AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Skal ut å reise snart og på returen fra utlandet får jeg 3-4 timers venting på Gardermoen før jeg reiser videre hjem. Tenkte å spise ordentlig middag, har nesten 4 timer fra jeg drar fra Gardermoen til jeg er hjemme. Tips til bra spisested? Av gammel vane havner jeg alltid på TGI Friday, kanskje på tide å teste ut noe annet? Anonymkode: f1e63...9a7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Hvorfor ikke gjøre noe utradisjonelt? Buss til Jessheim. Tar 20 min og går ofte. Prøv Mirabel Jessheim eller Fuji Sushi. Anonymkode: 5560e...017
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke gjøre noe utradisjonelt? Buss til Jessheim. Tar 20 min og går ofte. Prøv Mirabel Jessheim eller Fuji Sushi. Anonymkode: 5560e...017 Nei. Ba om tips på Gardermoen. Gidder ikke dra noe sted, har med koffert som håndbagasje. ts Anonymkode: f1e63...9a7 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Jeg syns ikke det er noen spesielt gode spiseplasser ved flyplassen. Men skolebrødene du får kjøpt like ved taxfreebutikken er fantastiske. Anonymkode: c5e66...17b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns ikke det er noen spesielt gode spiseplasser ved flyplassen. Men skolebrødene du får kjøpt like ved taxfreebutikken er fantastiske. Anonymkode: c5e66...17b Enig 😊 Men trenger litt mer ordentlig mat før veien videre. ts Anonymkode: f1e63...9a7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Ba om tips på Gardermoen. Gidder ikke dra noe sted, har med koffert som håndbagasje. ts Anonymkode: f1e63...9a7 Jeg skjønner. Det triste er imidlertid at Gardermoen er en av de flyplassene i Europa med dårligst utvalg og kvalitet på restauranter/spisesteder. Det er virkelig tragisk. Og når de i tillegg stiller høyest i prisklasse så synes jeg egentlig folk bør boikotte hele flyplassen når det kommer til matservering. Anonymkode: 5560e...017
Enmanelskeråhate Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 (endret) Two tigers, Havsalt, Bit, Fiskeriet, Fiskebaren, Humle og Malt, Bølgen & moi feks Det meste er vel bedre enn TGI? Endret 17. januar 2024 av Enmanelskeråhate
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Hva vil du spise, da? Om du skal ha frokost, så er et tips å rusle over til radisson-hotellet vegg-i-vegg for god hotellfrokost (det er gangbru med tak, ikke langt). Det er vel en restaurant også, ikke prøvd. Flyr du med SAS, så kjøp deg lounge-tilgang dersom du ikke allerede har det. Ikke at de har så god mat, på innlands er det salatbar og brød og suppe, noen ganger grøt, torsdager er det vel pølser. De har god hummus, da. De gangene de har hummus. Utenlands husker jeg ikke, vet ikke om det er store forskjellen, for den er jeg aldri på. Det er vel også en annen lounge der, vet ikke hva den koster/hvem du må fly med for og gå der. Men om du skal sitte 4 timer og har lyst på noe vin og øl så blir det gjerne billigere å sitte der. Maten er ikke noe god på Gardermoen uansett. Det går jo i brød. Brød, brød og enda mer brød, baguetter, sandvwicher, boller og bakst. Og kjedelige salater Er du fysen på det så er det masse å fråtse i. Men da kan du like greit gå på loungen heller. Det blir fort fiskerestauratene på meg evt, sushi eller en fiskesuppe. Husker ikke hva de heter, er vel både på innlands og utlands. Det er liksom alltid helt ok. Jeg blir bare skuffet hver gang jeg går for pasta, pizza eller lignende alle de stedene som har det. Dyrt og dårlig. Anonymkode: 86248...fa2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner. Det triste er imidlertid at Gardermoen er en av de flyplassene i Europa med dårligst utvalg og kvalitet på restauranter/spisesteder. Det er virkelig tragisk. Og når de i tillegg stiller høyest i prisklasse så synes jeg egentlig folk bør boikotte hele flyplassen når det kommer til matservering. Anonymkode: 5560e...017 Forsåvidt ikke uenig. Men av praktiske årsaker blir det sånn noen ganger. Og denne gangen blir det sånn. Det vil være nesten 12 timer fra jeg forlater der jeg er til jeg er hjemme. Må ha noe mat på turen. ts Anonymkode: f1e63...9a7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil du spise, da? Om du skal ha frokost, så er et tips å rusle over til radisson-hotellet vegg-i-vegg for god hotellfrokost (det er gangbru med tak, ikke langt). Det er vel en restaurant også, ikke prøvd. Flyr du med SAS, så kjøp deg lounge-tilgang dersom du ikke allerede har det. Ikke at de har så god mat, på innlands er det salatbar og brød og suppe, noen ganger grøt, torsdager er det vel pølser. De har god hummus, da. De gangene de har hummus. Utenlands husker jeg ikke, vet ikke om det er store forskjellen, for den er jeg aldri på. Det er vel også en annen lounge der, vet ikke hva den koster/hvem du må fly med for og gå der. Men om du skal sitte 4 timer og har lyst på noe vin og øl så blir det gjerne billigere å sitte der. Maten er ikke noe god på Gardermoen uansett. Det går jo i brød. Brød, brød og enda mer brød, baguetter, sandvwicher, boller og bakst. Og kjedelige salater Er du fysen på det så er det masse å fråtse i. Men da kan du like greit gå på loungen heller. Det blir fort fiskerestauratene på meg evt, sushi eller en fiskesuppe. Husker ikke hva de heter, er vel både på innlands og utlands. Det er liksom alltid helt ok. Jeg blir bare skuffet hver gang jeg går for pasta, pizza eller lignende alle de stedene som har det. Dyrt og dårlig. Anonymkode: 86248...fa2 Takk 😊 Det er middag det er snakk om. Enig i at det ikke er spesielt bra standard på maten på Gardermoen, men må man ha mat så… Men å gå på ett av hotellene var ikke dumt forslag. ts Anonymkode: f1e63...9a7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 Two tigers eller loungen. Ulempen med lounge er at den er smikkfull i rushtiden, og på torsdager er det pølsetorsdag. Fordelen er gratis mat og fri bar. Er du heldig får du sitteplass. Anonymkode: bd893...e7a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 Veldig god buffet på hotellet over gangbrua. Har vært der i forbindelse med konferanser. Anonymkode: 331fd...451
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #14 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva vil du spise, da? Om du skal ha frokost, så er et tips å rusle over til radisson-hotellet vegg-i-vegg for god hotellfrokost (det er gangbru med tak, ikke langt). Det er vel en restaurant også, ikke prøvd. Flyr du med SAS, så kjøp deg lounge-tilgang dersom du ikke allerede har det. Ikke at de har så god mat, på innlands er det salatbar og brød og suppe, noen ganger grøt, torsdager er det vel pølser. De har god hummus, da. De gangene de har hummus. Utenlands husker jeg ikke, vet ikke om det er store forskjellen, for den er jeg aldri på. Det er vel også en annen lounge der, vet ikke hva den koster/hvem du må fly med for og gå der. Men om du skal sitte 4 timer og har lyst på noe vin og øl så blir det gjerne billigere å sitte der. Maten er ikke noe god på Gardermoen uansett. Det går jo i brød. Brød, brød og enda mer brød, baguetter, sandvwicher, boller og bakst. Og kjedelige salater Er du fysen på det så er det masse å fråtse i. Men da kan du like greit gå på loungen heller. Det blir fort fiskerestauratene på meg evt, sushi eller en fiskesuppe. Husker ikke hva de heter, er vel både på innlands og utlands. Det er liksom alltid helt ok. Jeg blir bare skuffet hver gang jeg går for pasta, pizza eller lignende alle de stedene som har det. Dyrt og dårlig. Anonymkode: 86248...fa2 Oi. Takk for tipset. Rart jeg aldri har tenkt på det før. Regner med frokostbuffet er bra på SAS-hotellet. Hva med middag? Har de buffet og er den bra? Prisen kan vel umulig være noe høyere enn på flyplassen. Anonymkode: 5560e...017
TheHairyToothfairy Skrevet 17. januar 2024 #15 Skrevet 17. januar 2024 Mat på Gardermoen er ganske døll. Jeg safer og kalkulerer inn feks lunsj på TGI. B&Moi er rett og slett for variabelt på kvalitet og dessuten synes jeg det er litt vel mye støy der.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #17 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ikke gjøre noe utradisjonelt? Buss til Jessheim. Tar 20 min og går ofte. Prøv Mirabel Jessheim eller Fuji Sushi. Anonymkode: 5560e...017 Mi(se)rabel på Lillestrøm er helt elendig med kjedelig mat og servitører som ikke kan et kløyva ord norsk og ikke forstår seg på allergier. Er Jessheim noe bedre? Jeg syns man bør kunne i hvert fall litt norsk for å jobbe med mat og kunder i Norge. Og når de faen ikke skjønner allergier på engelsk heller er det jaggu ikke lett. Anonymkode: a122a...2ed 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Skrevet 17. januar 2024 Bølgen og Moi er nok den rette oppdatering for deg, siden du er en TGI person. Skjønner ellers godt at du ikke gidder forlate Gardermoen for de få timer. Iallefall ikke for provinsene Lillestrøm eller Jessheim! Betale for transporten må du også.. Anonymkode: 6bc98...0ff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Skrevet 17. januar 2024 Wagamama i ankomsthallen, eller Lett eller Fiskeriet på utland. Resten er crap. Boller på Bit. Anonymkode: a2492...a73
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skjønner. Det triste er imidlertid at Gardermoen er en av de flyplassene i Europa med dårligst utvalg og kvalitet på restauranter/spisesteder. Det er virkelig tragisk. Og når de i tillegg stiller høyest i prisklasse så synes jeg egentlig folk bør boikotte hele flyplassen når det kommer til matservering. Anonymkode: 5560e...017 Vi med normale ganer syns det er helt ok der. Anonymkode: 6d3ed...e22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå