Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne skal gifte seg. Jeg skal være forlover. Men jeg vet ikke hva mine oppgaver er. Jeg er 50 år, men dette er 1 gang jeg er forlover. Bør jeg spørre henne?

Anonymkode: 49c47...1d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Bella78
Skrevet

Så koselig 🥰 ja, ta deg en prat med henne - det er det greieste - så slipper du lure på om du har glemt noe.  Jeg har vært to ganger, og ganske like oppgaver. Være med å planlegge, være med å kjøpe kjole, praktiske ting. Stor jobb: planlegge utdrikklag…. Var ellers med og pyntet lokalet på forhånd. Selve dagen er det ofte tur til frisør eller noen som steller, så bilder. Generelt følge med i kirken ang  at slepet ligger fint, holde buketten. ( bare følge med på at bruden ser ok ut 😉). Holdt tale under middagen, hadde mer morsomt innslag ( bilder og litt skøyere historier) under festen… du er liksom brudens høyre hånd den dagen, hjelper til med stort og smått 😊 Skriver under som vitne. Men, noen har ingen oppgaver utenom å være vitne, så kommer jo ann på hvilket bryllup hun skal ha. Jeg syns hverfall det var veldig gøy. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bør jeg spørre henne?

Anonymkode: 49c47...1d8

Det burde være hennes oppgave å fortelle deg hva hun forventer. Går ikke ut fra du er tankeleser? 

Men ja, du kan spørre. 

Anonymkode: 4a1bf...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...