Gå til innhold

Damer i 20 årene som legger seg etter menn i 50 årene

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har en kompis som er 53 år og han er ikke noe særlig å se på, men de damene som legger seg etter han er fra 22-28 år.

Jeg skjønner det bare ikke at såpass "gamle" menn er av interesse for såpass unge damer?

Jeg har aldri sett to ganger på menn som er mer enn et par år eldre enn meg, fordi jeg synes rett og slett de ser gamle og slitne ut jeg har ikke daddy issues.

Min mann på 50 ble sjekket opp på jobb av en student på 23 år, som faktisk kom på døra vår og ville besøke han.

Hun hadde med seg kake fordi han hadde sagt i klassen at han hadde bursdag noen dager tidligere.

Hun ble sur da hver oppdaget at jeg bodde der og begynte å snakke negativt om meg til han. Til slutt måtte han høflig be henne gå.

Hun har siden sendt han romantiske kort.

Anonymkode: abe56...c35

Denne saken her og det at yngre kvinner legger seg etter menn i 50 årene er to forskjellige ting mener jeg da..

Som kvinne selv, og ei som liker eldre menn, ville aldri gjort dette selv😱 Men vi er forskjellige liksom… 

Virker som hun jenta her, ikke bare er kåt på mannen din. Vet ikke, men får litt vondt av henne, hun har det garantert ikke lett! MEN det vil IKKE si at verken du eller mannen din har noe ansvar for henne! Her må mannen din sette grenser og være tydelig!!

Anonymkode: 3fdd6...c01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn får seigere sæd og tror de ser bedre ut som 60- åring enn når de var 25, ser det ofte på jobb. (Ikke sæden da 🤣

Anonymkode: a22bf...f27

Er det du som alltid er opphengt i sæd? Kvinner tiltrekkes ikke av sæden men av mannen. Eldre eller voksne menn har mer livserfaringer, er mye mer modne og klokere enn en ungdom.

Anonymkode: 91f44...858

Skrevet

Menn i 50 årene er de letteste å bli sjekket opp av som kvinne i 20 årene! 

Hvert fall min erfaring da jeg var tidlig i 20 årene! 

Nå som kvinne på 38 selv, ser jeg helt tydelig HELT anderledes på det, for jeg ser jo hvor umodne mange (langt fra alle)  av de i tidlig i 20 årene er🤦‍♀️

Men dømmer ingen altså, så lenge de er single og samtykkende så får folk gjøre som de vil😁

Anonymkode: 3fdd6...c01

Skrevet

De som påstår at stor aldersforskjell ikke varer tar feil. Jeg kjenner 2 kvinner som var gift med menn på alder med faren sin. 30 og 34 år eldre ! De var gift med mennene til de gikk bort. Ingen av dem angrer sier de. Den ene av dem er gift på ny med en mann som bare er 10 år eldre. Hun andre ønsker ikke ny mann. Han hun hadde betydde alt for henne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er ikke normen nei. Men heller ikke en misforståelse, selv om det ikke er så utbredt.

Som mann på 50, hender det absolutt at kvinner i 20-årende matcher med med på Tinder og vi treffes, dater og har sex.
Det er nok ikke tanken at det skal bli et langvarig forhold av det - men noen kvinner tenner på det, og noen liker bare ikke jevnaldrende menn. 

Jeg opplever at kvinnene opplever en reell tiltrekning - selv om mange sikkert synes det er rart, siden aldersforskjellen er så stor. 

Ser ikke helt problemet, så lenge begge er voksne og har glede av det.

Anonymkode: e8035...af0

Det er jo bare tull. Statistikken viser at menn generelt sliter med å få matcher. At en vanlig utseende og økonomi mann på 50 klarer å lande FLERE kvinner i 20-årene på Tinder, er det samme som å tro på enhjørninger. Med mindre disse damene på 20 er svært overvektige og lite attraktive.

Anonymkode: a4150...08a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De som påstår at stor aldersforskjell ikke varer tar feil. Jeg kjenner 2 kvinner som var gift med menn på alder med faren sin. 30 og 34 år eldre ! De var gift med mennene til de gikk bort. Ingen av dem angrer sier de. Den ene av dem er gift på ny med en mann som bare er 10 år eldre. Hun andre ønsker ikke ny mann. Han hun hadde betydde alt for henne.

Vi påstår ikke, vi har statistikk. Jeg kjenner to røykere som ble over 90 år. Det betyr ikke at røyking er sunt og ikke skader lungene.

Anonymkode: a4150...08a

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Tidene endrer seg. Jeg vokste opp uten mobiltelefon. Det betyr ikke at jeg går rundt og påstår at ingen har mobiltelefon, bare fordi at det var vanlig når jeg var ung. Dessuten, så er det etter min mening absurd å bruke to eksempler på at det varer. Det blir som å si at "jeg kjenner to som røyket til de blir 90 år, så da er røyking sunt". Man må se på helheten. 

Anonymkode: c43df...6b2

Skrevet

Ts her

Min kompis er ikke velholdt, har en helt vanlig stilling uten lederansvar, er ikke attraktiv (skallet, kulemage, tynne overarmer) men er vittig med sin spesielle humor og en god samtalepartner.

I tillegg er han ganske opptatt av sex og jeg innbiller meg at han er god og eksperimentell i sengen, uten at jeg har prøvd han.

Han jobber med flere unge(22-27) kvinnelige kolleger og et par av de har lagt seg etter han både på jobb og når de har hatt lønningspils/julebord.

Skrevet

IMG_0168.jpeg

IMG_0169.jpeg

Anonymkode: 64b64...2e5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts her

Min kompis er ikke velholdt, har en helt vanlig stilling uten lederansvar, er ikke attraktiv (skallet, kulemage, tynne overarmer) men er vittig med sin spesielle humor og en god samtalepartner.

I tillegg er han ganske opptatt av sex og jeg innbiller meg at han er god og eksperimentell i sengen, uten at jeg har prøvd han.

Han jobber med flere unge(22-27) kvinnelige kolleger og et par av de har lagt seg etter han både på jobb og når de har hatt lønningspils/julebord.

Sikker på at han ikke tar all vennlighet som en invitasjon? Mange menn som tror automatisk at man vil noe mer om man er vennlig. 

Anonymkode: e2ec3...998

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 18.09):

Jeg har en kompis som er 53 år og han er ikke noe særlig å se på, men de damene som legger seg etter han er fra 22-28 år.

Jeg skjønner det bare ikke at såpass "gamle" menn er av interesse for såpass unge damer?

Jeg har aldri sett to ganger på menn som er mer enn et par år eldre enn meg, fordi jeg synes rett og slett de ser gamle og slitne ut jeg har ikke daddy issues.

Min mann på 50 ble sjekket opp på jobb av en student på 23 år, som faktisk kom på døra vår og ville besøke han.

Hun hadde med seg kake fordi han hadde sagt i klassen at han hadde bursdag noen dager tidligere.

Hun ble sur da hver oppdaget at jeg bodde der og begynte å snakke negativt om meg til han. Til slutt måtte han høflig be henne gå.

Hun har siden sendt han romantiske kort.

Hvorfor sier du at damene legger seg etter han? Det er da motsatt som er vanligst. Din mann har sikkert gitt den dama med daddy issues forhåpninger. Student lærer er skjevt maktforhold og bør ikke misbrukes. At han avviste henne foran deg er vel ikke så overraskende. Du får be han slutte å legge seg etter studentene. Jenter på 20 som viser interesse for så gamle menn mangler en bra farsfigur 

Anonymkode: bbd37...83a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sikker på at han ikke tar all vennlighet som en invitasjon? Mange menn som tror automatisk at man vil noe mer om man er vennlig. 

Men de ønsker jo sex med han og han ender opp å ha et ons eller dater de.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor sier du at damene legger seg etter han? Det er da motsatt som er vanligst. Din mann har sikkert gitt den dama med daddy issues forhåpninger. Student lærer er skjevt maktforhold og bør ikke misbrukes. At han avviste henne foran deg er vel ikke så overraskende. Du får be han slutte å legge seg etter studentene. Jenter på 20 som viser interesse for så gamle menn mangler en bra farsfigur 

Anonymkode: bbd37...83a

Det er kun én ung dame som har lagt seg etter min mann, og det var hun som kom på døren med kake.

Hun har ikke hatt en far og sa selv til min mann at hun hadde daddy issues.

De damene min kompis forteller om legger seg etter han sier han.

To av de har adhd og har ikke noe filter, og buser ut med alt sier han.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.05):

Verre når det er omvendt synes jeg, alle disse desperate skilte kjerringene i 40-50 åra som er desperste etter oppmerksomhet fra menn helt ned i 20-åra.  

Anonymkode: 0e19a...cd9

Det er gamle purker.

Anonymkode: 7f9c5...ad8

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er gamle purker.

Anonymkode: 7f9c5...ad8

Purker og råner. Ingenting er sjarmerende med noen av dem. Men av og til å så har man smakt på det, man spiser ikke gris om man kan få storfe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...