hvis jeg vet hvor mye det vil koste for selve arbeidet. Regner de pr. Vindu? Anonymkode: 39b2d...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Hvor høyt blir ett tre? jeg vet om en erfaren snekker som kan bytte tre- fire vinduer på en dag. Si at det koster kr 1000,- pr time, i tillegg kommer eventuelt foringer og lisverk. Trenger de stillas? Fjerne de gamle vinduene? Mye som spiller inn på prisen her. Anonymkode: ceb27...b31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Det kan variere fra 5 000 til 20 000 pr vindu, alt etter vanskelighetsgrad. https://www.natre.no/guider/alt-om-vinduer/for-du-kjoper-vinduer/kostnader-ved-vindusbytte Du kan få fastpris hvis du spør om det, men vit at med fastpris så priser de inn eventuelle uforutsette ting og legger på ekstra for å gardere seg selv, på tross for at jobben går raskt og smertefritt. Likevel kan en "god" fastpris skape forutsigbarhet for deg, hvis fastprisen er levelig. Ironisk nok blir gjerne jobben utført raskere med fastpris også... Endret 17. januar 2024 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå